ارتباط با ما 0915-2100-901

سلفون استرچ بسته بندی

زمان مطالعه: 5 دقیقه اگه تا حالا کلمه نایلون یا سلفون استرچ بسته بندی رو شنیدی اما اطلاعات دقیقی راجب اون نداری با من بیا تا با هم کلی نکته و اطلاعات مفید اعم از نحوه ثبت سفارش تولید، خرید و قیمت سلفون استرچ بخونیم. اگر بعد از مطالعه این صفحه هنوز ابهامی برات باقی مونده بود با مشاوران ...

5 دقیقه
4 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

اگه تا حالا کلمه نایلون یا سلفون استرچ بسته بندی رو شنیدی اما اطلاعات دقیقی راجب اون نداری با من بیا تا با هم کلی نکته و اطلاعات مفید اعم از نحوه ثبت سفارش تولید، خرید و قیمت سلفون استرچ بخونیم. اگر بعد از مطالعه این صفحه هنوز ابهامی برات باقی مونده بود با مشاوران ما در هالند پلاست تماس بگیر و مهمان مشاوره رایگان ما باش.

سلفون استرچ بسته بندی چیه؟

با صنعتی شدن جوامع و پیشرفت صنایع مختلف نیاز به یک بسته بندی مناسب برای رسوندن سالم محصول به دست مصرف کننده بسیار حائز اهمیته. لذا اکثر صنایع و کارخانجات در آخرین مرحله تولید، برای بسته بندی محصولاتشون از استرچ صنعتی که همان سلفون استرچ بسته بندی هست استفاده می کنند.

این محصول یکی از پر مصرف ترین پلاستیک های بسته بندی، به شمار می رود. چون که دارای مقاومت و کشسانی بالایی هست. علاوه بر اون دارای قیمت مناسب تری نسبت به دیگر پلاستیک های بسته بندی هم هست.

سلفون استرچ بسته بندی

انواع فیلم استرچ

در واقع فیلم استرچ از مواد اولیه پلی اتیلنی تولید می شود اما می توان بر روی شفافیت استرچ بیشتر کار کرد که حاصل آن دو نوع استرچ با شفافیت بالا و شفافیت کمتر است. بر این اساس دو نوع استرچ برای بسته بندی داریم، یکی نایلون استرچ بسته بندی و یکی سلفون استرچ

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تفاوت سلفون استرچ با نایلون استرچ بسته بندی در شفافیت شون هست. این فیلم ها به صورت ۲ لایه، ۳ لایه و ۵ لایه تولید می شود که هر کدام با دستگاهی به خصوص تولید می شوند. با زیاد شدن تعداد لایه ها استحکام و میزان کشسانی اونها بدون زیاد شدن ضخامت افزایش پیدا می کند.

سلفون بسته بندی پالت

تولید استرچ فیلم بسته بندی در هالند پلاست

مجموعه کارخانجات هالند پلاست یکی از بزرگترین تولید کننده های سلفون و نایلون در کشور اقدام به تولید نایلون استرچ با بهترین متریال درجه یک کرده است. همچنین قادر به تولید سلفون استرچ در انواع ضخامت ها تا سقف 5 لایه و در انواع ابعاد است.

هالند پلاست با حذف واسطه ها و دارا بودن قیمتی پایین تر نسبت به دیگر کارخانه ها، انواع نایلون استرچ بسته بندی را با نازل ترین قیمت ممکن در اختیار مشتری قرار می دهد.

خط تولید سلفون استرچ بسته بندی

روش های بسته بندی با استرچ

روش های بسته بندی با استرچ پالت بند فیلم های بسته بندی به دو دسته تقسیم می شود که عبارتند از :

  1. ماشینی: بسته بندی محصولات با رول ماشینی باعث بازده گسترده و اقتصادی می شود.
  2. دستی: این نوع از بسته بندی به روش سنتی معروف است که باعث پایین آمدن راندمان و بالا رفتن هزینه ها به علت نیروی انسانی می شود. استرچ دستی بسیار مناسب بسته بندی های کم و خرد است.
تولید فیلم استرچ دستی

کاربرد های سلفون استرچ بسته بندی

فیلم سلفون و سلفون استرچ برای بسته بندی انواع محصولات می تواند استفاده شود. اغلب مواد غذایی را نیز می توان با استفاده از استرچ بسته بندی کرد.

 مواد غذایی، ماشین سازی، قطعه سازی، تولید قطعات ساختمانی (مانند سرامیک، کاغذ دیواری)، سلفون کشی مبلمان و بسیاری دیگر از صنایع و فروشگاه ها هستند که از نایلون استرچ بسته بندی در صنایع و تولیدات خودشون استفاده می کنن.

خرید فیلم استرچ بسته بندی

ویژگی های نایلون استرچ با کیفیت

  1. میزان چسبندگی: فیلم استرچ مرغوب باید دارای چسبندگی مناسبی باشد تا بعد از کشیدن شدن خود را رها نکرده و با قدرت نسبی شکل بسته بندی را حفظ کند. علاوه بر آن در تکان ها تغییر شکل نداده و دور تا دور بسته های روی پالت را محکم نگه دارد.
  2. ضخامت: ضخامت نایلون استرچ پالت باید به گونه ای باشد که فشارها را تحمل کرده و خاصیت کشسان داشته باشد.
  3. مقاومت بالا ( پاره یا سوراخ نشدن هنگام کشش های جزئی )
  4. پیچش منظم و طول مناسب رول
  5. مقاومت کشسانی بالا
  6. حالت نگرفتن زیر گرما ( نورخورشید و … )
  7. وجود تعدد لایه ها سبب می شود کیفیت نهایی کار بالا رفته و قابلیت های مکانیکی نایلون بهبود چشمگیری یابد.
  8. ویژگی های خاص: مقاومت در برابر اشعه UV خورشید می تواند به عنوان یک ویژگی خاص در نایلون استرچ تلقی شود.
  9. ضد الکتریسیته ساکن بودن: این ویژگی نایلون پالت بند سبب خواهد شد گرد و غبار کمتری جذب بسته بندی شود.
قیمت سلفون استرچ بسته بندی

قیمت سلفون استرچ بسته بندی

همون طور که می دونید قیمت مواد اولیه هر روز در حال تغییره لذا شرکتها معمولا نمی تونن یک قیمت ثابت در سایت اعلام کنند. مشاورین شرکت هالند پلاست هم قادر به ثبت قیمت نایلون استرچ پالت بسته بندی در سایت نیستن.

کارشناسان فروش شرکت هالند پلاست قیمت رول سلفون (قیمت رول سلفون استرچ) را بر حسب هر کیلوگرم و میزان سفارش مشتری و با توجه به قیمت مواد اولیه پتروشیمی محاسبه کرده و در نهایت قیمت نهایی را به مشتری اطلاع می دهند.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی جهت خرید سلفون استرچ بسته بندی و استعلام قیمت دقیق، تنها کافیست با مشاوران ما در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- قیمت سلفون استرچ بسته بندی چطور محاسبه می شود؟ قیمتها بر حسب قیمت هر کیلو گرم مواد اولیه پتروشیمی محاسبه می شود. بر این اساس ابعاد و ضخامت تولید تاثیری در قیمت فیلم بسته بندی ندارد. آنچه مهم است همان قیمت مواد پتروشیمی است.

2- نحوه ثبت سفارش خرید سلفون استرچ در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل. که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

3- در هالند پلاست تولید فیلم استرچ بسته بندی چگونه است؟ این فیلم ها به صورت ۲ لایه، ۳ لایه و ۵ لایه تولید می شه که هر کدوم با دستگاهی به خصوص تولید میشن. با زیاد شدن تعداد لایه ها استحکام و میزان کشسانی اونها بدون زیاد شدن ضخامت افزایش پیدا می کند.

استرچ بسته بندی، سلفون بسته بندی، سلفون استرچ، فیلم بسته بندی، رول پلاستیک بسته بندی، قیمت هر کیلو سلفون، خرید استرچ، انواع سلفون بسته بندی، عکس سلفون،انواع سلفون، خرید فیلم بسته بندی، استرچ غذایی، قیمت سلفون، قیمت سلفون بسته بندی مواد غذایی، پلاستیک سلفون بسته بندی، سلفون استرچ بسته بندی، قیمت سلفون بسته بندی، قیمت نایلون بسته بندی، کیسه سلفونی، خرید سلفون بسته بندی          

4 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *