ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت نایلکس و نایلون میوه

زمان مطالعه: 3 دقیقه میوه یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی جهان است که چه برای فروش و چه حمل و نقل نیازمند یک بسته بندی مناسب است. این بسته بندی ها دارای انواع مختلفی است که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند. در این مطلب به معرفی انواع بسته بندی که برای این محصول استفاده می شود می ...

قیمت کیسه پلاستیکی رنگی دسته دار
3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

میوه یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی جهان است که چه برای فروش و چه حمل و نقل نیازمند یک بسته بندی مناسب است. این بسته بندی ها دارای انواع مختلفی است که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند. در این مطلب به معرفی انواع بسته بندی که برای این محصول استفاده می شود می پردازیم مانند سلفون، نایلکس و نایلون میوه فروشی، و نکاتی راجع به تولید، قیمت عمده و خرید آنها بیان خواهیم کرد. پس همراه هالند پلاست بمانید.

نایلون و نایلکس میوه فروشی (پلاستیک دسته دار میوه و تره بار)

همه مغازه های میوه فروشی، تره بار، سوپر مارکت و… برای بسته بندی محصولات خود نیاز به یک پلاستیک دسته دار دارند که در اکثر موارد از نایلکس دسته رکابی استفاده می کنند. 

نایلکس و شکل طراحی دسته رکابی به حمل راحت تر بار های سنگین کمک می کند. به همین دلیل بهترین نوع نایلون و نایلکس میوه فروشی، نایلکس دسته رکابی می باشد. همچنین این نوع پلاستیک از لحاظ قیمتی نسبت به سایر پلاستیک مقرون به صرفه تر است.

لفاف بسته بندی میوه

لفاف بسته بندی میوه یکی دیگر از انواع بسته بندی این محصول است که اغلب با مواد اولیه سلفونی و به صورت شفاف تولید می شوند. این نوع بسته بندی ها اکثرا برای عرضه در فروشگاه های زنجیره ای استفاده می شود. 

این سلفون ها قابلیت چاپ پذیری بالایی دارند و به همین دلیل با یک چاپ با کیفیت بر روی بسته بندی می توان به ظاهر آن یک جلوه زیبا بخشید. برای کاهش هزینه های تولید لفاف بسته بندی میوه میتوان به جای سلفون از نایلون در ساخت این لفاف ها استفاده کرد.

نایلون خیاری

پلاستیک خیاری یکی دیگر از انواع نایلون میوه است که بیشتر برای بسته بندی عمده میوه مورد استفاده قرار می گیرد. نایلون خیاری یک پلاستیک بدون دسته و شفاف است که در سایز های بزرگی قابل تولید است و دلیل استفاده از آن هم قیمت پایین و استحکام بالای آن است.

سلفون میوه (استرچ غذایی)

یکی دیگر از پلاستیک هایی که برای بسته بندی میوه استفاده می شود استرچ های غذایی است که سلفون pvc نیز نامیده می شوند. استرچ غذایی با قابلیت کشسانی و چسبندگی که دارد، می تواند میوه را از عوامل خارجی محافظت کند. سلفون بسته بندی میوه به صورت مستقیم دور میوه کشیده می شود یا بر روی ظروف پلاستیکی که میوه در آن قرار دارد به عنوان روکش مورد استفاده قرار می گیرد.

پاکت میوه

پاکت بسته بندی میوه یکی از شیک ترین و آسان مصرف ترین نوع بسته بندی این محصول محسوب می شود. این پاکت ها هم برای بسته بندی میوه خشک و هم برای میوه تازه قابل استفاده است. جنس این پاکت ها از سلفون opp, bopp و cpp است که به صورت لمینت شده با ورق های متالایز تولید می شود. برای بسته بندی میوه صادراتی نیز بیشتر از این مدل استفاده می کنند. همچنین از پاکت میوه برای پذیرایی در مراسم ترحیم، جشن، جلسات اداری و… نیز استفاده می شود.

تولید و چاپ انواع سلفون، نایلکس و نایلون میوه

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات در زمینه تولید و چاپ قادر به تولید، طراحی و چاپ انواع پلاستیک بسته بندی میوه و صیفی جات اعم از سلفون، نایلکس و نایلون میوه می باشد. از همین رو تمامی سفارشات مشتریان عزیز در هر نوع و با هر ابعادی، با بهترین کیفیت و قیمت اقتصادی انجام وظیفه می شود.

استعلام قیمت و خرید نایلکس و نایلون میوه

نوسان های قیمت مواد اولیه پتروشیمی که تحت تاثیر قیمت ارز است یکی از نکات مهمی است که در قیمت انواع محصولات پلیمری اثر گذار است. همچنین برخی دیگر از موارد مانند نوع طرح چاپی و یا میزان سفارش در قیمت نهایی این محصولات تاثیر دارند.

برای دریافت مشاوره جهت خرید نایلکس عمده و نایلون میوه و استعلام قیمت عمده، می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- حداقل میزان سفارش چقدر است؟ حداقل مقدار سفارشی که مجموعه هالند برای تولید قبول می کند دویست کیلو گرم می باشد.

2- هزینه چاپ سلفون، نایلون و نایلکس میوه چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ و تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *