ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ نایلون و نایلکس داروخانه ای ارزان

زمان مطالعه: 5 دقیقه داروخانه ها از مشتری های ثابت کیسه های تبلیغاتی مجموعه کارخانجات هالند پلاست هستن. خیلی از این همکاران داروخانه ای با ما تماس میگیرن و درخواست نایلون و نایلکس داروخانه ای رو دارن که لوگو و برند داروخونه شون هم قابل چاپ روی اون باشه. اما نمیدونن چه نوعی از پلاستیک تبلیغاتی مناسب کار اونهاست. ...

5 دقیقه
4 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

داروخانه ها از مشتری های ثابت کیسه های تبلیغاتی مجموعه کارخانجات هالند پلاست هستن. خیلی از این همکاران داروخانه ای با ما تماس میگیرن و درخواست نایلون و نایلکس داروخانه ای رو دارن که لوگو و برند داروخونه شون هم قابل چاپ روی اون باشه. اما نمیدونن چه نوعی از پلاستیک تبلیغاتی مناسب کار اونهاست. نایلون یا نایلکس؟

ما در گروه کارخانجات هالند پلاست اینجا هستیم تا شما رو راهنمایی کنیم که بتونید انتخاب درست و مناسب با بهتریم کیفیت و کمترین قیمت رو داشته باشین. پس پیشنهاد می کنم تا انتها همراه من باشین.

چه پلاستیکی برای داروخانه مناسب است ؟

در این صفحه از وبسایت مون قصد دارم به این سوال مهم و کلیدی جواب بدم. پلاستیک داروخانه پلاستیک های دسته داری هستند و انقدر لازم و ضروری هستن برای داروخانه ها که می شود گفت بدون استفاده از اینها کار هیچ فروشگاه و داروخانه ای راه نمی افتد. اما به راستی چه نوع پلاستیک برای داروخانه مناسب هست. نایلون یا نایلکس؟

در جواب به این سوال باید بگم هر دو نوع. به دلیل اینکه بستگی به نوع استفاده و جایی که قراره ازش استفاده بشه داره. بذارین قبلش تفاوت نایلون و نایلکس رو بگم و بعد به این سوال جواب بدم.

نایلکس چاپی داروخانه

تفاوت نایلون و نایلکس

تفاوت اصلی بین محصولات نایلونی و نایلکسی بین ماده اولیه تولید اینهاست. نایلون از پلی اتیلن سبک و نایلکس از پلی اتیلن سنگین تولید میشه.

نایلکس در یک کیلو در حالت عادی تعداد بیشتری میده به دلیل اینکه میشه نازکتر تولیدش کرد. جالبه که نایلون کشسانی بالاتری داره ولی نایلکس تحمل بار بیشتری داره. در ظاهر نایکس ها زبر تر و نایلون ها نرم تر هستند.

فرق نایلون و نایلکس چیست

نایلکس داروخانه ای یا نایلون داروخانه ای؟

با توجه به توضیحات بالا اگر حجم کمی را داخل پلاستیک قراره بذاریم (مثلا یک یا چند ورق قرص، کرم یا آمپول) که بهتره انواع تولیدات بر پایه نایلکس استفاده بشه چون هم تعداد در کیلو بیشتره و هم نازک تر میشه تولید کرد. البته نایلون هم میشه تولید کرد ولی به دلیل اینکه نایلون سنگین تره مقرون به صرفه نیست.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

هرچه وزن و حجم محصولی که قراره داخل پلاستیک بذاریم بیشتر و سنگین تر باشه (مثلا چند تا سرم و داروهای شیشه ای) از محصولات نایلونی استفاده می کنیم. چون نایلون مقاومت بیشتری داره و بار بیشتری رو میتونه تحمل کنه.

نایلون تبلیغاتی داروخانه

انواع نایلون و نایلکس داروخانه از نظر دسته

پلاستیک تبلیغاتی داروخانه یا اصطلاحا پلاستیک داروخانه که از انواع پلاستیک فروشگاهی و تبلیغاتی است از نظر دسته به سه نوع مختلف تقسیم می شود که عبارتند از:

  1. دسته موزی (دسته تقویت): برای وقتی که سایز کوچک هست و وزن کمی داخل نایلون یا نایلکس داروخانه ای قرار می گیره.
  2. دسته بندی: نوع دیگری از پلاستیک های تبلیغاتی داروخانه که دارای ظاهر بسیار شیک و جالبی است، دسته زنبیلی یا بندی است.
  3. دسته رکابی: نایلون رکابی داروخانه برای وقتی که قرار است پلاستیک بار بیشتری را تحمل کند و وزن و حجم بیشتری را در خود جای دهد. در این موارد از نوع نایلون دسته رکابی استفاده می شود.
فروش انواع نایلون و نایلکس دسته دار داروخانه ای

نایلون و نایلکس داروخانه ای هالند پلاست در چه ابعادی قابل سفارش است؟

بستگی به نوع جنس و وزنی قرار است حمل کند دارد. از سایز کوچک برای کرم، قرص و… تا سایز های بزرگی که حتی بتواند تحمل تا 10 کیلو وزن را داشته باشد. در هالند پلاست هیچ محدودیتی برای تولید نایلون و نایلکس داروخانه ای از نظر سایز، ابعاد و ضخامت وجود ندارد.

اما به طور معمول ابعاد متداول نایلون مخصوص داروخانه شامل سایزهای ۳۰*۲۰، ۳۵*۲۵، ۴۰*۳۰، ۴۵*۳۵ و ۵۰*۴۰ است. با این حال تولید این محصول در در سایزهای مختلف بر حسب نیاز مشتری امکان پذیر است.

نایلون مخصوص داروخانه ها

انواع رنگ بندی نایلون و نایلکس داروخانه

معمولا داروخانه ها زمینه نایلون مخصوص داروخانه را به صورت شیری سفارش می دهند. اما با این حال گروه کارخانجات هالند پلاست محدودیتی در این زمینه ندارد و نایلون و نایلکس با پس زمینه دلخواه شما را تولید می کند.

نایلون و نایلکس داروخانه

تولید و چاپ نایلون و نایلکس داروخانه ای با کیفیت تضمینی در هالند پلاست

ما در گروه کارخانجات هالند پلاست امکان چاپ 1 تا 11 رنگ full hd را بر روی نایلون و نایلکس داروخانه ای داریم. چاپ کیسه نایلونی در هالند پلاست تضمین شده به مشتری ارائه می گردد.

عرف بازار برای نایلکس چاپی داروخانه بین 1 تا 2 رنگ چاپ است که مجموعه های کوچکتر به سادگی حتی با یک دستگاه چاپ ایرانی هم می توانند آن را انجام داد.

قیمت نایلون و نایلکس داروخانه ای

برای ثبت سفارش و همچنین استعلام قیمت نایلون و نایلکس داروخانه ای می توان با کارشناسان واحد فروش کارخانجات هالند پلاست از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید. 

سوالات متداول

1- پلاستیک داروخانه در چه ابعادی قابل سفارش است؟ ابعاد متداول این محصول شامل سایزهای ۳۰*۲۰، ۳۵*۲۵، ۴۰*۳۰، ۴۵*۳۵ و ۵۰*۴۰ است. با این حال تولید این محصول در در سایزهای مختلف بر حسب نیاز مشتری امکان پذیر است.

2- انواع پلاستیک داروخانه ای از نظر نوع دسته را نام ببرید؟ دسته رکابی، دسته بندی یا زنبیلی، دسته موزی

3- نحوه ثبت سفارش در هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل. که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

چاپ کیسه نایلونی، تفاوت نایلون و نایلکس، پلاستیک داروخانه، تولید و چاپ نایلون، فرق نایلون و نایلکس، پلاستیک چاپی، چاپ برند روی پلاستیک، چاپ روی کیسه پلاستیکی، نایلون کیسه ای، چاپ روی پلاستیک، پلاستیک نایلکس، نایلکس چاپی داروخانه، نایلون تبلیغاتی داروخانه، نایلون مخصوص داروخانه، نایلون و نایلکس داروخانه، نایلون رکابی داروخانه، 

4 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *