ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ نایلون فروشگاهی

زمان مطالعه: 5 دقیقه خرید نایلون فروشگاهی، ساده، کم هزینه و در عین حال بهترین نوع تبلیغات در این نوع کسب و کارهاست. تبلیغات یکی از بخش‌ های حیاتی برای پیشرفت هر کسب و کاری است. انواع مختلفی از کیسه های تبلیغاتی در هالند پلاست تولید می شود. در این صفحه از وبسایت نکاتی پیرامون تولید، طراحی، قیمت و ...

5 دقیقه
11 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

خرید نایلون فروشگاهی، ساده، کم هزینه و در عین حال بهترین نوع تبلیغات در این نوع کسب و کارهاست. تبلیغات یکی از بخش‌ های حیاتی برای پیشرفت هر کسب و کاری است. انواع مختلفی از کیسه های تبلیغاتی در هالند پلاست تولید می شود. در این صفحه از وبسایت نکاتی پیرامون تولید، طراحی، قیمت و چاپ نایلون فروشگاهی و تاثیر آن در تبلیغ برند و کسب و کارتان به شما خواهیم گفت. پس با ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به شما در خرید محصول مورد نظرتان کمک کنیم.

نایلون فروشگاهی چیست؟

بسیاری از فروشگاه ها، مغازه ها، بوتیک ها، سوپرمارکت ها، فست فودها و… برای دادن کالای خود به مشتری از نایلون فروشگاهی استفاده می کنند. تفاوت قیمت نایلون فروشگاهی با پلاستیک معمولی در طرح و نقشی است که بر روی کیسه پلاستیکی تبلیغاتی چاپ شده است.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

0915-2100-901

خرید نایلون فروشگاهی عمده یکی از روش‌ های ارزان و هوشمندانه برای تبلیغ کسب و کار محسوب می ‌شود. نایلون فروشگاهی تبلیغاتی، تنها کیسه ای جهت حمل اجناس فروشگاه و یا شرکت شما به حساب نمی آید، بلکه رسالتی فراتر از این دارد.

خرید پلاستیک فروشگاهی عمده

این بدان معناست که هر کیسه تبلیغاتی در دست مشتریان شما به منزله یک بروشور تبلیغاتی از نام و نشان شما و اطلاعات تماس شماست. چاپ پلاستیک فروشگاهی باعث بیشتر دیده شدن شما و در نتیجه تکرار خرید و یا جذب مشتریان جدید دیگر و سود آوری خواهد شد.

تولید کننده نایلون فروشگاهی

انواع نایلون تبلیغاتی

نایلون‌های فروشگاهی بر اساس نوع دسته، به چند گروه تقسیم می‌ شوند که هر یک کاربرد خاص خود را دارند. برای خرید کیسه فروشگاهی لازم است به کاربرد مورد نیاز خود توجه کرده سپس اقدام به خرید نایلون فروشگاهی کنید. بر این اساس 4 نوع نایلون تبلیغاتی داریم:

  1. نایلون دسته رکابی فروشگاهی
  2. نایلون فروشگاهی دسته موزی
  3. نایلون دسته بندی یا دسته زنبیلی
  4. نایلون تبلیغاتی دسته تقویت
تولید نایلون فروشگاهی چاپی

مزایای استفاده از نایلون های تبلیغاتی

کاربرد انواع نایلون تبلیغاتی، در امر تبلیغات کاری بسیار هوشمندانه است. در واقع با چاپ کیسه فروشگاهی مردم و افراد بدون این که از ما پولی بگیرند یا حتی بدون این که خودشان بخواهند، تنها با استفاده از یک نایلون یا کیسه ساده، در حال تبلیغ برند یا محصول ما هستند که این واقعا بی‌نظیر است.

سفارش نایلون تبلیغاتی دسته دار

تولید نایلون فروشگاهی در هالند پلاست

پر کاربرد ترین نوع این نایلون ها، نایلون فروشگاهی دسته رکابی است که همه ما از آن‌ برای کارهای روزمره خود استفاده می ‌کنیم. قیمت نایلون فروشگاهی دسته رکابی تقریبا پایین تر از قیمت سایر پلاستیک های فروشگاهی است و مثال بارز کاربرد آن در فروشگاه های زنجیره ای است.

در هالند پلاست تولید انواع نایلون فروشگاهی و همچنین نایلکس فروشگاهی با دسته رکابی امکان پذیر است.

تولید نایلون فروشگاهی عمده در انواع سایز و در رنگ های مختلف در هالند پلاست بنا به سفارش مشتری قابل سفارشی سازی است.

تولید نایلون فروشگاهی دسته رکابی

طراحی و چاپ نایلون فروشگاهی

یکی از مهم ترین موارد تبلیغاتی یک فروشگاه، می تواند استفاده از پلاستیک های دسته دار چاپی باشد که فروشنده به دست مشتری می دهد.

صاحبان مشاغل می توانند با چاپ لوگو، آدرس، سایت و شبکه های مجازی راندمان فروش خود را به صورت قابل توجهی بالا ببرند.

انواع سفارشات چاپ نایلون فروشگاهی در شرکت هالند پلاست انجام و پذیرفته می شود. چاپ کیسه فروشگاهی با دستگاه های هلیو 8 رنگ full hd و فلکسو 6 رنگ full hd انجام می شود.

چاپ نایلون فروشگاهی

خرید نایلون فروشگاهی عمده

خرید نایلون تبلیغاتی می تواند به صورت بدون چاپ، شفاف، رنگی یا چاپ آماده صورت بگیرد. اگر در حجم های بالا نیاز به نایلون فروشگاهی دارید می توانید از تخفیف های بیشتری برخوردار شوید. علت آن هم این است که همیشه خرید نایلون فروشگاهی عمده شامل تخفیف های بیشتری خواهد بود.

قیمت نایلون فروشگاهی

هزینه چاپ و قیمت خرید نایلون فروشگاهی

قیمت خرید نایلون فروشگاهی خام و هزینه های مربوط به چاپ، دو عامل مهم در تعیین قیمت تولید نایلون چاپی تبلیغاتی هستند. قیمت چاپ به نوع دستگاه چاپ و تعداد رنگ های موجود در طرح مد نظر شما برای چاپ نایلون فروشگاهی تان بستگی دارد.

در طرح سفارشی و اختصاصی که منحصر به فرد مشتری است، کلیشه مخصوص باید ساخته شود که هزینه های مربوط به ساخت کلیشه جدا محاسبه می شود. لازم به ذکر است که هزینه کلیشه تنها یک بار دریافت می شود و در چاپ های بعدی نیازی به پرداخت مجدد هزینه کلیشه نخواهد بود.

با توجه به این که قیمت مواد اولیه همراه با قیمت دلار هر روزه در حال نوسان است امکان درج لیست قیمت نایلون فروشگاهی عمده در وب سایت نیست. برای اطلاع از لیست قیمت با کارشناسان فروش شرکت هالند تماس بگیرید.

سوالات پر تکرار

1- تفاوت نایلون معمولی و نایلون تبلیغاتی در چیست؟ تفاوت نایلون تبلیغاتی با پلاستیک معمولی این است که بر روی آن تبلیغ خاصی که متعلق به شغل خاصی است حک شده است.

2- انواع نایلون فروشگاهی را نام ببرید؟ دسته رکابی، دسته موزی، دسته تقویت، دسته بندی

3- مزایای نایلون فروشگاهی عمده چیست؟ کاربرد نایلون تبلیغاتی، در امر تبلیغات کاری بسیار هوشمندانه است. در واقع با چاپ پلاستیک فروشگاهی مردم و افراد بدون این که از ما پولی بگیرند یا حتی بدون این که خودشان بخواهند، تنها با استفاده از یک نایلون یا کیسه ساده، در حال تبلیغ برند یا محصول ما هستند که این واقعا بی‌نظیر است.

تولید نایلون فروشگاهی، خرید نایلون فروشگاهی، پلاستیک فروشگاهی، کیسه فروشگاهی، نایلون مغازه، چاپ کیسه نایلونی، خرید کیسه فروشگاهی، خرید نایلون فروشگاهی، پلاستیک مغازه، سفارش پلاستیک برای مغازه، چاپ پلاستیک فروشگاهی، طراحی پلاستیک فروشگاه، چاپ نایلون تبلیغاتی، قیمت پلاستیک برای مغازه، چاپ نایلون فروشگاهی، چاپ کیسه تبلیغاتی، پلاستیک دسته دار فروشگاهی، قیمت نایلون فروشگاه، قیمت نایلون فروشگاهی، دستگاه تولید نایلون فروشگاهی، نایلون فروشگاهی عمده، مرکز فروش نایلون فروشگاهی در تهران، چاپ کیسه فروشگاهی، خرید کیسه پلاستیکی فروشگاه، قیمت نایلون فروشگاهی صادراتی، صادرات نایلون فروشگاهی به افغانستان، صادرات نایلون فروشگاهی به عراق، صادرات نایلون فروشگاهی به ارمنستان، صادارات کیسه فروشگاهی به پاکستان، نایلون فروشگاهی مشهد، فروش عمده نایلون فروشگاه در مشهد، نایلون فروشگاهی تهران، نایلون فروشگاهی تبریز، نایلون فروشگاهی شیراز

11 نظر ارسال شده

  • سلام‌روز بخیر
    دوستان در هالند پلاست این نایلکس های شما تا چند کیلو تحمل بار دارند؟ برای فروشگاه زنجیره ای که اقلام سنگین داخل مشما گذاشته میشه احتیاج به پلاستیک داریم.سفارش ما بالاست.لطفا راهنمایی کنید‌.ممنون

    • سلام روز خوش
      بستگی به ابعاد و ضخامت نایلکس داره. لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرین و هر اطلاعاتی نیاز دارین رو از کارشناسان فروش ما بگیرید.

  • سلام به هالند پلاست عزیز
    بسیار عالی بود مطالبتون چطور میتونم با شما همکاری کنم لطفا راهنمایی کنید

    • سلام روز بخیر سال نو مبارک
      ممنون از نظر و دیدگاه مثبت تون به ما و سایت. لطفا تماس بگیرید تا ببینیم چه محصولی نیاز دارین. ما در خدمتتون هستیم.

    • سلام وقت بخیر سال نو مبارک
      قیمت ها یک مقدار نوسان داره لطفا تماس بگیرید هم راجب قیمتها و هم در مورد نحوه تحویل کاملا راهنمایی تون میکنند دوستان بنده
      شماره های تماس در تمام صفحات سایت درج شده.

  • سلام اوقات بخیر
    صفحه رو خوندم خیلی جالب و اموزنده بود. دمتون گرم. خدا به کسب و کارتون رونق بیشتری بده

    • سلام متشکرم. خیلی از حسن توجه و دقت نظرتون تشکر می کنیم. امیدوارم موفق تر از همیشه باشید

  • سلام روز بخیر
    آقا ما مشتری نایلکس و نایلون شما هستیم مدتهاست با شما همکاری داریم. سوپر گوشت امیدوار
    این بار یک تن نایلکس سایز 35 در 45 و سایز 30 در 40 می خوایم. از هر سایز پونصد کیلو که جمعا یک تن بشه. قیمت روز چنده؟

    • سلام متشکرم. سال نو مبارک
      جناب امیدوار عزیز لطفا برای استعلام قیمت تماس بگیرین ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *