ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون بسته بندی لوازم خانگی

زمان مطالعه: 3 دقیقه لوازم خانگی یکی از محصولاتی است که به علت قیمت و ارزش بالایی که دارد محافظت از آن بسیار مهم و با اهمیت است. بسته بندی لوازم خانگی فرقی ندارد که جهت جا به جایی و اسباب کشی باشد و یا در کارخانه جهت نگهداری در انبار و یا ارسال به بازار، در هر صورت ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

لوازم خانگی یکی از محصولاتی است که به علت قیمت و ارزش بالایی که دارد محافظت از آن بسیار مهم و با اهمیت است. بسته بندی لوازم خانگی فرقی ندارد که جهت جا به جایی و اسباب کشی باشد و یا در کارخانه جهت نگهداری در انبار و یا ارسال به بازار، در هر صورت این کار برای حمل و نقل وسایل خانگی باید انجام شود. بهترین گزینه برای انجام این کار نایلون است که دارای انواع مختلف با کاربرد های مختلف است. در این مطلب به معرفی کامل انواع نایلون بسته بندی لوازم خانگی خواهیم پرداخت تا بتوانید با توجه به نیازی که دارید بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

انواع نایلون بسته بندی لوازم خانگی

همانطور که در بالا ذکر شد نایلون یکی از بهترین موارد برای بسته بندی لوازم خانگی و همچنین بسته بندی لوازم یدکی است که قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد. در پایین انواع این نایلون ها و کاربرد هر کدام از آنها ذکر شده است.

1- نایلون ضخیم

نایلون ضخیم که یک نایلون چند لایه است یکی از انواع پلاستیک بسته بندی قطعات است که نسبت به نایلون های معمولی از استحکام و مقاومت بالاتری برخوردار است.

از موارد کاربردی این نایلون می توان به بسته بندی وسایل سنگین مانند نایلون بسته بندی فرش، یخچال، ماشین لباسشویی، نایلون اجاق گاز، تلویزیون و… تا بسته بندی اقلام سبک تر و کوچک تر اشاره کرد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

2- نایلون پشت چسب دار

یکی دیگر از انواع نایلون لوازم خانگی نایلون پشت چسب دار است. از این نایلون جهت محافظت از وسایل حساس در مقابل خط و خش استفاده می شود. کارایی نایلون پشت چسب دار به این صورت است که از یک طرف قابلیت چسبدگی دارد و می توان آن را بر روی سطوح آسیب پذیر مانند درب یخچال و فریزر، درب کابینت، ماکروفر و… نصب کرد.

3- نایلون استرچ

نایلون استرچ یک نایلون با قابلیت کشسانی بالا است که مقاومت زیادی در برابر پارگی دارد و می توان با خیال راحت آن را به دور محصول مورد نظر پیچید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که نایلون استرچ می تواند داشته باشد قابلیت ضد uv یا همان ضد نور خورشید است که در فرآبند تولید می توان به آن اضافه کرد.

این خاصیت، از محصول در برابر مشکلاتی که ممکن است بر اثر تابش نور خورشید به وجود آید محافظت کند. کاربرد سلفون استرچ بسته بندی بیشتر برای بسته بندی لوازم چوبی، مبلمان، تشک خوش خواب و… می باشد.

تولید انواع نایلون بسته بندی لوازم خانگی

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از بروز ترین ماشین آلات و کادری مجرب قادر به تولید انواع نایلون بسته بندی لوازم خانگی اعم از نایلون استرچ، پلاستیک حرارتی، نایلون ضخیم و… می باشد. همچنین در مجموعه هالند پلاست تمامی سفارشات مشتریان در هر سایز و ضخامتی قابل تولید است و هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

قیمت و خرید نایلون بسته بندی لوازم خانگی

به علت نوسانات قیمت ارز که مهم ترین عامل در قیمت گذاری مواد اولیه پتروشیمی و محصولات پلیمری است نمیتوان قیمت ثابتی اعلام کرد. برای دریافت قیمت و مشاوره رایگان جهت خرید نایلون بسته بندی لوازم خانگی با کارشناسان بخش فروش شرکت هالند تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- آیا بر روی نایلون لوازم خانگی می توان چاپ انجام داد؟ بله با توجه به درخواست مشتری می توان از یک تا ده رنگ چاپ با کیفیت full hd بر روی این نایلون ها انجام داد.

2- نایلون های لوازم خانگی تا چه ابعادی قابل تولید است؟ این نایلون ها با توجه به درخواست مشتریان در هر سایز و ضخامتی قابل تولید است.

3- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

4- مدت زمان تحویل سفارش چند روز است؟ مدت زمان تحویل بار به عوامل مختلفی مانند میزان سفارش و ترافیک خط تولید بستگی دارد. اما به طور معمول بین 7 تا 25 روز کاری به طول می انجامد.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *