ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و فروش سلفون ضخیم بسته بندی

زمان مطالعه: 4 دقیقه سلفون ضخیم از جمله محصولات پلاستیکی هستند که کاربرد فراوانی در سطح خانگی و صنعتی دارند. از مهم ترین کارکردهای این سلفون ها، استفاده به عنوان یک ابزار برای بسته بندی است. این نوع از بسته بندی در موارد گوناگونی کاربرد دارد. در ادامه به معرفی کامل این محصول و شرایط تولید، چاپ، فروش و ...

4 دقیقه
4 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

سلفون ضخیم از جمله محصولات پلاستیکی هستند که کاربرد فراوانی در سطح خانگی و صنعتی دارند. از مهم ترین کارکردهای این سلفون ها، استفاده به عنوان یک ابزار برای بسته بندی است. این نوع از بسته بندی در موارد گوناگونی کاربرد دارد. در ادامه به معرفی کامل این محصول و شرایط تولید، چاپ، فروش و قیمت گذاری سلفون ضخیم بسته بندی خواهیم پرداخت؛ پس برای کسب اطلاعات مهمی که باید قبل از خرید این محصول بدانید همراه ما بمانید.

سلفون ضخیم بسته بندی چیست؟

این سلفون نوعی از سلفون است که به دلیل ضخامت بالا و مقاومت خوبی که در برابر کشش و بار دارد برای بسته بندی مواردی که باید وزن های سنگینی را تحمل کنند استفاده می شود.

اولین صنایع غذایی که از سلفون در بسته بندی مواد غذایی خود استفاده کردند، کارخانجات بسته بندی مواد گوشتی و شکلات ها بودند.

امروزه از انواع سلفون های بسته بندی در بسیاری از صنعت ها استفاده های زیادی می شود. علاوه بر آن در تمام خانه ها می توان آن را یافت. در ادامه به کاربردهای آن اشاره خواهیم کرد.

خط تولید انواع سلفون ضخیم بسته بندی

مشخصات

سلفونی که برای بسته بندی انتخاب می کنید دارای ویژگی هایی است که در حین خرید باید به آنها توجه کنید. در زیر به بیان این ویژگی ها خواهیم پرداخت:

  1. مقاومت بالا در برابر پارگی
  2. کشسانی خوب و عدم حالت پذیری
  3. شفاف و براق بودن
  4. مقاومت در دمای بالا و حرارت
  5. قابلیت دوخت و برش داشتن
  6. قیمت مناسب
  7. بافت نرم و یکدست
  8. ضد رطوبت بودن
خرید اینترنتی سلفون بسته بندی

چاپ سلفون

این محصول برای بسته بندی انواع مواد غذایی، لوازم آرایش و … در فروشگاه ها کاربرد دارد. برای رشد و فروش بیشتر محصول و افزایش راندمان و بازده فروش نیاز به چاپ با کیفیت کاملا دیده می شود.

یکی از مثال هایی که برای بسته بندی مواد غذایی با این نوع سلفون می توان ذکر کرد، سلفون بسته بندی حبوبات در فروشگاه های مواد غذایی است. باید حتما دیده باشید این محصول در فروشگاه های بزرگ و هایپر مارکت عمدتا دارای چاپ های شیک و چشم گیری است.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

چاپ در این بسته بندی بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و به برندینگ و افزایش راندمان فروش کمک فراوانی می نماید. از جمله مواردی که در چاپ سلفون بسته بندی می توان ذکر کرد شفافیت جنس و زنده بودن رنگ ها و طرح چاپ شده و کیفیت بالای رنگ چاپی در آن است.

قیمت چاپ روی سلفون بسته بندی ضخیم

تولید رول سلفون ضخیم بسته بندی

این نوع از سلفون، بعد از تولید به صورت رول فیلم عرضه می شود. تولید به صورت رول باعث حمل و نقل آسان و راحت می شود. سلفون صنعتی نوعی از این نوع سلفون است.

شرکت هالند پلاست قادر به تولید این نوع سلفون در سایزها و انواع مختلف سه لایه و پنج لایه است. این محصول را می توان به صورت شفاف، رنگی، متالایر، صدفی، چاپ دار و… بنا به سفارش مشتری تولید نمود.

قیمت سلفون ضخیم صنعتی

کاربرد های سلفون ضخیم

انواع مختلفی از این سلفون برای مصارف گوناگون تولید می شود. در زیر به بیان کاربرد این نوع سلفون اشاره خواهیم کرد:

  1. کاربرد در بسته بندی مواد غذایی سنگین. مثل گونی های پلاستیکی بزرگ برنج، قند، شکر، خشکبار و حبوبات
  2. کاربرد در بسته بندی لوازم صنعتی یا سلفون صنعتی. صنایعی مانند صنعت قطعات و لوازم یدکی اتومبیل، پالت ها، بسته بندی لوازم صوتی و تصویری
  3. کاربرد آن در بسته بندی مبلمان در هنگام اسباب کشی. برای حمل و نقل راحت تر آن و جلوگیری از کثیف شدن مبل حین جابجایی
  4. سلفون رومیزی و کاربرد به عنوان سلفون روی میز
قیمت سلفون ضخیم رومیزی

قیمت سلفون ضخیم

قیمت فروش این نوع سلفون به موارد متعددی همچون قیمت مواد اولیه، جنس به کار رفته در تولید، ضخامت، ابعاد رول و… بستگی دارد. یکی از راه های کاهش قیمت، خرید این سلفون به صورت عمده است.

فروش عمده سلفون ضخیم بسته بندی

خرید سلفون ضخیم

خرید اینترنتی سلفون کمک زیادی به خریدار کرده تا بدون دردسر محصول مورد نیاز خود را سفارش بدهد. در هالند پلاست ما امکان فروش سلفون ضخیم را هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید این محصول و اطلاع از قیمت این محصول، با کارشناسان هالند پلاست در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- برای ثبت سفارش خرید سلفون ضخیم باید چگونه اقدام کنیم؟ برای خرید این محصول می توانید هم به صورت حضوری مراجعه و اقدام نمایید و اگر هم امکان مراجعه به صورت حضوری را ندارید می توانید به صورت اینترنتی و تماس با کارشناسان ما اقدام به ثبت سفارش خرید و یا استعلام قیمت سلفون نمایید.

2- آیا از سلفون ضخیم می توان برای بسته بندی مبلمان هنگام اسباب کشی استفاده کرد؟ از راه های حفاظت و نگهداری مبل در زمان اسباب کشی استفاده از سلفون است. به کمک آنها می توانید بسته بندی مبل را با سرعت بالایی به پایان برسانید. یکی دیگر از مزایای این نوع بسته بندی جلوگیری از نشستن گرد و خاک در مسافت های طولانی است.

3- امکان تماس در چه ساعاتی هست؟ از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب امکان تماس با شماره همراه را دارید ولی در صورت عدم پاسخگویی در ساعات غیر کاری در واتساپ درخواست خود را ثبت کنید.

4 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *