ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت پلاستیک بسته بندی خشکبار

زمان مطالعه: 5 دقیقه خشکبار شرایط نگهداری مخصوص خود را دارد و نگهداری آن در شرایط نا مناسب باعث خراب شدن و از بین رفتن ارزش غذایی آن می شود. شرایط نگهداری خشکبار باید به صورتی باشد که دور از نور خورشید، گرما و رطوبت باشد. بهترین مورد برای این کار استفاده از پلاستیک بسته بندی خشکبار است. اگر ...

5 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

خشکبار شرایط نگهداری مخصوص خود را دارد و نگهداری آن در شرایط نا مناسب باعث خراب شدن و از بین رفتن ارزش غذایی آن می شود. شرایط نگهداری خشکبار باید به صورتی باشد که دور از نور خورشید، گرما و رطوبت باشد. بهترین مورد برای این کار استفاده از پلاستیک بسته بندی خشکبار است. اگر بدنبال خرید این محصول هستید و اطلاعات کافی ندارید این مطلب را از دست ندهید؛ در این مطلب به معرفی انواع پلاستیک و پاکت سلفونی و نایلون بسته بندی خشکبار و نکاتی راجع به تولید، چاپ، قیمت و فروش آنها خواهیم پرداخت.

جنس پلاستیک بسته بندی خشکبار چیست ؟

برای نمونه های شفاف و بدون چاپ می توان از نایلون بسته بندی خشکبار و یا سلفون شفاف استفاده کرد. اما برای نمونه چاپی برای تولید انبوه از پلاستیک های قوی تری همراه با قابلیت چاپذیری بالاتری استفاده می شود .

سلفون بسته بندی خشکبار از opp لمینت با cpp جهت بسته بندی محصولات با مقاومت بالاتر و استحکام دوخت بالاتر مورد استفاده قرار می گیرد. از انواع بسته بندی خشکبار که توسط سلفون بسته بندی می شوند می توان به پلاستیک بسته بندی کنجد، بسته بندی زرشک، پلاستیک بسته بندی گرانولا، پلاستیک بسته بندی کشمش، پلاستیک بسته بندی سویا و… اشاره نمود.

خرید پاکت بسته بندی خشکبار

تولید پاکت بسته بندی خشکبار

در فرایند تولید پاکت بسته بندی خشکبار استفاده از سلفون درجه یک و با کیفیت بسیار اهمیت دارد. از دیگر نکات مهمی که می توان در ساخت این محصول نام برد، کیفیت دوخت، شفافیت و مقاومت بالاست. از نمونه پاکت هایی که برای خشکبار استفاده می شود می توان به انواع پاکت کاست دار و پاکت ایستاده  اشاره کرد. این نوع از پاکت ها به درخواست مشتری به صورت متالایز، شفاف، پشت متالایز و پشت صدفی تولید می شوند. همچنین در اکثر این پاکت ها بخشی را شفاف تولید می کنند تا مشتریان بتوانند داخل پاکت را مشاهده کنند که به آن بسته بندی پنجره دار گفته می شود.

سفارش پاکت های بسته بندی خشکبار

پلاستیک زیپ دار خشکبار

خشکبار از آن دسته محصولاتی است که محتویات درون بسته بندی آن معمولا در یک وعده ی مصرف به طور کامل تمام نمی شود. در این صورت با باز شدن درب بسته بندی، رطوبت به داخل آن وارد می شود و به باقیمانده محتویات داخل بسته بندی آسیب می زند. برای رفع این مشکل بهترین راهکار استفاده از نایلون بسته بندی خشکبار، نوع زیپ دار آن است. یکی از بهترین کاربردهای پلاستیک زیپ دار برای بسته بندی گردو و مغز گردو است.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

این نایلون ها به نحوی طراحی شده اند که امکان استفاده چندین باره را دارد و بعد از هر بار مصرف می توان آن ها را به شکل اولیه خودشان برگرداند. به این صورت محتویات داخل بسته بندی از نم زدگی محفوظ میمانند و به مدت بیشتری قابل استفاده خواهند بود. همچنین خرید نایلون بسته بندی خشکبار مدل زیپ دار انتخاب مناسبی برای نگهداری خشکباری است که به صورت فله ای خریداری شده اند.

نایلون بسته بندی خشکبار

طراحی و چاپ سلفون بسته بندی خشکبار

اگر تولیدی و یا کارخانه شما یک برند معروف و مردمی نیست، تنها راه برای فروش با بازده ای بالا استفاده از یک بسته بندی با کیفیت برای خشکبار همراه با یک چاپ با کیفیت و طراحی مناسب است.

گروه کارخانجات هالند پلاست کیفیت تولید و چاپ را به صورت تضمینی به شما مشتریان عزیز ارئه می دهد. همچنین برای بازده بالاتر می تواند مشاوره های اساسی برای طراحی بسته بندی خشکبار به شما ارائه دهد. در مجموعه ما چاپ انواع پاکت، نایلون و سلفون بسته بندی خشکبار به صورت full hd از 1 تا 8 رنگ با بروزترین ماشین آلات و کادری مجرب انجام می شود.

چاپ سلفون بسته بندی خشکبار

پاکت بسته بندی خشکبار صادراتی

یکی از برترین و بزرگترین مجموعه های تولید و چاپ انواع بسته بندی خشکبار، گروه کارخانجات هالند پلاست می باشد که سهم عظیمی هم در بازار داخلی مانند فروش پاکت بسته بندی خشکبار در مشهد، اصفهان، تهران، یزد، تبریز، شیراز، قم، رشت، کرج و… دارد و هم در صادرات آن مانند تولید و چاپ  بسته بندی خشکبار صادراتی برای ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان، ارمنستان، دبی و… . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند تولید بسته بندی خشکبار صادراتی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

پاکت بسته بندی میوه خشک

پلاستیک بسته بندی خشکبار

هیچ تفاوتی بین پاکت بسته بندی میوه خشک با پلاستیک بسته بندی خشکبار وجود ندارد، چون دارای بسته بندی های شبیه به یکدیگر هستند. به همین دلیل همه سفارشات مشتریان برای تولید پلاستیک بسته بندی میوه خشک، سبزی خشک و… نیز پذیرفته می شود.

قیمت پلاستیک بسته بندی خشکبار

خرید و قیمت نایلون بسته بندی خشکبار و سلفون بسته بندی خشکبار

به صورت کلی، قیمت پلاستیک بسته بندی خشکبار  با توجه به سایز، کیفیت چاپ، طرح مدنظر مشتری و قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی محاسبه می شود. برای دریافت مشاوره جهت خرید سلفون و نایلون بسته بندی خشکبار و استعلام قیمت نایلون بسته بندی خشکبار و سلفون خشکبار، می توانید با کارشناسان هالند پلاست در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- پلاستیک بسته بندی خشکبار برای چه نوع خشکباری قابل استفاده است؟ این پلاستیک برای بسته بندی همه مدل خشکباری کاربرد دارد. می توان انواع دانه ها، تنقلات و آجیل ها را به وسیله آن بسته بندی و نگهداری کرد.

2- انواع سلفون بسته بندی خشکبار چیست؟ شفاف، متالایز، پشت صدفی، پشت متالایز، چاپدار، بدون چاپ و پنجره دار

3- نحوه ثبت سفارش خرید سلفون و نایلون بسته بندی خشکبار در هالند پلاست چگونه است؟ شما می توانید با مراجعه به سایت هالند پلاست و تماس با کارشناسان فروش و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام به ثبت سفارش خرید کنید.

4- قیمت نایلون بسته بندی خشکبار و سلفون خشکبار چگونه محاسبه می شود؟ قیمت فروش سلفون بسته بندی خشکبار و نایلون خشکبار با توجه به جنس، سایز، کیفیت چاپ و قیمت مواد اولیه محاسبه می شود.

نایلون بسته بندی خشکبار، قیمت نایلون بسته بندی خشکبار، بسته بندی خشکبار صادراتی، پلاستیک بسته بندی خشکبار، پاکت بسته بندی خشکبار، خرید بسته بندی خشکبار، انواع بسته بندی خشکبار، طراحی بسته بندی خشکبار، چاپ سلفون بسته بندی خشکبار، فروش سلفون بسته بندی خشکبار، خرید نایلون بسته بندی خشکبار، پاکت بسته بندی خشکبار مشهد، پاکت بسته بندی خشکبار در شیراز، پاکت بسته بندی خشکبار اصفهان، پاکت بسته بندی خشکبار تهران

3 نظر ارسال شده

  • گروه صادراتی آفتاب تجارت نگین در نظر دارد 10 تن پسته صادراتی خود را به عراق و ارمنستان صادر کند. برای صادرات، بسته بندی های پاکت کاست دار و صدفی رنگ با 4 رنگ چاپ نیاز داریم در اوزان 500 گرمی، 700 گرمی و یک کیلویی
    لطفا زمان تحویل، قیمت تولید، هزینه چاپ و ساخت کلیشه رو بفرمایید. برای تحویل در عراق و ارمنستان هم همکاری می کنید؟

    • سلام وقت بخیر سال نو مبارک
      امکان تولید این محصول رو داریم لطفا برای استعلام قیمت و کسب اطلاعات در زمینه هزینه چاپ و کلیشه و … با شماره 09152100901 تماس بگیرین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *