ارتباط با ما 0915-2100-901

کیسه نایلون و نایلکس

زمان مطالعه: 4 دقیقه یکی از پر استفاده ترین انواع پلاستیک دسته دار که در اغلب صنایع، فروشگاه ها، لباس فروشی ها، کارگاه ها و دیگر مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد، کیسه نایلون و کیسه نایلکس است. اینکه این محصول چیست و چه کاربردهایی دارد موضوع این صفحه از وبسایت است. اگر قصد خرید این محصول را دارید ...

4 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

یکی از پر استفاده ترین انواع پلاستیک دسته دار که در اغلب صنایع، فروشگاه ها، لباس فروشی ها، کارگاه ها و دیگر مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد، کیسه نایلون و کیسه نایلکس است. اینکه این محصول چیست و چه کاربردهایی دارد موضوع این صفحه از وبسایت است. اگر قصد خرید این محصول را دارید این صفحه را با دقت مطالعه نمایید.

تولید انواع کیسه نایلون و نایلکس در هالند پلاست

انواع کیسه نایلون و نایلکس، شامل کیسه پلاستیکی دسته دار، زیپ دار، بدون دسته، پلاستیک خیاری، پلاستیک وکیوم، کیسه حرارتی، کیسه فریز، کیسه زباله و … است. در گروه کارخانجات هالند پلاست تمام انواع کیسه پلاستیکی ذکر شده در بالا و دیگر محصولات پلی اتیلنی تولید می شود. در ادامه به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت.

همچنین در هالند پلاست این امکان وجود دارد که بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت با توجه به نیاز مشتری هر سفارشی سازی انجام گیرد. به همین دلیل می توانید بدون نگرانی در تولید ابعاد و ضخامت خاص با توجه به نیاز و نوع محصول سفارش خود را ثبت کنید.

در صورتی که با توجه به نوع محصول یا نیازی که دارید نمی دانید از چه ابعاد و ضخامتی استفاده کنید پیشنهاد می کنیم با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع کیسه های پلاستیکی

  1. کیسه نایلون و نایکس دسته دار: یکی از بیشترین کاربرد های نایلون و نایلکس کیسه ای تولید انواع پلاستیک های دسته دار است که انواع این کیسه های دسته دار شامل نایلکس دسته رکابی، نایلون دسته موزی، نایلون دسته تقویت، نایلون دسته زنبیلی یا بندی و نایلون خیاری بدون دسته است. پلاستیک های دسته دار در هالند پلاست قابل تولید بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت یا طرح چاپی و … است.
  2. کیسه پلاستیکی زیپ دار: این محصول نیز در هالند پلاست با بهترین کیفیت و بدون محدودیت در سایز و ابعاد قابل تولید است.
  3. پلاستیک خیاری: از جمله کیسه های نایلونی پرکاربرد است که اغلب استفاده آن برای بسته بندی های فله و در تره بار ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. پلاستیک وکیوم: یکی از انواع کیسه نایلونی که برای بسته بندی مواد غذایی و کالا مورد استفاده قرار می گیرد، نمونه های وکیوم است که با تخلیه هوا داخل بسته بندی و لمینت آن بسته بندی و پلمپ انجام می شود.
  5. کیسه حرارتی: این کیسه ها در بسته بندی های حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد. که با قرار گرفتن در برابر حرارت خاصیت جمع شوندگی پیدا کرده و باعث بسته بندی محصول می شود. شامل انواع نایلون شیرینگ حرارتی، سلفون شیرینگ pvc و سلفون شیرینگ pof است.
  6. کیسه فریزر: این محصول یکی از انواع کیسه نایلکسی محسوب می شود که در انواع مختلف در هالند پلاست تولید می شود.
  7. کیسه زباله: این محصول نیز یکی از انواع کیسه های نایلکسی محسوب می شود که در انواع مختلف در هالند پلاست تولید می شود.
  8. بسته بندی تشک و کالای خواب: از جمله کیسه نایلونی به شمار می رود و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
  9. بسته بندی مرغ منجمد: کیسه های نایلون مرغی از جمله این نوع محصول بشمار می رود.
  10. کیسه نایلون بسته بندی: این کیسه ها بیشترین کاربرد را در صنعت بسته بندی دارند. برای انواع مواد غذایی و کالا، بکار می روند. این کیسه با توجه به نیاز مشتری دوخت خرده و ابعاد می شود تا مشتری به صورت دستی بسته بندی را پر کرده و آن را لمینت کند. همچنین برای بسته بندی محصولاتی از جمله ماسک و دیگر لوازم بهداشتی نیز کابرد دارد.
  11. کیسه نایلکس: منظور از کیسه نایلکسی همان پلاستیک های دسته رکابی است که در تمام فروشگاه های مواد غذایی، میوه و ترباره ها و … قابل مشاهده است. انواع کیسه نایلکس شامل کیسه نایلکس رولی و کیسه نایلکس فله ای می شود.

تولید کننده کیسه نایلون و نایلکس

گروه کارخانجات هالند پلاست قادر به تولید انواع محصولات پلیمری و همچنین صادرات آن به تمام نقاط کشور و البته دیگر کشورها همچون کشورهای خاورمیانه و اروپایی بی محدودیت است.

در هالند پلاست به دلیل بهره مندی از دستگاه های روز دنیا و با توجه به کیفیت بالای مواد اولیه مورد استفاده، امکان تولید با کیفیت ترین بسته بندی های پلاستیکی و فیلم های پلیمری مطابق با استانداردهای بین المللی فراهم هست. به همین دلیل هر روزه مشتری های متقاضی صادرات این محصولات با شرکت ما عقد قرارداد می نمایند.

طراحی و چاپ کیسه نایلون و نایلکس

خط تولید هالند پلاست قادر به تولید، طراحی و چاپ انواع نایلون و نایلکس با استفاده از مجرب ترین طراحان و به روز ترین ماشین آلات تولید و چاپ است. انواع دستگاه های چاپ روی فیلم های پلاستیکی عبارتند از: چاپ فلکسو (استک و سیلندر مرکز)، چاپ هلیوگراور و چاپ سیلک دستی.

دستگاه چاپ هلیو، به عنوان با کیفیت ترین روش چاپ روی فیلم های پلاستیکی شناخته شده است، اما قابلیت چاپ روی محصولات پلی اتیلنی را ندارد. لذا برای چاپ روی محصولات پلی اتیلنی تنها از دستگاه چاپ فلکسو با کلیشه های ژلاتینی استفاده می شود.

قیمت انواع کیسه پلاستیکی

برای خرید کیسه پلاستیکی از هالند پلاست نیاز هست که شما در ابتدا با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و میزان سفارش و نوع محصول مورد نیاز خود را مشخص نمایید. در گام بعدی احتیاج داربد که از قیمت نایلکس درجه 1، قیمت نایلکس امروز، قیمت کیسه پلاستیکی کیلویی، قیمت نایلون دسته دار شفاف و یا دیگر انواع محصولات پلی اتیلنی مورد نیاز خود مطلع شوید.

به دلیل اینکه قیمت مواد اولیه پتروشیمی در بازار مرتبا در حال نوسان هست امکان درج قیمت در سایت وجود ندارد. برای اطلاع و استعلام قیمت ها کافیست با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- انواع کیسه پلاستیکی نایلون و نایلکسی که در هالند پلاست تولید می شود را نام ببرید؟ کیسه نایلون و نایلکس دسته دار، کیسه پلاستیکی زیپ دار، پلاستیک خیاری، پلاستیک وکیوم، کیسه حرارتی، کیسه فریزر و زباله، کیسه نایلون بسته بندی، کیسه نایلکسی و …

2- برای ثبت سفارش محصولات شما چگونه باید اقدام کرد؟ برای سفارش گذاری در مجموعه ما به دو صورت می توان اقدام کرد. اگر در شهر های تهران و مشهد مستقر هستید می توانید به صورت حضوری به دفاتر ما مراجعه نمایید. همچنین می توانید به صورت اینترنتی از طریق مراجعه به صحفه تماس با ما، با شماره های کارشناسان ما تماس برقرار کنید تا به صورت کامل شما را راهنمایی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *