ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ نایلون بسته بندی مرغ

زمان مطالعه: 5 دقیقه امروزه یکی از مهم ترین وعده های غذایی ایرانیان گوشت طیور به خصوص گوشت مرغ است. این گوشت حیوانی به دلیل فساد پذیری بالا مستلزم شرایط خاصی برای نگهداری است. پلاستیک بسته بندی مرغ یکی از مواردی است که شرایطی ایده آلی برای بسته بندی مرغ را به گونه ای مناسب و بهداشتی فراهم می ...

نایلون مرغ | چاپ نایلون مرغ
5 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

امروزه یکی از مهم ترین وعده های غذایی ایرانیان گوشت طیور به خصوص گوشت مرغ است. این گوشت حیوانی به دلیل فساد پذیری بالا مستلزم شرایط خاصی برای نگهداری است. پلاستیک بسته بندی مرغ یکی از مواردی است که شرایطی ایده آلی برای بسته بندی مرغ را به گونه ای مناسب و بهداشتی فراهم می کند. اگر شما هم قصد خرید نایلون بسته بندی مرغ را دارید پیشنهاد می کنم همراه ما باشید. در ادامه به معرفی کامل این محصول و نکاتی راجع به تولید و چاپ نایلون مرغ و همچنین قیمت نایلون مرغی نیز خواهیم پرداخت.

نایلون مرغی چیست؟

نایلون بسته بندی مرغ محافظی مقاوم و مستحکم برای نگهداری از گوشت مرغ خام است که به اصطلاحا به آن نایلون مرغی گفته می شود. این پوشش پلاستیکی باید از مرغ خام در برابر آسیب های فیزیکی و آلودگی هایی که در محیط وجود دارد محافظت کند. گوشت مرغ از جمله مواد غذایی بسیار حساس است و بر اثر عواملی مثل گرما، نور خورشید و آلودگی های محیطی به سرعت فاسد می شود. بنابراین بسته بندی مرغ باید با دقت زیادی انجام شود. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با مشخصات کامل پلاستیک مرغی آشنا شوید.

پلاستیک بسته بندی مرغ

تولید نایلون بسته بندی مرغ

عموما مرغ ها را در کشتارگاه به دو صورت بسته بندی می کنند یا به صورت بسته بندی تکی یا فله ای. بر این اساس دو نوع نایلون مرغ تولید می شود. نایلون های بسته بندی فله ای مرغ و نایلون های بسته بندی تکی مرغ.

پلاستیک بسته بندی مرغ تکی به صورت سه لایه و با ضخامتی بالا تولید می شود که از هر نظر یک بسته بندی با کیفیت و قابل قبول است. اما اگر مشتری بخواهد که از بسته بندی مقاوم تری استفاده کند می توان از نمونه های پنج لایه هم استفاده نمود. 

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

از آنجایی که در این بسته بندی پلاستیک مستقیما با مواد غذایی در تماس است به همین دلیل بهداشتی بودن آن که اصطلاحا فود گرید گفته می شود بسیار اهمیت زیادی دارد. از همین رو شرکت هالند پلاست در تولید نایلون بسته بندی مرغ فقط از مواد اولیه درجه 1 استفاده می شود.

این پلاستیک ها در تناسب با ابعاد مرغ و به صورت هلالی دوخته و تولید می شود. این کار موجب جلوگیری از جمع شدن خون آبه می شود. این بسته بندی ها به صورت چند لایه تولید می شوند تا استحکام زیادی در برابر شرایط محیطی گوناگون داشته باشند. همچنین این لایه ها از نفوذ مواد چاپی روی نایلون به محصول جلوگیری می کند.

تولید نایلون مرغی

ابعاد قابل تولید نایلون مرغی

ابعاد این نوع نایلون اساسا یک اندازه استاندارد دارد که در همه دستگاه های تولید نایلون مرغی یکسان است ولی هیچ محدودیتی از لحاظ ابعاد قابل تولید وجود ندارد. خط تولید نایلون شرکت هالند پلاست با توجه به نیاز و درخواست مشتری قادر به تولید نایلون مرغ در هر ابعاد و ضخامتی است.

تولید کننده نایلون بسته بندی مرغ

طراحی و چاپ نایلون مرغ

با توجه به رقابتی که در بین تولید کنندگان مرغ بر قرار است باعث شده تا آنها به چیزی فراتر از یک بسته بندی معمولی نیاز داشته باشند. برای بر طرف کردن این موضوع می توان از نایلون های ضخیم با قابلیت چاپ استفاده کرد. با چاپ طرح  تجاری بر روی نایلون مرغ، می توان شکل خاصی در پلاستیک بسته بندی مرغ ایجاد کرد و در عین حال به تبلیغ برند تجاری خود پرداخت. در عمل اگر از طرح و چاپ با کیفیتی استفاده کنید، می توان تاثیر آن را در افزایش مشتریان و بیشتر شدن فروش محصولتان مشاهده کنید.

در مجموعه هالند پلاست با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ و کادری مجرب قادر به چاپ انواع پلاستیک های بسته بندی مواد غذایی با کیفیت full hd هستیم. از این رو برای مشتریان عزیز در حوزه تولید و بسته بندی مرغ، طراحی و چاپ نایلون مرغ را با بالاترین کیفیت از 1 تا 8 رنگ چاپ به صورت تضمینی ارائه می نماییم.

چاپ نایلون بسته بندی مرغ

نحوه فرایند بسته بندی

در تولید مرغ بسته بندی شده با پلاستیک ابتدا لاشه مرغ وارد قیف مخصوص دستگاه بسته بندی می شود. این قیف به شکل مخروطی و متحرک است و از طریق چند فنر به همدیگر وصل شده است. لاشه مرغ از سمت دهانه بزرگ وارد دستگاه می شود و از سمت دهانه کوچک وارد بسته بندی نایلونی می شود.

در تولید نایلون مرغی از مواد  پلی اتیلنی به همراه پلیمرهایی مثل کلرور وینیل یا استات وینیل و یا کلرور وینیلیدین استفاده می شود. این محافظ غذایی شفاف و شیری دارای دوخت با کیفیتی است و در برابر ضربه فیزیکی، پارگی و فشار بسیار مقاوم است. به همین دلیل در حین حمل و نقل و جا به جایی در ماشین حمل مرغ آسیبی نمی بیند. پلاستیک بسته بندی مرغ  از آسیب های احتمالی، تا زمان مصرف مشتری محافظت می کند.

4 ویژگی پلاستیک بسته بندی مرغ

  1. پلاستیک استفاده شده برای بسته بندی مرغ، یک پلاستیک با ضخامت بالا و به صورت 3 تا 5 لایه است که در برار رطوبت، گرما و آلودگی نفوذ ناپذیر است.
  2. در بسته بندی مرغ از یک پلاستیک چند لایه استفاده می شود که علاوه بر مقاومت بالا مانع از تماس مواد چاپی با محصول می شود.
  3.  دوخت پلاستیک مرغی به صورت هلالی انجام می شود که از جمع شدن خون آبه مرغ جلوگیری می کند.
  4. در طراحی نایلون مرغ معمولا از دو رنگ چاپ استفاده می شود. تولیدی های خصوصی مرغ از نایلون مرغ با چاپ چند رنگ و طراحی های جذاب استفاده می کنند. اما تولیدی های دولتی از نایلون مرغ با چاپ تک رنگ ساده استفاده می کنند.
قیمت نایلون مرغی

خرید نایلون بسته بندی مرغ و قیمت نایلون مرغی

قیمت پلاستیک مرغ با توجه به موارد مختلفی مانند جنس، طرح چاپی، قیمت مواد اولیه پتروشیمی و… متغیر است بنابراین نمیتوان قیمت ثابتی اعلام کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید نایلون بسته بندی مرغ و استعلام قیمت نایلون مرغی، با کارشناسان هالند پلاست در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- پلاستیک مرغی در چند لایه قابل تولید است؟ معمولا به صورت 3 لایه تولید می شود اما امکان تولید تا 5 لایه هم وجود دارد

2- در چاپ نایلون مرغ از چند رنگ می توان استفاده کرد؟  از 1 تا 8 رنگ چاپ می توان استفاده نمود

3- نحوه ثبت سفارش خرید نایلون بسته بندی مرغ در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید. همچنین به صورت مراجعه حضوری نیز می توانید اقدام نمایید.

4- قیمت نایلون بسته بندی مرغ چگونه محاسبه می شود؟ بر اساس مواردی همچون جنس، طرح چاپی، میزان سفارش، قیمت مواد اولیه

3 نظر ارسال شده

  • با سلام. خسته نباشید
    جناب ما یک واحد تولیدی هستیم که کار قطعه بندی و بسته بندی مرغ، بلدرچین، شترمرغ و بوقلمون رو انجام میدیم. به صورت یک تکه از کشتارگاه به واحد ما ارسال میشه که داخل ظرف های یک کیلویی تا پنج کیلویی قطعه بندی شده و روش سلفون کشی میشه. احتیاج به سلفون داریم دستگاه سلفون کش صنعتی داریم.
    لطفا راهنمایی کنین و قیمت روز رو اعلام کنین.

    • سلام متشکرم روز خوش. سال نو مبارک
      راهنمایی در چه زمینه ای بزرگوار لطفا تماس بگیرین با شماره 09152100901

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *