ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت کیسه فریزر رولی

زمان مطالعه: 6 دقیقه حتماً براتون پیش آمده که برای خرید کیسه فریزر عمده برای فروشگاهتون یا بسته بندی محصولات تولیدی تون و … با شرکت تولید کننده کیسه فریزر تماس گرفتین و با صد مدل از این کیسه‌ها مثلا پلاستیک فریزر رولی، جعبه ای و … مواجه شده اید. این موضوع ممکن است در ابتدای امر باعث گیجی‌تان ...

قیمت کیسه فریزر رولی |قیمت کیسه فریزر کیلویی
6 دقیقه
4 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 6 دقیقه

حتماً براتون پیش آمده که برای خرید کیسه فریزر عمده برای فروشگاهتون یا بسته بندی محصولات تولیدی تون و … با شرکت تولید کننده کیسه فریزر تماس گرفتین و با صد مدل از این کیسه‌ها مثلا پلاستیک فریزر رولی، جعبه ای و … مواجه شده اید. این موضوع ممکن است در ابتدای امر باعث گیجی‌تان بشه یا مثلاً مردد بشین که کدامیک از این مدل‌ها برای مصرف‌تون مناسب‌تر هست. حالا به ‌نظر شما در این شرایط، چطور می‌توانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم و خرید خوبی را تجربه کنیم؟ در این صفحه از سایت گروه کارخانجات هالند پلاست قراره شما رو با نکات مهمی راجع به تولید، فروش عمده و قیمت کیسه فریزر رولی آشنا کنیم که مطمئنیم به‌دردتون می‌خوره.

خرید کیسه فریزر رولی پرفراژدار

جنس تولید کیسه فریزر با کیفیت هالند پلاست

 اولین چیزی که باید هنگام خرید کیسه فریزر در نظر داشته باشید جنس پلاستیک فریزری است. در ادامۀ مطلب بیشتر در مورد این موضوع توضیح می‌دهیم.

همانطور که می‌دانیم کاربرد کیسه فریزر این است که بتواند در دمای پایین مواد غذایی را برای مدت نسبتاً طولانی سالم نگه دارد، البته بدون اینکه به بافت خودش آسیبی برسد. پس با توجه به این موضوع باید دارای مرغوب‌ترین مواد اولیه باشد و به‌هیچ‌عنوان از ضایعات پلاستیکی برای تولیدشان استفاده نشود.

در گروه کارخانجات هالند پلاست از بهترین مواد اولیه نایلونی و نایلکسی برای تولید کیسه فریزر استفاده می شود.  البته به علت مقاومت و کشسانی بیشتر نایلکس و قیمت اقتصادی تر آن اکثر مشما فریزر ها با این جنس تولید می شود.

مواد اولیه تولید پلاستیک فریزر

انواع پلاستیک فریزر بر اساس نوع بسته بندی

  1. کیسه فریزر ساده و معمولی
  2. کیسه فریزر زیپ دار
  3. کیسه فریزر جعبه ای (همانند دستمال کاغذی)
  4. پلاستیک فریزر رولی
  5. سفارش به صورت فله ای
  6. پاکت فریزری های چسبی یا تقویمی
  7. کیسه فریزر کیلویی

در زیر به بیان کامل کیسه فریزر رولی خواهیم پرداخت. با ادامه مطلب همراه ما باشید.

تولید انواع کیسه فریزر

کیسه فریزر رولی

از انواع پلاستیک فریزر می‌توان به شکل رولی آن اشاره کرد. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کیسه فریزرهای اقتصادی (با بسته‌بندی پلاستیکی و لفاف) درآوردن یک عدد از کیسه بدون به هم ریختگی دیگر کیسه‌ها است. معمولاً در چنین مواقعی به دلیل چیدمان متراکم به جای یک کیسه تعداد زیادی از آن‌ها با هم از درون بسته بیرون می‌آیند.
از همین جهت نگه‌داری مابقی کیسه‌های بیرون آمده و جلوگیری از آلوده شدن آن‌ها دردسرهایی را به همراه دارد. در مقابل نایلون فریزر رولی به دلیل نوع بسته‌بندی رول شده خود استفاده راحتی را به همراه دارند. به این صورت که به راحتی در جای مخصوص خودش که به آن جای کیسه فریزر رولی گفته می شود قرار می گیرد و از قسمت پرفراژ به راحتی جدا می شود. (برای راحتی مصرف باید از کیسه فریزر رولی پرفراژدار استفاده نمود).

شرکت تولید کننده کیسه فریزر رولی

ویژگی ها و ابعاد کیسه فریزر رولی هالند پلاست

در این بسته بندی پلاستیک فریزری، برگه های فریزری به دور یک بوبین استوانه ای (جای کیسه فریزر رولی) که از جنس مقواست رول می شوند. با باز کردن رول می توان هر برگه از کیسه فریزر رولی پرفراژدار را از محل پرفراژ که در انتهای آن قرار دارد از برگه های دیگر جدا کرد.

جهت حفظ بهداشت، رول کیسه فریزری را داخل یک لفاف پلاستیکی یا مقوایی قرار داده می دهند تا از نشستن گرد و غبار و آلوده شدن آن جلوگیری شود. شکل دیگر بسته بندی، استفاده از برچسب شیرینگ است که با استفاده از حرارت روی محصول وکیوم می شود.

پلاستیک فریزری رولی در سایز استاندارد ۳۵*۲۵ سانتی متر تولید می‌شود و هر رول آن حاوی ۱۵۰ تا ۲۰۰ عدد برگه کیسه فریزر است. البته در کارخانجات هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید نایلون فریزر رولی از لحاظ سایز، ضخامت و ابعاد نداریم و در هر سایز و وزنی که شما بخواهید اعم از کیسه فریزر رولی یک کیلویی، نیم کیلویی و… قادر به تولید آن هستیم.

فروش عمده کیسه فریزر رولی

صادرات کیسه فریزر

شرکت تولیدی هالند پلاست یکی از برترین و بزرگترین مجموعه های تولیدی کیسه فریزر صادراتی است که توانسته سهم عظیمی در بازار صادرات کیسه فریزر به افغانستان، عراق، ترکیه، ارمنستان، پاکستان و… داشته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره صادرات پلاستیک فریزر به عراق، ترکیه، افغانستان، پاکستان، ارمنستان و… و استعلام قیمت انواع پلاستیک فریزر های صادراتی، با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید.

انواع پلاستیک فریزر رولی

انواع کیسه فریزر رولی به دو صورت ساده و جعبه‌ای دسته‌بندی می‌شود که هر دو نوع این محصولات می‌تواند به سادگی نیاز روزانه شما را برطرف کند.

  1.  رولی ساده
  2.  رولی جعبه ای
تولید کیسه فریزر رولی

1- کیسه فریزر رولی ساده

 این نوع از پلاستیک فریزری را معمولاً درون یک لفاف پلاستیکی قرار می‌دهند. علاوه بر آن برگه ها دارای پرفراژ بوده و به راحتی از رول اصلی از محل پرفراژ جدا شده و می توان از آن استفاده کرد.

2- کیسه فریزر رولی جعبه‌ای 

در برخی محصولات رولی، پلاستیک فریزر را درون جعبه‌ای مقوایی قرار می دهند. در این صورت دیگر نگران کثیف شدن و آلودگی باقی مانده کیسه‌ها نخواهید بود. این نوع کیسه فریزر به دلیل نوع تکنولوژی به کار رفته در آن‌ها طبیعتاً کمی گران‌تر خواهد بود که این افزایش قیمت با توجه به راحتی استفاده از آن‌ها معقول است.

قیمت کیسه فریزر رولی

خرید و قیمت کیسه فریزر رولی

گروه کارخانجات هالند پلاست تولید کننده کیسه فریزر، می تواند انواع مختلف این محصول را با پایین ترین قیمت ممکن در اختیار مشتری ها قرار دهد. برای خرید کیسه فریزر رولی کافیست با ما از طریق صفحه تماس با ما در وبسایت هالند پلاست ارتباط برقرار کرده و تا ضمن دریافت راهنمایی و مشاوره، از قیمت پلاستیک فریزر رولی نیز مطلع شوید.

سوالات متداول

1- مواد اولیه تولید کیسه فریزر از چیست؟ هم می تواند نایلون باشد و هم نایلکسی. اما به علت مقاومت و کشسانی بیشتر نایلکس و قیمت اقتصادی تر آن، تولید کیسه فریزر با این مواد اولیه انجام می شود.

2- انواع پلاستیک فریزر رولی را نام ببرید؟ کیسه فریزر رولی ساده و کیسه فریزر رولی جعبه ای

3- ابعاد کیسه فریزر های تولید شده در هالند چگونه است؟ پلاستیک فریزری رولی در سایز استاندارد ۳۵*۲۵ سانتیمتر تولید می‌شود و هر رول آن حاوی ۱۵۰ تا ۲۰۰ عدد برگه کیسه فریزر است. البته در کارخانجات هالند پلاست برترین تولیدی کیسه فریزر، هیچ محدودیتی در تولید انواع سایز، ضخامت و ابعاد نداریم.

4- قیمت کیسه فریزر رولی چگونه محاسبه می شود و آیا قیمت های سایت به روز است؟ با توجه به قیمت مواد اولیه پتروشیمی، نوع ماده اولیه، میزان سفارش قیمت ها متفاوت است. به دلیل اینکه قیمت مواد اولیه مرتبا در بازار پتروشیمی تغییر می کن قادر به ثبت قیمت در سایت نیستیم برای استعلام قیمت پلاستیک فریزر رولی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کیسه فریزر رولی، پلاستیک فریزر، کیسه فریزر، تولید کیسه فریزر، قیمت کیسه فریزر رولی، قیمت پلاستیک فریزر رولی، تولید کننده کیسه فریزر، خرید کیسه فریزر، جای کیسه فریزر رولی، قیمت پلاستیک فریزر، کیسه فریزر، کیسه فریزر ساده، قیمت کیسه فریزر کیلویی، قیمت کیسه فریزر، پلاستیک فریزری، مشما فریزر، پلاستیک فریزر رولی، پاکت فریزری، تولیدی کیسه فریزر، کیسه فریزری، کیسه فریزر رولی پرفراژدار، نایلون فریزر رولی، نایلون فریزر، پاکت فریزر، پلاستیک رولی، تولید پلاستیک فریزر، کیسه فریزر رولی یک کیلویی، کیسه فریزر کیلویی، قیمت نایلون فریزر رولی، فریزر رولی، قیمت کیسه پلاستیکی کیلویی، مواد اولیه تولید کیسه فریزر، قیمت پلاستیک فریزر کیلویی، نایلون فریزر کیلویی، پلاستیک فریزر کیلویی، کیسه فریزر عمده، تولید نایلون فریزر، انواع پلاستیک فریزر، عکس پلاستیک فریزر، کیسه پلاستیک، کیسه فریزر ارزان قیمت، پلاستيك فريزر، کارخانه کیسه فریزر، تولیدی پلاستیک فریزر، قیمت پلاستیک رولی، خرید کیسه فریزر عمده، قیمت کیسه فریزر یک کیلویی، قیمت کیسه پلاستیکی، کیسه فریزر پرفراژدار، کیسه فریزر با کیفیت، قیمت کیسه فریزر 100 عددی، خرید کیسه فریزر رولی، تولید کیسه فریزر رولی، شرکت تولید کننده کیسه فریزر رولی، فروش عمده کیسه فریزر رولی، کیسه فریزر رولی نیم کیلویی، تولیدکنندگان کیسه فریزر، صادرات کیسه فریزر، صادرات کیسه فریزر به عراق، صادرات کیسه فریزر به ترکیه، صادرات کیسه فریزر به افغانستان، صادرات کیسه فریزر به پاکستان، صادرات پلاستیک فریزر به روسیه.

4 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *