ارتباط با ما 0915-2100-901

قیمت کیسه فریزر فله ای

زمان مطالعه: 5 دقیقه خیلی از مشتری های ما در کیسه فریزر، مصرف کننده هایی هستند که به دلیل نوع مصرفی که دارند احتیاج به حجم بالای کیسه فریزر دارن که ما به اونها پیشنهاد خرید کیسه فریزر فله ای یا کیلویی از گروه کارخانجات هالند پلاست رو میدیم. لازمه بهتون یادآوری کنم که می‌توانید کیسه فریزر فله ای ...

قیمت کیسه فریزر کیلویی
5 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

خیلی از مشتری های ما در کیسه فریزر، مصرف کننده هایی هستند که به دلیل نوع مصرفی که دارند احتیاج به حجم بالای کیسه فریزر دارن که ما به اونها پیشنهاد خرید کیسه فریزر فله ای یا کیلویی از گروه کارخانجات هالند پلاست رو میدیم.

لازمه بهتون یادآوری کنم که می‌توانید کیسه فریزر فله ای مورد نظر خودتون رو متناسب با ابعاد و اندازه‌های دلخواه، افزودنی مورد نظر، ضخامت‌، رنگ، نوع جنس کیسه فریزر و… سفارشی سازی کرده و به ما سفارش تولید اون رو بدین.

قیمت کیسه فریزر کیلویی

انوع بسته بندی پلاستیک فریزر

  1. کیسه فریزر ساده و معمولی
  2. کیسه فریزر زیپ دار
  3. کیسه فریزر جعبه ای ( همانند دستمال کاغذی )
  4. پلاستیک فریزر رولی
  5. سفارش به صورت فله ای
  6. پلاستیک فریزری های چسبی یا تقویمی

در زیر به بیان کامل کیسه فریزر فله ای خواهیم پرداخت. پس با ادامه مطلب همراه ما باشید.

تولید انواع کیسه فریزر

تولید کیسه فریزر فله ای در هالند پلاست

در هالند پلاست کیسه فریزر را به صورت فله هم تولید می کنیم. کیسه فریزر فله فاقد بسته بندی مادر است و به صورت کیلویی خریداری می شود. به همین علت ممکن است برخی افراد سودجو اقدام به تولید آن با مواد درجه دو و سه کنند. ما در هالند پلاست اقدام به تولید کیسه فریزر با بهترین کیفیت از مواد درجه یک کرده ایم.

از آن جایی که این کیسه ها غالبا برای بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد، تولید آن ها با مواد ضایعاتی می تواند برای سلامتی انسان مضر باشد. چرا که پایین بودن کیفیت و یا ضایعاتی بودن آن منجر به آسیب به مواد غذایی و همچنین بدن انسان می شود.

تولید کیسه فریزر فله ارزان قیمت

کیفیت جنس کیسه فریزر فله ای

در گروه کارخانجات هالند پلاست از بهترین مواد اولیه تولید نایلون و تولید نایلکسی برای تولید انواع کیسه فریزر استفاده می شود. البته به علت مقاومت و کشسانی بیشتر نایلکس و قیمت اقتصادی تر آن اکثر پلاستیک های فریزر با این جنس تولید می شود.

مواد اولیه تولید پلاستیک فریزر

خرید و قیمت کیسه فریزر فله ای

فروش پلاستیک فریزر به صورت فله‌ای، بسته‌بندی شده، کیلویی و تناژ بالا… در هالند پلاست انجام می گیرد. قیمت پخش عمده کیسه فریزر با قیمت خرید کم و خرد قطعا متفاوت خواهد بود. کیسه فریزر فله ای، فاقد بسته بندی است و به صورت کیلویی خرید و فروش می شود.

قیمت کیسه فریزر کیلویی در میان انواع کیسه فریزر، از قیمت کمتری برخوردار است. با این حال امکان تقلبی بودن نایلون و یا کم بودن کیفیت در آن بیشتر است. از آنجایی که اغلب مردم از نایلون فریزر برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می کنند، لازم است در هنگام خرید پلاستیک فریزر کیلویی کیفیت مواد بکار رفته در آن را مدنظر قرار بدهید.

توصیه می شه در خرید این دسته از پلاستیک ها دقت بیشتری داشته باشین و فاکتورهایی همچون ضخامت، شفافیت، میزان کشش و همچنین دوخت نایلون را ارزیابی کنید. لازم است که حتما هنگام خرید کیسه فریزر فله از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

خرید کیسه فریزر فله

تولید کیسه فریزر فله ای در تمام ابعاد و ضخامت در هالند پلاست

هر برگ پلاستیک فریزر در حالت عادی با عرض ۲۵ و طول ۳۵ سانتیمتر تولید می شود اما در صورت درخواست مشتری امکان سفارشی سازی سایز و ابعاد کیسه فریزر وجود دارد.

این محصول را می توان در ابعاد ۲۵*۱۸، ۳۰*۲۰، ۳۲*۲۲، ۳۴*۲۴ نیز تولید کرد. تعداد برگه ها در هر جعبه یا بسته بندی با توجه به ابعاد درخواستی مشتری متغیر خواهد بود. به طور کلی، در هالند پلاست امکان سفارشی سازی و هماهنگی با نیاز مشتری از نظر ابعاد، ضخامت و متراژ برگ ها فراهم است.

یکی از روش های بسیار بهینه برای خرید پلاستیک فریزر، خرید فله ای و عمده آن است. شما در خرید فله ای حجم بالایی از محصول را با قیمتی بسیار مناسب خریداری می کنید و خرید برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

قیمت کیسه فریزر فله

قیمت انواع پلاستیک فریزر

گروه کارخانجات هالند پلاست تولید کننده انواع کیسه فریزر، می تواند انواع مختلف این محصول مثلا کیسه فریزر فله ای را با پایین ترین قیمت ممکن در اختیار مشتری ها قرار دهد. کافیست با ما از طریق صفحه تماس با ما در وبسایت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید و نمونه مورد نظرتان را استعلام قیمت بگیرید.

سوالات متداول

1- ابعاد و صخامت پلاستیک فریزری تولید شده در هالند پلاست چگونه است؟ در هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید انواع کیسه های فریزر وجود ندارد. لذا می توانید این محصول را با توجه به نیازی که دارید در ابعاد و ضخامت اختصاصی سفارش دهید.

2- آیا می توان پلاستیک فریزری را رنگی هم تولید کرد؟ کیسه فریزر اگر از نوع بی رنگ باشد بهتر است. برخی از انواع کیسه فریزر وجود دارند که به صورت رنگی تولید شده اند. رنگی بودن کیسه فریزر از معایب آن به شمار می رود. رنگ کیسه فریزر به مرور به بافت مواد غذایی وارد شده و آن را مسموم می کند. اما هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید رنگی این محصول ندارد.

3- نحوه تماس و ثبت سفارش در شرکت چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل هم وجود دارد که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

تولیدی کیسه فریزر، انواع کیسه فریزر، شرکت های تولید کیسه فریزر، کیسه فریزر کیلویی قیمت، خرید کیسه فریزر کیلویی، قیمت پلاستیک فریزر کیلویی، کاربرد کیسه فریزر، اندازه کیسه فریزر، کیسه فریزر فله ای، قیمت کیسه فریزر فله، کیسه فریزر رنگی، کیسه فریزر ارزان قیمت، قیمت عمده کیسه فریزر، کیسه فریزر رولی یک کیلویی، قیمت کیسه فریزر ۱۰۰ عددی، قیمت نایلون فریزر کیلویی، کیسه فریزر فله، خرید کیسه فریزر، پلاستیک فریزر کیلویی، کیسه فریزر کیلویی، قیمت کیسه فریزر کیلویی، پرفراژ کیسه فریزر چیست، همه چیز درباره کیسه فریزر

3 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *