ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی کیک و کلوچه

زمان مطالعه: 6 دقیقه تولیدکنندگان محترم صنعت کیک و کلوچه امروز با مطلبی در رابطه با پلاستیک بسته بندی کیک و کلوچه در خدمت شما هستیم. قرار هست در این پست از صفر تا صد نکات مربوط به تولید و چاپ، خرید و قیمت سلفون و نایلون بسته بندی کیک و کلوچه رو توضیح می دهیم. پیشنهاد همکاران من ...

6 دقیقه
5 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 6 دقیقه

تولیدکنندگان محترم صنعت کیک و کلوچه امروز با مطلبی در رابطه با پلاستیک بسته بندی کیک و کلوچه در خدمت شما هستیم. قرار هست در این پست از صفر تا صد نکات مربوط به تولید و چاپ، خرید و قیمت سلفون و نایلون بسته بندی کیک و کلوچه رو توضیح می دهیم. پیشنهاد همکاران من در گروه کارخانجات هالند پلاست همرامی و مطالعه مطلب پیش رو هست.

انواع روش های بسته بندی کیک و کلوچه

بسته بندی کیک و کلوچه با پلاستیک در شرکت های تولید کننده نایلون و پلاستیک به طور کلی به دو روش انجام میشه. یا بسته بندی ها تمام مات هستن یا تمام شفاف. خود بسته بندی های شفاف رو به دو صورت نیمه شفاف (نیمه مات) و تمام شفاف میشه تولید کرد.

اینکه تمام شفاف یا تمام مات باشه به انتخاب مشتری هست. ممکنه یک مشتری دوست داشته باشه محتویات داخل بسته بندی دیده باشه و از طرفی هم محصول به گونه ای هست که در معرض نور خراب نمی شود.

یا یک مشتری دوست داره که اصلا داخل بسته بندی دیده نشه و بتونه با یک چاپ شکیل و جذاب نظر خریدار رو برای خرید کیک و کلوچه تولیدیش جلب کنه.

چاپ لفاف کیک و کلوچه

اهمیت بسته بندی کیک و کلوچه

کیک و کلوچه و ویفر همیشه جزء خوراکی های مورد علاقه مردمه که به واسطه همین علاقه، امروزه توسط کارخانه های متعددی تولید می شه.

نکته ای که در مورد کیک و کلوچه های صنعتی اهمیت داره، دارا بودن بسته بندی مناسب به منظور حفظ خواص این محصول از جمله بافت نرم و عطر و طعم آن است.

نکته مهم دیگه سالم رسیدن کیک و کلوچه در حین حمل و نقل و جابجایی اون تا رسیدن به دست مشتری هست.

قیمت سلفون بسته بندی کیک و کلوچه

جنس بسته بندی پلاستیکی کیک و کلوچه

انواع بسته بندی کیک و کلوچه بر اساس جنس ماده اولیه تولید پلاستیک شامل موارد زیر است:

  1. نایلون (پلی اتیلن): ارزان قیمت ترین نوع بسته بندی برای کیک و کلوچه که بیشتر برای مصارف محلی مورد استفاده قرار می گیرد و نسبت به دیگر بسته بندی ها قیمت اقتصادی تری دارد.
  2. سلفون (پلی پروپیلن): پر استفاده ترین نوع بسته بندی غذایی از سلفون است. سلفون انواع گوناگونی همانند opp، cpp و bopp تشکیل شده است. این نوع اکثر بسته بندی های قابل مشاهده در فروشگاه های مواد غذایی را در بر می گیرد.
  3. متالایز: برای افزایش کیفیت و ماندگاری مواد غذایی ورقه های متالایز را روی سلفون لمینت می کنند تا مقاومت بسته بندی افزایش پیدا کرده و زمان فساد محتوای داخل آن هم افزایش پیدا کند. متالایز با بازتاب نور خورشید و افزایش استحکام بسته بندی موجب افزایش کیفیت کلی محصول شما خواهد شد.
چاپ پلاستیک بسته بندی

تولید پلاستیک بسته بندی کیک و کلوچه در هالند پلاست

همانطور که می دانید کیک و کلوچه و یا سایر موارد مشابه جزء مواد خوراکی محسوب می شوند. از همین رو یکی از مهم ترین موارد در تولید نایلون و سلفون برای بسته بندی کیک و کلوچه، تولید به صورت کاملا بهداشتی است. در تولید این بسته بندی ها انتخاب متریال خوب از اهمیت خاصی برخورداره.

در گروه کارخانجات هالند پلاست تمام المان های بهداشتی برای تولید پلاستیک بسته بندی کیک و کلوچه رعایت شده، تولید با بالاترین درجه کیفی و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی صورت گرفته و به صورت تضمینی محصول مورد نظر برای مشتری تولید می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

در هالند پلاست تولید پلاستیک بسته بندی غذایی مثل کیک و کلوچه با استفاده از مواد اولیه فود گرید و سلفون های OPP لمینت با CPP تولید می شوند. تا از تماس مستقیم مواد چاپ با ماده غذایی جلوگیری شود.

سلفون بسته بندی کیک و کلوچه تولید شده در هالند پلاست یا به صورت رول شده و یا پاکت شده تحویل مشتری می شود که بستگی به سفارش مشتری دارد.

تولید سلفون بسته بندی کیک و کلوچه

چاپ پلاستیک بسته بندی کیک و کلوچه

اگر تولیدی و یا کارخانه شما یک برند معروف نیست و تبلیغات گسترده ای برای آن انجام نشده، تنها روشی که می توانید کیک و کلوچه تولیدی خود را با بازده بالایی به فروش برسانید، انجام چاپ بر روی پلاستیک بسته بندی آن است.

بسته بندی مواد غذایی و خوراکی باید به گونه ای باشد که نمایانگر کیفیت محتوای خود بوده و مشتری را به خرید ترغیب کند. حتی اگر طرح خاصی ندارد طراحان ما در هالند پلاست قادر به انجام تمام سفارشات طراحی شما نیز هستند.

در هالند پلاست چاپ روی انواع لفاف بسته بندی کیک و کلوچه از 1 تا 8 رنگ full hd انجام می شود. از همین رو می توانید انواع تصاویر، متون، لوگو و… را با بالاترین کیفیت ممکن به چاپ برسانید.

چاپ پلاستیک بسته بندی

لمینت کردن سلفون بسته بندی کیک و کلوچه

مرحله بعدی پس از فرآیند چاپ، مرحله لمینت کردن بسته بندی است. در لمینت کردن دو لایه کنار هم قرار می گیرد. دو نوع لفاف لمینتی داریم:

  1. لمینت حلالی: اگر قرار باشد لفاف و محصول نهایی هنگام بسته بندی در حرارت باشد.
  2. لفاف لمینتی غیر حلالی یا ترکیبی: اگر در حرارت پایین قرار بگیرد.

در بیان مزایای لمینت کردن سلفون بسته بندی ویفر، کیک و کلوچه باید گفت که لمینت کردن باعث افزایش ضربه پذیری محصول می شود.

از طرفی از نفوذ هوا به داخل بسته بندی جلوگیری کرده و باعث حفظ کیفیت محصول تا زمان مصرف می شود. همچنین لمینت کردن میزان نفوذ پذیری رطوبت را از بیرون به داخل بسته بندی به صفر می رساند.

چاپ پلاستیک بسته بندی

قیمت پلاستیک بسته بندی کیک و کلوچه

برای تولید سلفون و نایلون بسته بندی کیک و کلوچه باید از مواد اولیه پتروشیمی استفاده کرد که هر روزه همراه با قیمت دلار در حال نوسان است.

در تعیین قیمت فاکتورهای دیگری هم اثر گذار است مثلا نوع جنس تولیدی، نوع دوخت و چاپ. قیمت چاپ هم به صورت مستقیم به میزان سفارش و تعداد رنگ های موجود در طرح بستگی دارد.

به همین جهت برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید پلاستیک بسته بندی کیک و کلوچه و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان ما در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- چرا در فرآیند تولید کیک و کلوچه دارا بودن یک بسته بندی خوب از اهمیت زیادی برخوردار است؟ زیرا بسته بندی کمک می کند که بافت و عطر محصول تا زمان مصرف حفظ بشه، بهداشت و سلامت اون رعایت بشه، همچنین بسته بندی با کیفیت به همراه یک چاپ جذاب کمک به فروش بیشتر محصول می کند و خیال مصرف کننده را از سلامت محصول جمع می کند.

2- جنس پلاستیک برای بسته بندی کیک و کلوچه چه می تواند باشد؟ نایلون بسته بندی کیک و کلوچه برای بسته بندی های خانگی و فله کیک و کلوچه، سلفون بسته بندی کیک و کلوچه که متداول ترین نوع سته بندی این محصول است و متالایز که باعث استحکام و محافظت محصول در برابر نور و فشار در حین جابجایی می شود.

3- آیا در هالند پلاست امکان چاپ بر روی پاکت بسته بندی کلوچه و کیک وجود دارد؟ بله چاپ از 1 تا 8 رنگ فول hd بر روی بسته بندی ها انجام می شود.

4- لمینت کردن چه کمکی به بسته بندی می کند؟ باعث افزایش ضربه پذیری محصول می شود. از طرفی از نفوذ هوا به داخل بسته بندی جلوگیری کرده و باعث حفظ کیفیت محصول تا زمان مصرف می شود. همچنین لمینت کردن میزان نفوذ پذیری رطوبت را از بیرون به داخل بسته بندی به صفر می رساند.

پلاستیک بسته بندی کیک، نایلون بسته بندی کیک و کلوچه، تولید پلاستیک بسته بندی کیک وکلوچه، چاپ پلاستیک بسته بندی کلوچه، خرید پلاستیک بسته بندی کیک، پاکت بسته بندی کلوچه، پاکت پلاستیکی بسته بندی کیک،  بسته بندی کیک خانگی، چاپ سلفون بسته بندی کلوچه، تولید کننده پلاستیک کیک، تولید کننده پلاستیک بسته بندی کیک و کلوچه، تولید پلاستیک بسته بندی کیک و کلوچه، فروش پلاستیک بسته بندی کیک و کلوچه، خرید پلاستیک بسته بندی کیک و کلوچه، قیمت پلاستیک بسته بندی کیک و کلوچه، چاپ پلاستیک بسته بندی کیک وکلوچه، قیمت نایلون بسته بندی کیک وکلوچه صادراتی، صادرات نایلون بسته بندی کیک به عراق، صادرات سلفون بسته بندی کیک و کلوچه به افغانستان، صادرات لفاف بسته بندی کلوچه به ترکیه، صادرات پلاستیک بسته بندی کیک وکلوچه به ارمنستان، صادرات نایلون بسته بندی کلوچه به پاکستان

5 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *