ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی ویفر

زمان مطالعه: 3 دقیقه ویفر یکی از خوراکی های مورد علاقه مردم است که امروزه با پیشرفت در این صنعت شاهد انواع ویفر در طعم های مختلف هستیم. آنچه در رابطه با ویفر اهمیت دارد، حفظ کیفیت محصول و جلوگیری از فاسد شدن آن است. برای این کار باید از یک بسته بندی مطمئن و مناسب استفاده کرد. در ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

ویفر یکی از خوراکی های مورد علاقه مردم است که امروزه با پیشرفت در این صنعت شاهد انواع ویفر در طعم های مختلف هستیم. آنچه در رابطه با ویفر اهمیت دارد، حفظ کیفیت محصول و جلوگیری از فاسد شدن آن است. برای این کار باید از یک بسته بندی مطمئن و مناسب استفاده کرد. در ادامه مطالبی در مورد پلاستیک بسته بندی ویفر بیان می شود که به شما کمک می کند تا بتوانید با توجه به نیازتان یک خرید دقیقی را انجام دهید. پس همراه هالند پلاست بمانید.

جنس پلاستیک بسته بندی ویفر چیست؟

پلاستیک بسته بندی ویفر از جنس سلفون های cpp, bopp و opp است که از لمینت دو لایه با یکدیگر یا با متالایز تولید می شود.

این سلفون ها به دلیل اینکه با ماده غذایی در تماس هستن از مواد اولیه فود گرید تولید می شوند. همچنین از لحاظ ظاهری می توان سلفون بسته بندی ویفر را در شکل های مختلفی همچون مات، براق، پنجره دار، تمام چاپ و… تولید کرد.

در بعضی موارد از نایلون بسته بندی ویفر هم استفاده می شود. از نایلون بیشتر برای بسته بندی های فله ای و خانگی استفاده می شود. این نوع بسته بندی ها جایی در فروشگاه های مواد غذایی و سوپر مارکت ها ندارد و بیشتر برای فروش محلی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این مدل بسته بندی قاعدتا در حفظ کیفیت محصول نمی تواند خوب عمل کند و از طرفی قیمت پایین تری نسبت به سلفون دارد.

لمینت سلفون ویفر

در بیان مزایای لمینت کردن سلفون بسته بندی ویفر باید گفت که لمینت کردن باعث افزایش ضربه پذیری محصول می شود. از طرفی از نفوذ هوا به داخل بسته بندی جلوگیری کرده و باعث حفظ کیفیت محصول تا زمان مصرف می شود. همچنین لمینت کردن میزان نفوذ پذیری رطوبت را از بیرون به داخل بسته بندی به صفر می رساند. در زیر انواع لمینت بیان شده است.

  1. لمینت حلالی: اگر قرار باشد لفاف و محصول نهایی هنگام بسته بندی در حرارت باشد.
  2. لفاف لمینتی غیر حلالی یا ترکیبی: اگر در حرارت پایین قرار بگیرد.

طراحی و چاپ سلفون بسته بندی ویفر

از مهم ترین عوامل در خرید مشتریان از فروشگاه های مواد غذایی می توان به دو عامل اشاره کرد: یکی طراحی چشم گیر و جذاب و دیگری برندی که از آن خرید می کنند. از همین رو اگر تولیدی یا همان کارخانه شما یک برند معروف و مردمی نیست مهم ترین عامل در میزان فروش شما یک بسته بندی شکیل و با کیفیت همراه با یک طرح چاپی مناسب است.

در مجموعه هالند پلاست با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ و کادری مجرب قادر به چاپ انواع نایلون، نایلکس، سلفون و… با کیفیت full hd هستیم از این رو برای مشتریان عزیز در صنعت تولید و بسته بندی ویفر، چاپ سلفون بسته بندی ویفر را با بالاترین کیفیت از 1 تا 12 رنگ به صورت تضمینی ارائه می نماییم.

تولید پلاستیک بسته بندی

در مجموعه هالند پلاست تمام نکات بهداشتی برای تولید پلاستیک بسته بندی ویفر رعایت می شود و تولید با بالاترین درجه کیفی و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

لفاف های بسته بندی غذایی مانند لفاف بسته بندی ویفر، با استفاده از مواد اولیه فود گرید و از لمینت دو یا سه لایه سلفون های bopp, cpp و opp و یا متالایز با یکدیگر تولید می شوند تا از تماس مستقیم مواد چاپی با ماده غذایی جلوگیری شود.

خرید و قیمت

قیمت سلفون بسته بندی ویفر مانند سایر محصولات پلاستیکی به علت متغیر بودن قیمت مواد اولیه پتروشیمی و برخی دیگر از مواد مانند میزان سفارش، طرح چاپی، جنس بکار رفته در تولید و… مشخص نیست و نمی توان قیمت ثابتی بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید سلفون بسته بندی ویفر و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- پلاستیک بسته بندی ویفر در چه ابعادی قابل تولید است؟ این پلاستیک در مجموعه هالند پلاست با توجه به درخواست مشتریان تولید می شود و هیچ گونه محدودیتی از لحاظ سایز و ابعاد و ضخامت نداریم.

2- هزینه چاپ سلفون بسته بندی ویفر چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

3- پلاستیک بسته بندی ویفر را به چه صورت تحویل می دهید؟ با توجه به نیاز مشتریان هم به صورت دوخت خورده و هم به صورت رول شده امکان تحویل بار وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *