ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی میوه خشک

زمان مطالعه: 4 دقیقه میوه خشک از دسته خشکباری هست که جدیداً از اقبال عمومی زیادی برخوردار شده است. در کنار بازار مصرف داخلی، بازار فروش در دیگر کشورها و صادرات آن بسیار پویا و پر سود است. به همین جهت انتخاب بسته بندی میوه خشک متناسب با بازار هدفی که مد نظرتان است تاثیر مستقیمی در بازاریابی و ...

قیمت پلاستیک بسته بندی خشکبار
4 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

میوه خشک از دسته خشکباری هست که جدیداً از اقبال عمومی زیادی برخوردار شده است. در کنار بازار مصرف داخلی، بازار فروش در دیگر کشورها و صادرات آن بسیار پویا و پر سود است. به همین جهت انتخاب بسته بندی میوه خشک متناسب با بازار هدفی که مد نظرتان است تاثیر مستقیمی در بازاریابی و میزان فروش شما خواهد داشت. در این مطلب به معرفی انواع پاکت و پلاستیک بسته بندی میوه خشک و خشکبار با هر متریالی اعم از نایلون و سلفون خواهیم پرداخت تا با توجه به نیازتان و میزان هزینه ای که می خواهید پرداخت کنید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع بسته بندی میوه خشک

برای بسته بندی میوه خشک هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید از هر نوع بسته بندی برای این محصول استفاده کنید. اما اول باید نیاز دقیق خود و بازار هدف را شناسایی کنید و سپس بسته بندی را سفارش دهید.

به این صورت که آیا بحث صادرات را دارید، یا بسته بندی خانگی می خواهید انجام بدهید. یا اینکه بسته بندی فروشگاهی و توزیع در سوپر مارکت ها و… را در برنامه کاری خود دارید.

بر این اساس انواع مختلف بسته بندی برای میوه خشک می توان داشت که عبارتند از:

  1. بسته بندی های کارتنی و مقوایی
  2. بسته بندی با ظروف یکبار مصرف
  3. بسته بندی شیشه ای
  4. قوطی بسته بندی آلومینیومی
  5. بسته بندی های نایلونی و نایلکسی
  6. پاکت های سلفونی و انواع لمینت شده و متالایز

در ادامه به بررسی انواع پلاستیک بسته بندی میوه خشک که ما در هالند پلاست قادر به تولید این مدل ها هستیم خواهیم پرداخت.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

لفاف بسته بندی سلفونی

این نوع بسته بندی یکی از بسته بندی های شیک و پر مصرف برای بسته بندی انواع خشکبار مانند پلاستیک بسته بندی آلو خشک، پلاستیک بسته بندی توت خشک و… است. بسته بندی خشکبار به وسیله سلفون با استفاده از چند نوع جنس ماده اولیه bopp ، opp ، cpp  و سلفون ترسبافون که سلفون ایرانی هست تولید می شود.

نایلون بسته بندی میوه خشک

نایلون بسته بندی خشکبار اکثرا برای بسته بندی های فله ای و با حجم بالا مورد استفاده قرار می گیرد. نایلون بسته بندی میوه خشک هم برای بسته بندی های کیلویی و هم برای بسته بندی جعبه ای استفاده می شود.

اگر در شروع کار خود هستید و یا نیازی به بسته بندی های چاپ دار و اختصاصی ندارید پیشنهاد ما بسته بندی های نایلونی با مواد اولیه پلی اتیلنی به صورت شفاف است که ارزان قیمت ترین نوع بسته بندی میوه خشک محسوب می شود.

پاکت بسته بندی میوه خشک

پاکت بسته بندی میوه خشک دقیقا از همان جنس لفاف های بسته بندی سلفونی است ولی با این تفاوت که بعد از مرحله تولید و چاپ در مرحله بعد که مرحله پاکت سازی است به شکل پاکت ساخته می شود.

پاکت سلفونی بسته بندی یکی از شیک ترین و زیبا ترین انواع بسته بندی میوه خشک است. همچنین برای صادرات میوه خشک و دیگر اقلام خشکبار اکثرا از این نوع بسته بندی خشکبار صادراتی استفاده می شود.

بسته بندی میوه خشک صادراتی

یکی از برترین و بزرگترین مجموعه های تولید و چاپ انواع پلاستیک و پاکت مخصوص میوه خشک، گروه کارخانجات هالند پلاست می باشد که سهم عظیمی هم در بازار داخلی مانند فروش پاکت میوه خشک در مشهد، اصفهان، تهران، یزد، تبریز، شیراز، قم، رشت، کرج و… دارد و هم در صادرات آن مانند تولید بسته بندی میوه خشک صادراتی برای ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان، ارمنستان، دبی و… . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بسته بندی میوه خشک صادراتی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تولید پلاستیک بسته بندی میوه خشک در هالند پلاست

در گروه کارخانجات هالند پلاست تمام پروتکل های بهداشتی برای تولید انواع پلاستیک های بسته بندی غذایی رعایت می شود.

تولید سلفون، نایلون و پاکت بسته بندی میوه خشک با بالاترین درجه کیفی و با استفاده از مواد اولیه فود گرید انجام می شود.

همچنین برای جلوگیری از تماس مواد چاپی با ماده غذایی از لمینت دو یا سه لایه سلفون استفاده می شود.

تولید در تمام ابعاد مورد نیاز مشتری

مجموعه هالند پلاست قادر به تولید انواع پلاستیک بسته بندی میوه خشک اعم از سلفون و نایلون میوه خشک در هر طرح، سایز و ضخامتی است و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه نداریم و تولید با توجه به نیاز و درخواست مشتریان عزیز انجام می شود.

انجام تمام امور طراحی و خدمات چاپ

طراحی و چاپ سلفون های بسته بندی مواد غذایی یکی از موارد تاثیر گذار در افزایش فروش محصول و معروف شدن آن برند است. در هالند پلاست علاوه بر چاپ سلفون بسته بندی میوه خشک و نایلون میوه خشک، طراحی بسته بندی هم نیز پذیرفته می شود. 

خرید و استعلام قیمت پلاستیک و پاکت میوه خشک

نوسان های قیمت مواد اولیه پتروشیمی که تحت تاثیر قیمت ارز است یکی از نکات مهمی است که در قیمت پاکت بسته بندی میوه خشک اثر گذار است. همچنین برخی دیگر از موارد مانند نوع طرح چاپی و یا میزان سفارش هم در قیمت نهایی تاثیر دارد.

برای آگاهی از قیمت پاکت میوه خشک و مشاوره جهت خرید انواع پلاستیک بسته بندی میوه خشک شما می توانید با کارشناسان هالند پلاست از طریق صفحه تماس با ما در تماس باشید و مهمان مشاوره های رایگان ما باشید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- لفاف های بسته بندی خشکبار را به چه صورت تحویل می دهید؟ با توجه به نیاز مشتری هم به صورت رول شده و هم به صورت دو طرف دوخت یا سه طرف دوخت می توانیم تحویل دهیم.

2- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

بسته بندی میوه خشک صادراتی، انواع بسته بندی میوه خشک، بسته بندی خشکبار صادراتی، نایلون بسته بندی میوه خشک، قیمت پاکت بسته بندی میوه خشک، پاکت مخصوص میوه خشک، قیمت پاکت میوه خشک، نایلون میوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *