ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی ماهی

زمان مطالعه: 3 دقیقه پلاستیک بسته بندی ماهی یک پوشش مستحکم برای حفظ سلامت و کیفیت ماهی است. از آنجایی که ماهی از آن دسته محصولاتی است که با قرار گیری در معرض هوای گرم و نورخورشید، به سرعت فاسد می شود؛ به همین جهت لازم است این ماده غذایی با ارزش به شکل مناسب و استاندارد بسته بندی ...

سلفون بسته بندی مواد غذایی
3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

پلاستیک بسته بندی ماهی یک پوشش مستحکم برای حفظ سلامت و کیفیت ماهی است. از آنجایی که ماهی از آن دسته محصولاتی است که با قرار گیری در معرض هوای گرم و نورخورشید، به سرعت فاسد می شود؛ به همین جهت لازم است این ماده غذایی با ارزش به شکل مناسب و استاندارد بسته بندی شود. در ادامه مطلب به معرفی انواع بسته بندی این محصول اعم از نایلون و سلفون بسته بندی ماهی خواهیم پرداخت و نکاتی راجع به تولید، چاپ، قیمت و خرید این محصولات بیان خواهیم کرد.

انواع پلاستیک بسته بندی ماهی

ظاهر بسته بندی ماهی یکی از مواردی است که تأثیر زیادی در فروش این محصول دارد. همین امر باعث شده تا بیشتر تولید کنندگان ماهی به یک بسته بندی با کیفیت و شیک فکر کنند.

این بسته بندی باید به گونه ای باشد که از نفوذ آلودگی و سایر عوامل فاسد کننده جلوگیری کند. همچنین از مقاومت کافی برای جابجایی و حمل ماهی تا مقصد برخوردار باشد. در پایین به انواع بسته بندی ماهی و میگو و متریال هایی که برای بسته بندی این محصولات استفاده می شود اشاره شده است.

نایلون بسته بندی ماهی

نایلون (پلی اتیلن) بسته بندی ماهی به عنوان ارزان قیمت ترین نوع بسته بندی این محصول شناخته شده است. از این مدل اغلب برای بسته بندی های فله ای و یا فروش محلی استفاده می کنند و کاربردی برای عرضه در فروشگاه ها و یا صادرات ندارد. البته نا گفته نماند در صورت تولید به شکل چند لایه و لمینت با متریال های دیگر، می توان از آن به عنوان یک بسته بندی مطلوب یاد کرد. 

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

لفاف بسته بندی

لفاف بسته بندی یکی از پر مصرف ترین انواع پلاستیک بسته بندی ماهی است که به دلیل قیمت مناسب، کیفیت و مقاومت مطلوب و همچنین قابلت چاپ پذیری بالا مورد قبول اکثر تولید کنندگان است.

این نوع بسته بندی را هم با استفاده از نایلون و هم با استفاده از سلفون می توان تولید کرد. اکثر بسته بندی هایی که در فروشگاه ها مشاهده می کنید از جنس سلفون های opp, bopp و cpp هستند که به صورت تک لایه و یا لمینتی تولید شده اند.

بسته بندی وکیوم

وکیوم یکی دیگر از انواع بسته بندی ماهی است که کیفیت و تازگی ماهی را تا مدت زیادی حفظ می کند. همچنین با کاهش حجم بسته بندی حمل و نقل محصولات غذایی به خصوص ماهی را آسان و اقتصادی تر می کند.

در این نوع بسته بندی برخلاف سایر بسته بندی ها، امکان چاپ طرح و نقش بر روی بسته بندی را نخواهید داشت. در صورتی که از روش وکیوم برای بسته بندی ماهی استفاده می کنید، برای معرفی و تبلیغ برندتان باید از لیبل های پشت چسب دار استفاده کنید.

پاکت بسته بندی ماهی

پاکت بسته بندی ماهی شیک ترین و آسان مصرف ترین نوع بسته بندی این محصول محسوب می شود که به دلیل ظاهر زیبا و مصرف راحت باعث افزایش مشتریان و میزان فروش شما خواهد شد.

جنس این پاکت ها از سلفون opp, bopp و cpp است که به صورت لمینت شده با ورق های متالایز تولید می شود. برای بسته بندی ماهی صادراتی نیز بیشتر از این مدل استفاده می کنند.

سلفون بسته بندی مواد غذایی کاربرد بسیار زیادی در بسته بندی انواع مختلف مواد غذایی منجند و گرم دارد.

تولید، طراحی و چاپ انواع پلاستیک بسته بندی ماهی

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات در زمینه تولید و چاپ قادر به تولید، طراحی و چاپ انواع پلاستیک بسته بندی ماهی و میگو اعم از سلفون و نایلون بسته بندی ماهی است.

از همین رو تمامی سفارشات مشتریان عزیز در صنعت تولید و پرورش ماهی و میگو با بهترین کیفیت و قیمت اقتصادی انجام وظیفه می شود.

استعلام قیمت و خرید پلاستیک بسته بندی ماهی

قیمت این محصولات به موارد مختلفی بستگی دارد مانند جنس، طرح چاپی، میزان سفارش، قیمت مواد اولیه و… بنابراین نمیتوان قیمت ثابتی برای آن بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید پلاستیک  بسته بندی ماهی و میگو و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات رایج و پر تکرار

1- از چه متریال هایی در تولید پلاستیک بسته بندی ماهی و میگو استفاده می شود؟ در تولید این محصولات از نایلون و سلفون استفاده می شود که در شکل های مختلف و با کاربرد های متفاوتی تولید می شوند.

2- لمینت کردن چه کمکی به بسته بندی می کند؟ باعث افزایش ضربه پذیری محصول می شود. از طرفی از نفوذ هوا به داخل بسته بندی جلوگیری کرده و باعث حفظ کیفیت محصول تا زمان مصرف می شود.

پلاستیک بسته بندی صنعتی، خرید پلاستیک بسته بندی، قیمت انواع بسته بندی، چاپ پلاستیک بسته بندی، مشمای پلاستیکی، فروش کیسه بسته بندی، بسته بندی های پلاستیکی، بسته بندی ماهی، پلاستیک ماهی، خرید پلاستیک بسته بندی

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *