ارتباط با ما 0915-2100-901

چاپ و فروش سلفون رولی

زمان مطالعه: 3 دقیقه هالند پلاست تولید کننده انواع محصولات پلیمری شامل نایلون، سلفون، نایلکس، استرچ و … است. یکی از محصولاتی که در هالند پلاست تولید می شود انواع سلفون به صورت رول است. در واقع سلفون رولی، یک محصول یا یک تولید به خصوص نیست. این اصطلاح به اشتباه بین مصرف کنندگان برای اکثر محصولات پلاستیکی که ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

هالند پلاست تولید کننده انواع محصولات پلیمری شامل نایلون، سلفون، نایلکس، استرچ و … است. یکی از محصولاتی که در هالند پلاست تولید می شود انواع سلفون به صورت رول است. در واقع سلفون رولی، یک محصول یا یک تولید به خصوص نیست. این اصطلاح به اشتباه بین مصرف کنندگان برای اکثر محصولات پلاستیکی که به صورت رول یا فیلم تولید می شود رایج شده است. اگر نیاز به اطلاعات جامع تری در زمینه شناخت سلفون رولی، خرید، فروش و چاپ آن دارید با مطالعه این صفحه از هالند پلاست توضیحات تکمیلی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

انواع سلفون رولی

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد مصرف کنندگان محصولات پتروشیمی به اشتباه به هر نوع محصول پلاستیکی رولی، سلفون رولی می گویند که اشتباه است. انواع آن شامل موارد زیر خواهد شد که هر یک را به اختصار معرفی خواهیم نمود:

  1. سلفون استرچ غذایی: این نوع از رول سلفون مناسب بسته بندی مواد غذایی است که برای کاور یا بسته بندی سریع محصولات غذایی استفاده می شود.
  2. سلفون استرچ صنعتی: استرچ صنعتی برای تولیدی ها و کارخانجاتی کاربرد دارد که محصول خود را بعد از تولید، بسته بندی کرده و سپس انبار یا ارسال می کنند. به عنوان آخرین بسته بندی برای محافظت از عوامل خارجی کاربرد دارد.
  3. سلفون چاپی بسته بندی مواد غذایی: این نوع در واقع همان لفاف های بسته بندی مواد غذایی است که مصرف کننده به صورت رول آن را تحویل گرفته و بیشتر از جنس OPP ، CPP و BOPP تولید می شود. این سلفون ها به علت نوع جنس تولیدی خاصیت چاپ پذیری بسیار بیشتری نسبت به دیگر مواد اولیه دارد. در اغلب فروشگاه های مواد غذایی و یا همان سوپر مارکت ها قابل مشاهده هستند.
  4. رول سلفون شیرینگ: به پلاستیک های حرارتی نیز شناخته می شوند که در دمای معینی باعث جمع شدن و بسته بندی محصولات می شود و به عنوان یکی از محصولات با نام سلفون رولی نیز شناخته می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تولید عمده سلفون رولی در هالند پلاست

خط تولید مجموعه کارخانجات هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید انواع سلفون به صورت عمده ندارد. بنابراین مشتری های عزیز می توانند محصول مورد نیاز خود را بدون محدودیت در عرض، طول و ضخامت رول به صورت سفارشی از ما تحویل بگیرند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در رابطه با ابعاد می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. همچنین انواع سفارش این محصول در تمام ابعاد رنگی نیز پذیرفته می شود.

طول رول

اینکه طول رول سلفون بسته بندی چند باشد صد در صد بستگی به درخواست و نیاز مشتری دارد. اما طول هایی که به صورت معمول توسط مشتری ها سفارش داده می شوند و پر سفارش هستند سلفون رولی ۱۰۰ متری، سلفون ۲۰۰ متری، سلفون رولی ۳۰۰ متری، سلفون رولی ۵۰۰ متری و سلفون ۱۰۰۰ متری هست.

در هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید رول از نظر طول وجود ندارد و می توان متراژ رول را بر حسب نیاز مشتری سفارش سازی کرد.

چاپ سلفون

همانطور که در بالا اشاره شد انواع مختلفی از محصولات با نام سلفون رولی شناخته می شوند. برای سلفون های که با نام استرچ شناخته شده است قابلیت چاپ امکان پذیر نیست. اما برای انوع دیگر شامل شیرینگ، بسته بندی سلفونی مواد غذایی (OPP، CPP و BOPP) چاپ امکان پذیر است.

سلفون چاپی برای انواع بسته بندی ها بهترین گزینه برای تبلیغات و بازاریابی فروش است. هالند پلاست با بهر گیری از دستکاه های پیشرفته چاپی شامل  برای محصولات بر پایه پلی اتیلن تا 4 رنگ و برای محصولات بر پایه پلی پروپیلن تا 6 رنگ full hd چاپ را انجام می دهد.

قیمت چاپ سلفون نیز بر حسب تعداد رنگ های موجود در طرح مشتری و قیمت پایه کلیشه محاسبه می گردد.

قیمت سلفون رولی

قیمت بر حسب کیلو گرم محاسبه می شود. لازم به ذکر است که ابعاد یا حتی ضخامت تاثیری در قیمت گذاری ندارد. به علت اینکه قیمت مواد پتروشیمی مرتبا در حال تغییر است لذا امکان ثبت قیمت به صورت روزانه یا هفتگی در سایت وجود ندارد.

بنابراین برای دریافت قیمت دقیق باید نوع محصول مورد نیاز و میزان سفارش خود را مشخص کنید و سپس از کارشناسان فروش ما مشاوره های تکمیلی را دریافت کنید.

کلام آخر

هالند پلاست تولید کنننده انواع پلاستیک رولی اعم از سلفون، شیرینگ، استرچ صنعتی، استرچ غذایی، سلفون رولی بسته بندی مواد غذایی و … است.

امکان تولید سلفون رولی بدون محدودیت در رنگبندی، ابعاد و ضخامت سفارشی، همچنین با بهره برداری از دستگاه های پیشرفته چاپ از 1 تا 12 رنگ FULL HD (فکسو و هلیو) در این مجموعه وجود دارد.

سوالات متداول و پر تکرار

1- نحوه سفارش محصولات در هالند پلاست چگونه است؟ برای خرید سلفون رولی از هالند پلاست می توانید با شماره های همکاران ما که در بخش تماس با ما قرار دارد، ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین اگر در شهر های تهران و یا مشهد ساکن هستید می توانید به مراکز تولید و فروش ما که واقع در آدرس هایی که پایین این صفحه است، به صورت حضوری مراجعه نمایید.

2- تحویل بار چند روزه است؟ مدت زمان تحویل بستگی به حجم سفارش و ترافیک خط تولید دارد. اما حدودا بین 10 تا 30 روز کاری متناسب با مواردی که ذکر شد، متغیر است.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *