ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی سویا

زمان مطالعه: 3 دقیقه سویا که در رده حـبوبـات قـرار داره ارزان‌ترین و کامل‌ترین منبع پروتئین محسوب می‌ شه. این محصول با توجه به اینکه در برابر رطوبت و حرارت سریع فاسد می شه باید برای حفظ کیفیتش در یک بسته بندی مناسب نگهداری بشه. در این مطلب به بیان نکاتی درباره تولید پلاستیک سویا، چاپ و قیمت پلاستیک ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

سویا که در رده حـبوبـات قـرار داره ارزان‌ترین و کامل‌ترین منبع پروتئین محسوب می‌ شه. این محصول با توجه به اینکه در برابر رطوبت و حرارت سریع فاسد می شه باید برای حفظ کیفیتش در یک بسته بندی مناسب نگهداری بشه. در این مطلب به بیان نکاتی درباره تولید پلاستیک سویا، چاپ و قیمت پلاستیک بسته بندی سویا خواهیم پرداخت. اگر متقاضی خرید پلاستیک بسته بندی سویا و حبوبات از گروه کارخانجات هالند پلاست هستین حتما تا انتهای این صفحه همراه من باشید.

انواع پلاستیک بسته بندی سویا

سویا هم مثل دیگر غلات و حبوبات از لحاظ نگهداری حساس هست. از این جهت که در مقابل دمای زیاد، رطوبت، نور خورشید و… خیلی حساس هست. به همین دلیل باید از یک بسته بندی استفاده کرد که علاوه جذابیت و ظاهری زیبا بتواند کیفیت محصول ما را از هر لحاظی حفظ کند.

برای بسته بندی سویا از انواع مختلفی از مشتقات پلاستیک میشه استفاده کرد. این تنوع شامل نایلون بسته بندی، سلفون بسته بندی و پاکت کرافت دار بسته بندی هست که در مجموع این نوع بسته بندی در دسته بسته بندی غذایی قرار می گیرد.

1- نایلون بسته بندی سویا

کم هزینه ترین جنس بسته بندی حبوبات و غلات استفاده از مواد اولیه نایلونی یا نایلکسی هست. اما کمتر برای بسته بندی های عمده از اینها استفاده می کنن. زیرا غلات و حبوبات سنگین هستن و بسته بندی مقاوم تر نیاز دارن بنابراین بیشتر برای بحث خرده فروشی یا فروشگاه ها از نایلون استفاده می کنن.

همچنین اگر ابتدای راه هستین و تولید زیادی ندارین و نیاز به چاپ خاصی ندارین میشه از نایلون استفاده کرد. از نظر جنس هم باید بگم سلفون ها پلی پروپیلنی هستند و نایلون ها پلی اتیلنی.

2- سلفون بسته بندی غلات و حبوبات

بر اساس میزان مشتری هایی که با ما تماس می گیرن و درخواست پلاستیک بسته بندی سویا و دیگر غلات رو میدن به این نتیجه رسیدیم که بیش از 90 درصد بسته بندی خشکبار و حبوبات با انواع سلفون بسته بندی صورت می گیره.

دلیل اینکه سلفون ترجیح اغلب مشتری هاست اینه که تنوع بالا و مقاومت زیادی داره و در عین حال هزینه نسبتا پایین تر نسبت به بسته بندی شیشه ای و ظروف پلاستیکی داره.

تولید رول بسته بندی حبوبات در هالند پلاست

در هالند پلاست تولید بسته بندی حبوبات و غلات در ضخامت و ابعاد مختلف به شکل رول یا برش خورده انجام می شود.

بیشتر سفارشات بسته بندی حبوبات به صورت رولی است که بعد از تولید و تحویل به مشتری، خود فرد سفارش دهنده با دستگاه دوخت بسته بندی را انجام می دهد. این نوع سفارش باعث کاهش هزینه ها به حداقل می شه ولی مستلزم داشتن دستگاه دوخت است.

گروه کارخانجات هالند پلاست تامین کننده و تولید کننده انواع فیلم و رول بسته بندی سویا و دیگر غلات و حبوبات هست. از نظر متراژ تولیدی محدودیتی در تولید نداریم، مشتریان عزیز می توانند رول نایلون بسته بندی را در ابعاد و ضخامتی که مد نظر دارند سفارش دهند.

خرید و فروش پلاستیک بسته بندی حبوبات

 سفارش پلاستیک بسته بندی حبوبات در شرکت هالند پلاست به این صورته که پس از تماس با کارشناسان واحد فروش، شما باید میزان حجم مورد نیازتون رو بگین.

اگر طرح هم دارین اون رو برای ما ارسال کنین تا با توجه به نمونه و تعداد رنگی که دارین نوع چاپ و نوع دوخت و… مشخص بشه.

اگه طرحی هم ندارین کارشناسان طراح در شرکت ما آماده همکاری با شما هستن. قطعا با خرید نایلون بسته بندی سویا به صورت عمده، مبلغ کمتری نسبت به خرید در حجم پایین پرداخت خواهید کرد. 

طراحی و چاپ

در هالند پلاست تمام خدمات چاپ از چاپ 1 تا 8 رنگ full hd تا طراحی لوگو و ساخت کلیشه بنا به درخواست مشتری انجام می گیرد. همچنین چاپ به صورت آینه از داخل چاپ می شود که با مواد داخل آن تداخل نداشته باشد.

قیمت

برای تولید پلاستیک بسته بندی سویا از مواد اولیه پتروشیمی استفاده می شود که هر روزه همراه با قیمت دلار در حال نوسان است. ما هم به درج لیست قیمت دقیق در وب سایت نیستیم.

برای دریافت قیمت دقیق تنها کافیست با مشاوران فروش ما ارتباط برقرار کرده و مشخصات دقیق را اعلام کنید تا قیمت نهایی پلاستیک بسته بندی سویا را هر روز و به صورت دقیق دریافت کنید.

سوالات رایج و متداول

1- جنس لفاف بسته بندی سویا از چیه؟ میتونه نایلونی باشه یا سلفونی. اگه سلفونی باشه به صورت opp که با cpp لمینت شده تولید میشه.

2- آیا امکان چاپ روی بسته بندی سویا وجود دارد؟ بله. در شرکت هالند امکان چاپ از 1 تا 12 رنگ فول اچ دی بر روی محصول وجود دارد.

3- مدت زمان تحویل سفارش چند روز است؟ مدت زمان تحویل به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا به میزان سفارش، تعداد رنگ به کار رفته در طرح برای چاپ و اینکه به صورت رول یا پاکت شده تحویل می گیرد بستگی دارد. این مدت زمان بین 7 تا 25 روز کاری به طول می انجامد.

4- نحوه تماس و ثبت سفارش در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل هم وجود دارد که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *