ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی گندم

زمان مطالعه: 3 دقیقه گندم که یکی از مهم ترین ماده های غذایی در سراسر دنیا محسوب می شود که بازار پر سودی و پویایی نیز دارد. اما در این بازار اگر بهترین گندم با کیفیت را داشته باشید ولی از یک بسته بندی خوب استفاده نکنید نمی توانید با دیگر رقبا رقابت کنید. بسته بندی غلات و حبوبات ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

گندم که یکی از مهم ترین ماده های غذایی در سراسر دنیا محسوب می شود که بازار پر سودی و پویایی نیز دارد. اما در این بازار اگر بهترین گندم با کیفیت را داشته باشید ولی از یک بسته بندی خوب استفاده نکنید نمی توانید با دیگر رقبا رقابت کنید. بسته بندی غلات و حبوبات از جمله گندم دارای تنوع زیاد و گوناگونی است که هر کدام متریال های متفاوتی دارند و برای بازار هدف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. در این مطلب به معرفی کامل انواع پلاستیک بسته بندی گندم می پردازیم تا شما مشتریان عزیز بتوانید بهترین انتخاب را با توجه به نیازتان داشته باشید.

انواع پلاستیک بسته بندی گندم

پلاستیک بسته بندی غلات و حبوبات از جمله نخود، لوبیا، گندم و … از دو متریال نایلون (پلی اتیلن) و سلفون (پلی پروپیلین) تولید می شود که هر کدام کارایی خاص خود را دارند.

بسته بندی هایی که بر پایه این مواد تولید می شوند نیز دارای مدل های مختلفی هستند که در پایین به آنها اشاره شده است.

1- سلفون بسته بندی گندم

سلفون بسته بندی گندم که به لفاف بسته بندی بالشتی یا پیلویک معروف است پر مصرف ترین نوع بسته بندی این محصول است. این سلفون ها در سه نوع opp, bopp و cpp قابل تولید است.

رنگ این لفاف ها معمولا شفاف است که به صورت پنجره دار چاپ می شود. اما در رنگ های دیگری هم مانند صدفی و نقره ای (متالایز) و به صورت تمام چاپ و بدون چاپ هم قابل تولید است.

2- نایلون بسته بندی گندم

نایلون بسته بندی گندم برای بسته بندی های فله ای و با حجم بالا مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پر کاربرد ترین نایلون هایی که برای بسته بندی گندم و غلات با حجم بالا و به صورت فله استفاده می شود نایلون خیاری است که در حجم و ابعاد بزرگ قابل تولید است.

3- پاکت بسته بندی گندم

از جمله بسته بندی غلات و حبوباتی مثل گندم می توان به پاکت بسته بندی گندم اشاره کرد. این محصول هم به صورت کاغذی و هم به صورت سلفونی قابل تولید است که نوع سلفونی آن مقرون به صرفه تر و با کیفیت تر است.

پاکت بسته بندی گندم دقیقا از همان جنس لفاف های بسته بندی (سلفون) است ولی با این تفاوت که بعد از مرحله تولید و چاپ در مرحله بعد که مرحله پاکت سازی است به شکل پاکت ساخته می شود.

پاکت سلفونی بسته بندی یکی از شیک ترین و زیبا ترین انواع بسته بندی این محصول است که برای صادرات گندم بسته بندی شده اکثرا از این نوع بسته بندی استفاده می کنند.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تولید انواع پلاستیک بسته بندی گندم

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات و نیروهای حرفه ای قادر به تولید انواع پلاستیک بسته بندی غلات و حبوباتی چون برنج و گندم اعم از نایلون بسته بندی گندم و سلفون بسته بندی گندم است.

همچنین در مجموعه هالند پلاست تمام نکات بهداشتی برای تولید پلاستیک های بسته بندی غذایی رعایت می شود، تولید با بالاترین درجه کیفیت و با استفاده از مواد اولیه فود گرید انجام می شود.

همچنین برای جلوگیری از تماس مواد چاپی با ماده غذایی از لمینت دو یا سه لایه سلفون استفاده می شود.

طراحی و چاپ سلفون بسته بندی گندم

در مجموعه هالند پلاست با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ و کادری مجرب قادر به چاپ انواع پلاستیک بسته بندی غلات و حبوبات و مواد غذایی هستیم.

لذا برای مشتریان عزیز در صنعت تولید و بسته بندی گندم، چاپ سلفون بسته بندی گندم را با بالاترین کیفیت از 1 تا 12 رنگ به صورت تضمینی ارائه می نماییم.

قیمت و خرید

به دلیل نوسانات قیمت ارز که مهم ترین عامل در قیمت گذاری مواد اولیه پتروشیمی و محصولات پلیمری است نمیتوان قیمت ثابتی بیان کرد. برای دریافت قیمت انواع پلاستیک بسته بندی گندم و مشاوره رایگان جهت خرید پلاستیک بسته بندی گندم با کارشناسان بخش فروش شرکت هالند تماس حاصل فرمایید.

سوالات پر تکرار و متداول

1- قیمت انواع پلاستیک بسته بندی گندم چگونه محاسبه می شود؟ قیمت این محصول به مواردی همچون قیمت مواد اولیه، طرح چاپی مد نظر مشتری، میزان سفارش، ابعاد و ضخامت و… بستگی دارد.

2- حداقل میزان سفارشی که قبول می کنید چقدر است؟ حداقل میزان سفارش باید 500 کیلو باشد.

3- هزینه چاپ سلفون بسته بندی گندم چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما، میزان حجم سفارش و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *