ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی حلوا شکری

زمان مطالعه: 3 دقیقه حلوا شکری یکی از مغذی ترین مواد غذایی صبحانه ما ایرانی ها محسوب می شود که سرشار از پروتئین، ویتامین و اسیدهای چرب غیر اشباع است. حلوا شکری از ترکیب کنجد سابیده شده با شیره یا شکر تهیه می شود. در این مقاله نکاتی در مورد انواع پلاستیک بسته بندی حلوا شکری، نحوه قیمت گذاری ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

حلوا شکری یکی از مغذی ترین مواد غذایی صبحانه ما ایرانی ها محسوب می شود که سرشار از پروتئین، ویتامین و اسیدهای چرب غیر اشباع است. حلوا شکری از ترکیب کنجد سابیده شده با شیره یا شکر تهیه می شود. در این مقاله نکاتی در مورد انواع پلاستیک بسته بندی حلوا شکری، نحوه قیمت گذاری و خرید سلفون حلوا ارده، تولید و چاپ بسته بندی حلوا شکری بیان شده است. با مطالعه آن می توانید با توجه به نیازی که دارید بهترین انتخاب را داشته باشید. پس همراه هالند پلاست بمانید.

انواع پلاستیک بسته بندی حلوا شکری

بسته بندی حلوا ارده اکثرا بر پایه مواد پلاستیکی اما در انواع مختلفی انجام می شود. از جمله بسته بندی های حلوا ارده به ظروف بسته بندی حلوا ارده، کارتن بسته بندی حلوا ارده سلفونی، بسته بندی تک نفره یا ساشه ای حلوا شکری و لفاف های بسته بندی سلفونی حلوا ارده می توان اشاره کرد.

در ادامه انواع لفاف های بسته بندی که بهترین نوع بسته بندی حلوا شکری نیز محسوب می شوند را معرفی می کنیم.

1- سلفون بسته بندی

جنس اکثر بسته بندی های حلوا ارده که در فروشگاه های مواد غذایی و سوپر مارکت ها وجود دارد از سلفون است. انواع مختلف تولیدات بر پایه سلفون معمولا از نوع opp, bopp و cpp  است که در رنگ های شفاف، صدفی و متالایز تولید می شوند.

سلفون بسته بندی حلوا شکری به صورت لفاف های دو سر دوخت (پیلوپک) و همچنین به صورت بسته بندی های تا 800 گرمی و یک کیلویی تولید می شود. 

2- بسته بندی تک نفره یا ساشه ای

به احتمال زیاد بسته بندی حلوا شکری سلفونی در سایز های 100 گرمی، 90 گرمی، 70 گرمی و 50 گرمی را دیده اید. این نوع بسته بندی حلوا شکری را بسته بندی تک نفره یا ساشه ای می گویند.

بسته بندی های سلفونی حلوا ارده ساشه ای به شکلی هست که تنها برای یک وعده داخل اون پر شده و می توانیم همراه نان یا حتی به عنوان یک شیرینی با چای بخوریم. جنس بسته بندی های ساشه ای از مواد اولیه سلفونی با پایه پلی پروپیلن است.

3- نایلون بسته بندی حلوا شکری

این نایلون در واقع برای داخل کارتن هایی به کار می رود که بسته های سلفونی حلوا ارده درون آن قرار می گیرد و برای توزیع عمده و فروش به مراکز فروش و سوپر مارکت ها می رود.

این نوع نایلون در واقع همان نایلون خیاری هست. انواع مختلفی از نایلون در هالند پلاست تولید می شود برای مشاهده می توانید اینجا را کلیک کنید.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

ضرورت لمینت کردن سلفون حلوا شکری

بسته بندی مواد غذایی حساسیت های زیادی دارد و برای آن قوانین زیادی هم وجود دارد. حتی به مرور زمان این قوانین به روز شده و آیتم های بهداشتی بیشتری به ویژگی های یک بسته بندی خوب اضافه می شود.

حلوا شکری هم مانند دیگر مواد غذایی حساسیت های مختص به خود را دارد. برای مثال اگر در بسته بندی سوراخی وجود داشته باشد احتمالا مقدار کمی روغن کنجد بیرون می ریزد و به مرور حلوا خشک و فاسد می شود.

برای افزایش استحکام سلفون حلوا ارده توصیه می شه اون رو لمینت کنن. لمینت کردن باعث افزایش ضربه پذیری محصول می شه.

از طرفی از نفوذ هوا به داخل بسته بندی جلوگیری کرده و باعث حفظ کیفیت محصول تا زمان مصرف می شود. همچنین لمینت کردن میزان نفوذ پذیری رطوبت را از بیرون به داخل بسته بندی به صفر می رساند.

تولید سلفون بسته بندی حلوا ارده

هالند پلاست بزرگترین تولید کننده سلفون های بسته بندی و استرچ غذایی در کشور است. در هالند پلاست تمام المان های بهداشتی برای تولید پلاستیک های بسته بندی غذایی رعایت می شود.

تولید انواع سلفون شیرینگ، سلفون و استرچ بسته بندی با بالاترین درجه کیفی و با استفاده از مواد اولیه فود گرید برای مواد غذایی صورت می گیرد. همچنین برای جلوگیری از تماس مواد چاپی با ماده غذایی از لمینت دو یا سه لایه سلفون استفاده می شود.

چاپ سلفون حلوا شکری

در هالند پلاست با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ و کادری مجرب قادر به چاپ انواع نایلون، نایلکس، سلفون بسته بندی مواد غذایی و… با کیفیت full hd است.

لذا برای مشتریان عزیز در صنعت تولید و بسته بندی حلوا شکری، چاپ سلفون بسته بندی حلوا ارده را با بالاترین کیفیت از 1 تا 12 رنگ به صورت تضمینی انجام می شود.

خرید و قیمت سلفون بسته بندی حلوا ارده

برای خرید سلفون حلوا شکری به دو روش می توانید اقدام نمایید. روش اول به صورت اینترنتی و تماس با کارشناسان فروش و روش دوم هم مراجعه حضوری به دفاتر هالند پلاست است. برای استعلام قیمت هم با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.

سوالات پر تکرار شما

1- نحوه تحویل به صورت رول شده هست یا دوخت خورده؟ با توجه به نیاز مشتریان به هر دو صورت امکان پذیر است.

2- بعد از سفارش گذاشتن چند روز زمان می برد تا بار را تحویل بدین؟ بستگی به میزان سفارش و ترافیک خط تولید دارد اما معمولا بین 7 تا 20 روز کاری تحویل داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *