ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ نایلون بسته بندی دستمال توالت

زمان مطالعه: 3 دقیقه نایلون بسته بندی دستمال توالت که در بین مردم به دستمال دلسی هم شناخته می شه از تولیدات پر متقاضی هالند پلاست هست. بر روی این محصول می شه با انجام چاپ با کیفیت، بر روی برند شدن محصول تمرکز کرد. در این صفحه به معرفی نایلون دستمال توالت و نکاتی راجع به تولید، چاپ، ...

تولید و چاپ لفاف بسته بندی دستمال کاغذی دلسی
3 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

نایلون بسته بندی دستمال توالت که در بین مردم به دستمال دلسی هم شناخته می شه از تولیدات پر متقاضی هالند پلاست هست. بر روی این محصول می شه با انجام چاپ با کیفیت، بر روی برند شدن محصول تمرکز کرد. در این صفحه به معرفی نایلون دستمال توالت و نکاتی راجع به تولید، چاپ، قیمت و خرید اون می پردازم. اگر به دنبال خریدی مطمئن، مقرون به صرفه و با کیفیت عالی هستید حتما با من و همکاران در گروه کارخانجات هالند پلاست همراه باشید.

نایلون بسته بندی دستمال توالت

هر کارخانه تولید دستمال کاغذی، نیاز به پلاستیک ها یا لفاف هایی برای بسته بندی انواع و اقسام دستمال کاغذی تولید شده در کارخانه اش دارد.

یکی از انواع دستمال کاغذی، دستمال توالت هست که با نام دستمال دلسی هم شناخته می شود. نایلونی که برای بسته بندی دستمال توالت به کار می رود دقیقا مشابه پلاستیک بسته بندی دستمال تکی هست. اما با این تفاوت که در ابعاد بزرگتری تولید می شود.

دستمال توالتی بیشتر به صورت بسته بندی های ۲ قلو یا چند تایی بسته بندی می شود و در اکثر موارد به صورت تکی بسته بندی نمی شود.

تولید نایلون بسته بندی دستمال دلسی

جنس تولید نایلون دستمال کاغذی جیبی و لفاف بسته بندی دستمال دلسی در هالند پلاست با مواد اولیه نایلونی است که می توان برای مقاومت بیشتر و چاپ پذیری بالاتر اون رو با cpp لمینت کرد.

شرکت هالند پلاست، تولید کننده انواع پلاستیک بسته بندی دستمال کاغذی با نیروهای با تجربه و ماشین آلات روز دنیا قادر به چاپ و تولید انواع لفاف دستمال کاغذي است.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

چاپ نایلون بسته بندی دستمال توالت

هالند پلاست تولید کننده انواع نایلون، سلفون و لفاف بسته بندی قادر به انجام همه امور چاپی بر روی پلاستیک بسته بندی دستمال کاغذی هست.

چاپ نایلون دستمال کاغذی مادر، دستمال جیبی، دستمال کاغذی اقتصادی و نایلون دستمال توالت از 1 تا 6 رنگ full hd انجام شده و حتی همکاران طراح ما کار طراحی لوگو و برند مشتری را نیز در صورت تمایل انجام می دهند.

قیمت خرید نایلون دستمال توالت

هزینه تولید نایلون دستمال توالت و دستمال کاغذی اقتصادی و مادر به صورت مستقیم به قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی و مشخصات نمونه سفارش داده شده بستگی داره. همچنین قیمت به نوع چاپ، تعداد رنگ به کار رفته در طرح و میزان سفارش مشتری هم بستگی داره.

با خرید عمده لفاف بسته بندی دستمال دلسی مبلغ کمتری نسبت به سفارشات کم پرداخت خواهید کرد. برای استعلام قیمت و ثبت سفارش خرید نایلون دستمال توالت با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در وبسایت ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- هزینه تولید و چاپ نایلون بسته بندی دستمال توالت چقدر است؟ هزینه تولید به مواردی مانند، قیمت مواد اولیه، میزان سفارش و جنس بکار رفته در تولید بستگی دارد. هزینه چاپ نیز به طرح مد نظر شما و تعداد رنگ های آن طرح بستگی دارد.

2- آیا طرح های عمومی و آماده هم دارین؟ بله، در حال حاضر شرکت امکان فروش نایلون دستمال دلسی در حجم های پایین با طرح آماده و عمومی را دارد.

3- حداکثر زمان تحویل چند روزه است؟ با توجه به ترافیک خط تولید و میزان سفارش شما بین 7 روز کاری تا 21 روز کاری.

4- نحوه تماس و ثبت سفارش در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ، تلگرام و ایمیل هم وجود دارد. 

قیمت نایلون دستمال توالت، نایلون بسته بندی دستمال توالت، نایلون دستمال توالت، دستمال کاغذی نایلونی، دستمال کاغذی پلاستیکی، دستمال توالت تبلیغاتی ارزان، فروش عمده دستمال توالت، بسته بندی دستمال توالت، چاپ نایلون دستمال توالت، رول مادر دستمال توالت، تولید نایلون بسته بندی دستمال توالت، دستگاه چاپ روی نایلون دستمال توالت، تولید نایلون دستمال توالت، صادرات نایلون بسته بندی دستمال توالت به افغانستان، صادرات، صادرات نایلون بسته بندی دستمال توالت به ترکیه، قیمت نایلون دستمال توالت صادراتی

2 نظر ارسال شده

  • سلام خسته نباشید شما این لفاف ها رو به صورت رول شده تحویل میدین یا پاکت شده؟ و بفرمایید که تفاوت قیمت هم داره اگه رول باشه یا پاکت شده

    • سلام متشکرم. وقت شما بخیر قربان
      هر طور که مشتری درخواست بده . ما، هم بصورت رول تحویل میدیم هم بنا به درخواست مشتری پاکت شده. قطعا هرینه خدمات پاکت کردن محاسبه میشه پیشنهاد میکنم اگه دستگاه دوخت دارین بصورت رول سفارش بدین مناسبتر خواهد بود به لحاظ قیمتی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *