ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ لیبل بطری دلستر

زمان مطالعه: 3 دقیقه صنعت دلستر سازی در ایران موقعیت ویژه‌ای دارد. از یک‌سو این نوشیدنی بعد از چای، نوشابه‌های گازدار، شیر و قهوه جایگاه پنجمین نوشیدنی محبوب را به خود گرفته است و از سوی دیگر فوایدی که این روزها برای آن برمی‌شمرند، لذا تولید کننده های زیادی را بر آن داشته تا اقدام به تولید آن کنند. ...

3 دقیقه
5 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

صنعت دلستر سازی در ایران موقعیت ویژه‌ای دارد. از یک‌سو این نوشیدنی بعد از چای، نوشابه‌های گازدار، شیر و قهوه جایگاه پنجمین نوشیدنی محبوب را به خود گرفته است و از سوی دیگر فوایدی که این روزها برای آن برمی‌شمرند، لذا تولید کننده های زیادی را بر آن داشته تا اقدام به تولید آن کنند. ما برای فروش بیشتر این محصول به تولید کننده ها توصیه می کنیم فرآیند تولید، طراحی، چاپ و خرید لیبل بطری دلستر های خود را به گروه کارخانجات هالند پلاست بسپارند.

لیبل بطری دلستر؛ مزایا و ویژگی های آن

لیبل شیرینگ pvc در واقع یک برچسب هست که بر روی بطری چسبونده می شه تا اطلاعات مربوط به مشخصات اون محصول رو به خریدار ارائه بده.

این اطلاعات می تونه شامل نام تولید کننده، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت، مواد تشکیل دهنده و سایر اطلاعات از این نوع باشه.

انواع لیبل بطری و پت تولید شده در هالند پلاست

از انواع غلاف بطری دلستر و سایر نوشیدنی ها که در گروه کارخانجات هالند پلاست تولید می شه می توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

  1. لیبل پشت چسبدار
  2. لیبل شیرینگ حرارتی
  3. لیبل درب بطری

در ادامه به معرفی کامل اینها خواهم پرداخت.

1- لیبل پشت چسبدار

 قاعدتا می شه از نام این برچسب حدس زد که چه ویژگی داره. این لیبل ها به وسیله چسبی که پشتش داره روی سطوح مختلف می ‌چسبه. این نوع برچسب ها می توانند از جنس کاغذ گلاسه، پی وی سی، و یا مواد پلی پروپیلن یعنی همان سلفون از نوع شفاف، مات یا متالایز باشه.

برچسب هایی که تا کنون روی بطری آب معدنی، بطری دوغ، بطری نوشابه، بطری شراب و سایر لیبل نوشیدنی ها مشاهده کرده اید، از نوع لیبل پشت چسبدار هستند.

2- لیبل شیرینگ حرارتی

غلاف شیرینگ یک قشا و لایه نازک و پلاستیکی هست که در اثر حرارت جمع میشه و به صورت غلافی اطراف کالا قرار گرفته و تمام یا بخشی از اونو احاطه می کنه.

تولید لیبل شیرینگ حرارتی بر اساس محل قرارگیری روی کالا به پنج مدل صورت می گیرد: شیرینگ تمام بدنه و درب، شیرینگ تمام بدنه، شیرینگ وسط مثل لیبل شیرینگ حرارتی شیشه آبلیمو، شیرینگ درب و شیرینگ قسمت بالایی بدنه

برای مشاهده و دسترسی سریع به لیست تمام تولیدات شیرینگ هالند پلاست کلیک کنید.

3- لیبل درب بطری

 اگه در هنگام خرید محصولاتی مثل سس، روغن، نوشیدنی ها، شامپو، شوینده ها، لوازم آرایشی بهداشتی و… دقت کرده باشین، حتما متوجه شدین که قسمت درب این محصول ها با یک تکه پلاستیکی بسته بندی شده و که به صورت دستی جدا می شه در زمان مصرف. به این نوع پلاستیک، لیبل درب بطری می گن که از نظر بهداشتی اهمیت بسیار بالایی داره.

طراحی لیبل نوشیدنی و چاپ لیبل بطری

در هالند پلاست چاپ لیبل بطری دلستر از 1 تا 8 رنگ فول hd انجام می شود. تمام امور چاپی اعم از ساخت کلیشه، طراحی لیبل نوشیدنی و… نیز انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران از طریق صفحه تماس با ما، تماس بگیرید.

قیمت چاپ لیبل

نوع جنس، اندازه، تعداد و خدمات تکمیلی (برش خاص، روکش uv و…) مهم ترین عواملی هستند که در تعیین هزینه چاپ برچسب ها تاثیرگذار هستند. از این رو در گام نخست نمی توان هزینه اولیه ای برای آن تعیین کرد.

خرید و قیمت بر چسب بطری در هالند پلاست

خرید غلاف بطری در غالب موارد به صورت عمده انجام میشه. خرید عمده باعث می ‌شه که قیمت لیبل بطری دلستر در حین خرید مناسب تر اعلام شود.

شما عزیزان می توانید جهت خرید و استعلام قیمت برچسب بطری دلستر به صورت عمده و جزئی علاوه بر مراجعه حضوری، به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز سفارش خود را ثبت کنید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- لیبل شیرینگ را بر اساس محل قرار گیری روی کالا به چند دسته می توان تقسیم کرد؟ می توان به پنج دسته تقسیم بندی کرد؛ شیرینگ تمام بدنه و درب، شیرینگ تمام بدنه، شیرینگ وسط، شیرینگ درب و شیرینگ قسمت بالایی بدنه

2- آیا بر روی لیبل بطری دلستر می توان چاپی انجام داد؟ در هالند پلاست چاپ بر روی لیبل بطری دلستر از 1 تا 8 رنگ فول hd انجام می شود. تمام امور چاپی اعم از ساخت کلیشه، طراحی لیبل بطری و… نیز انجام می شود.

3- انواع لیبل بطری و پت که در هالند پلاست تولید میشه رو نام ببرید؟ لیبل پشت چسبدار، لیبل شیرینگ حرارتی، لیبل درب بطری

5 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *