ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت لیبل شیرینگ حرارتی درب بطری

زمان مطالعه: 4 دقیقه بسته بندی درب بطری ها، از اهمیت ویژه ای برخورداره. به دلیل اینکه باعث می شه از ورود هوا به داخل بطری جلوگیری بشه. همچنین احتمال نفوذ هرگونه آلودگی به داخل بطری به صفر می رسد. اگر به دنبال اطلاعاتی در زمینه در تولید، چاپ و خرید لیبل شیرینگ درب بطری هستین این مقاله مخصوص ...

شیرینگ درب بطری
4 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

بسته بندی درب بطری ها، از اهمیت ویژه ای برخورداره. به دلیل اینکه باعث می شه از ورود هوا به داخل بطری جلوگیری بشه. همچنین احتمال نفوذ هرگونه آلودگی به داخل بطری به صفر می رسد. اگر به دنبال اطلاعاتی در زمینه در تولید، چاپ و خرید لیبل شیرینگ درب بطری هستین این مقاله مخصوص شما نوشته است. در ادامه اطلاعات جامعی از نحوه فروش و قیمت غلاف حرارتی درب بطری نیز در اختیارتون خواهیم گذاشت. پس همراه من در گروه کارخانجات هالند پلاست بمونید.

غلاف حرارتی درب بطری چیست؟

درب بطری تا حدودی از ورود آلودگی و گرد و غبار به داخل بطری جلوگیری می کند. اما ممکنه در اثر جابه جایی و حمل و نقل درب شل بشه. اما زمانی که از لیبل شیرینگ درب بطری برای شیرینگ کردن درب استفاده بشه، دیگه به هیچ عنوان آلودگی به داخل نفوذ نمی کنه.

شیرینگ حرارتی درب بطری پوششی هست که فقط دور درب یک بطری انداخته می شه. این غلاف یک قشای نازک و پلاستیکی هست که در اثر جمع و دور در پیچیده می شه.

بهترین مثال برای این نوع روکش پلاستیکی پلمپ شیشه سس مایونز یا پلمپ حرارتی درب بطری نوشیدنی ها و هزاران محصول خوراکی، آرایشی، بهداشتی و …. است.

جنس پوشش درب بطری

تمامی پلاستیک های وکیوم حرارتی که برای غلاف حرارتی درب بطری مورد استفاده قرار می گیرد، اگر توسط دستگاه شیرینگ حرارتی انجام شود با استفاده از سلفون شیرینگ pvc است.

شیرینگ های pvc دارای جنس خشک اما براق با حرارت پذیری بسیار مناسب است که در اکثر موارد به عنوان روکش ظروف یا پلمپ حرارتی بطری مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

کاربرد کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری

برای بسته بندی شیر، آبمیوه، آب معدنی، نوشابه، دلستر، عرق نعنا، گلاب، عرقیات مختلف، آبلیمو، شامپو، سس سفید، سس گوجه فرنگی، رب و کشک شیشه ای و … از غلاف حرارتی درب بطری استفاده می کنند. ممکن است بسته بندی فقط دور درب کالا قرار بگیرد مانند آبلیمو. یا کل کالا را پوشش دهد مثل سس شیشه ای.

همچنین برای بسته بندی و پلاستیک پلمپ درب بطری اکثر مواد دارویی، غذایی، بهداشتی و … از لیبل شیرینگ درب بطری با جنس سلفون پلی پروپیلن دو محوره استفاده می شه. ویژگی این سلفون، این است که دارای شفافیت بالایی هست.

تولید غلاف حرارتی درب بطری

خط تولید گروه کارخانجات هالند پلاست قادر به تولید و چاپ انواع شیرینگ درب بطری بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت با توجه به نیاز مشتری هست. تولید و فروش غلاف درب بطری در هالند با بهترین مواد اولیه با جنس درجه یک انجام میگیره.

قیمت شیرینگ حرارتی درب بطری

هزینه تولید و قیمت غلاف درب بطری مستقیما به قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی و مشخصات محصول شما بستگی دارد. قیمت هم با توجه به نوسانات نرخ دلار همواره در حال تغییر و نوسان است.

پس برای دریافت قیمت دقیق سلفون شیرینگ حرارتی درب بطری تولید با کارشناسان فروش ما از طریق صفحه تماس با ما تماس بگیرین.

خرید شیرینگ درب بطری

برای خرید لیبل شیرینگ درب بطری از هالند پلاست می توانید علاوه بر مراجعه حضوری، با کارشناسان ما تماس تلفنی نیز برقرار نمایید.

همچنین امکان خرید شیرینگ درب بطری به صورت اینترنتی و عمده نیز در هالند پلاست وجود دارد.

چاپ لیبل غلاف بطری

ما در گروه کارخانجات هالند پلاست با استفاده از جدیدترین ماشین آلات چاپ و تولید قادر به چاپ لیبل شیرینگ درب بطری به سه روش زیر هستیم:

چاپ هلیوگراور (۱۲ رنگ) که بصورت تخصصی برای فیلم های پلی پروپیلنی، سلفونی و pvc با بالاترین کیفیت و جزئیات ممکن انجام می شود.

چاپ فلکسو سیلندر مرکز (۸ رنگ) و استک (۴ رنگ) که امکان چاپ روی بیشتر مواد را دارد و هر طرح و تصویری را با بالاترین کیفیت ممکن چاپ می کند.

تولیدی شیرینگ پی وی سی

هالند پلاست بزرگترین تولید کننده نایلون و سلفون در کشور قادر به تولید انواع پلمپ حرارتی درب بطری است.

برای مشاهده و دسترسی سریع به لیست تمام تولیدات سلفون و شیرینگ هالند پلاست بر روی کلمه های لینک شده ضربه بزنید.

سوالات پرتکرار و متداول

1- لیبل شیرینگ درب بطری چیست؟ شیرینگ حرارتی درب بطری پوششی هست که فقط دور درب یک بطری انداخته می شه. این غلاف یک قشای نازک و پلاستیکی هست که در اثر جمع و دور در پیچیده می شه.

2- جنس لیبل شیرینگ در بطری از چیه؟ تمامی پلاستیک های وکیوم حرارتی که برای پلاستیک پلمپ درب بطری مورد استفاده قرار می گیرد، اگر توسط دستگاه شیرینگ حرارتی انجام شود با استفاده از سلفون شیرینگ pvc است.

3- کاربرد کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری را بیان کنید؟ برای بسته بندی شیر، آبمیوه، آب معدنی، نوشابه، دلستر، عرق نعنا، گلاب، عرقیات مختلف، آبلیمو، شامپو، سس سفید، سس گوجه فرنگی، رب و کشک شیشه ای و … از غلاف درب بطری استفاده می کنند.

4- آیا امکان چاپ بر روی لیبل شیرینک حرارتی هالند پلاست وجود دارد؟ بله چاپ از 1 تا 12 رنگ فول اچ دی روی لیبل pvc انجام می شود.

شیرینگ درب بطری، غلاف حرارتی درب بطری، خرید شیرینگ درب بطری، شیرینگ حرارتی بطری، شیرینگ حرارتی درب بطری، پلمپ حرارتی درب بطری، غلاف پلمپ درب شیشه ای، قیمت شیرینگ حرارتی درب بطری، قیمت غلاف درب بطری، پلمپ حرارتی بطری، کاپسیل شیرینگ حرارتی درب بطری، غلاف حرارتی، غلاف درب بطری، غلاف پلاستیکی درب بطری، شیرینگ در بطری، کاپسیل حرارتی، خرید غلاف حرارتی، پلاستیک پلمپ درب بطری، پلمپ حرارتی درب بطری با سشوار، خرید غلاف درب بطری، تولید غلاف درب بطری، فروش غلاف درب بطری، خرید کاپسیل، غلاف درب شیشه، وارنیش حرارتی بطری، لیبل غلاف درب بطری، 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *