ارتباط با ما 0915-2100-901

لیبل بطری نوشابه

زمان مطالعه: 2 دقیقه تولید کنندگان نوشیدنی ها برای درج اطلاعات و مشخصات برندشان بر روی بدنه بطری نیاز به لیبل های چاپی دارند. برای این کار، بهترین آیتم پیشنهادی، استفاده از لیبل های پلاستیکی (پلیمری) است که در انواع چسب دار و حرارتی در گروه کارخانجات هالند پلاست تولید می شه. در ادامه مطلب قصد دارم به بررسی ...

تولید و چاپ لیبل صدفی
2 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تولید کنندگان نوشیدنی ها برای درج اطلاعات و مشخصات برندشان بر روی بدنه بطری نیاز به لیبل های چاپی دارند. برای این کار، بهترین آیتم پیشنهادی، استفاده از لیبل های پلاستیکی (پلیمری) است که در انواع چسب دار و حرارتی در گروه کارخانجات هالند پلاست تولید می شه. در ادامه مطلب قصد دارم به بررسی مواردی همچون تولید، چاپ، قیمت و نحوه ثبت سفارش لیبل بطری نوشابه بپردازم.

لیبل بطری نوشابه

این لیبل ها نوعی غلاف یا پوشش با جنس پلیمر هستند که روی آنها چاپ می توان اجرا کرد. چاپ روی این لیبل ها نقش زیادی در معرفی محصول و بازاریابی آن دارد. این لیبل ها را در نوع پشت چسبدار و حرارتی می توان تولید کرد. انواع مختلف لیبل بطری وجود دارد که در ادامه به معرفی اونها می پردازم.

انواع لیبل

  1. لیبل پشت چسبدار: نوعی لیبل است که برای بطری های یکبار مصرف مخصوصا بطری های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. به صورت فیلم یا رول روی کاغذ های گلاسه چسبانده می شود.
  2. لیبل لب چسبدار: به صورت فیلم یا رول تولید شده و خود مشتری با استفاده از دستگاه یا نیرو انسانی لبه های آن را چسب زده و بسته بندی می کند. در انواع متالایز، صدفی، شفاف با استفاده از مواد اولیه سلفونی (PP) تولید، چاپ و سپس با دیگر لایه ها لمینت می شود.
  3. لیبل شیرینگ حرارتی: یا غلاف شیرینگ یا سلفون شیرینگ که با استفاده از حرارت دور محصول جمع می شود. ویژگی اصلی شیرینگ، همسطح شدن آن با بطری است که باعث می شود مشتری احساس کند چاپ روی خود بطری انجام شده است.

انواع لیبل بطری نوشابه بر اساس رنگبندی پایه

  1. شفاف
  2. متالایز
  3. صدفی

این لیبل های سلفونی را بر اساس نیاز مشتری در رنگبندی های بالا و به صورت لمینت شده نیز می توان تولید کرد.

تولید لیبل بطری آب معدنی، نوشابه و ... در هالند پلاست

لیبل بطری نوشیدنی ها با توجه به سایز آن از نمونه های مختلفی استفاده می شود. به طور مثال برای نوشیدنی های سایز بزرگ خانوادگی از لیبل های لب چسب دار صدفی استفاده می شود.

اما برای بطری های سایز کوچک تک نفره از لیبل شیرینگ PVC یا نمونه های لب چسب صدفی مورد استفاده قرار می گیرد.

در هالند پلاست تولید لیبل بطری نوشابه در تمام انواع بالا و با هر نوع سایز و ضخامتی که مورد نیاز مشتری است تولید می شود.

مزایای استفاده از لیبل های سلفونی

  1. طول عمر بسیار بالا
  2. مقاوم در برابر رطوبت و آب
  3. چاپ پذیری عالی
  4. قابل تحویل به صورت فیلم و برش خورده
  5. کاربرد بسیار گسترده
  6. خاصیت چسبندگی بالا

طراحی و چاپ لیبل بطری نوشابه

گروه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا قادر به چاپ روی این لیبل ها تا 12 رنگ full hd با روش چاپ فلکسو سیلندر مرکز و چاپ هلیوگراور است.

استعلام قیمت و خرید لیبل بطری

قیمت تولید به صورت مستقیم به قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی و مشخصات نمونه مورد نیاز شما بستگی داره. برای دریافت قیمت روز و خرید لیبل بطری لطفا با مشاوران فروش ما ارتباط برقرار کنید. برای تماس با ما می توانید به شماره های موجود در بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- آیا امکان چاپ بر روی لیبل شیرینک حرارتی هالند پلاست وجود دارد؟ بله چاپ از 1 تا 12 رنگ فول اچ دی روی لیبل pvc انجام می شود.

2- آیا هر سایز مدنظر مشتری را می توانید در هالند پلاست تولید کنید؟ بله هیچ محدودیتی در تولید سلفون شیرینگ با ابعاد و ضخامت سفارشی مدنظر مشتری نداریم.

3 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *