ارتباط با ما 0915-2100-901

طراحی و چاپ انواع لیبل پشت چسب دار

زمان مطالعه: 4 دقیقه معمولا اکثر افراد کالایی را انتخاب می‌کنند که بسته بندی یا لیبل جذاب‌ تر و مشتری‌ پسندتری، داشته باشد. در واقع اولین برخورد و ارتباط هر مشتری با اجناس و کالا، از روی برچسب و لیبل آن است. بر روی این لیبل ها تمام اطلاعاتی که مشتری در هنگام انتخاب محصول نیاز دارد درج می ...

4 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

معمولا اکثر افراد کالایی را انتخاب می‌کنند که بسته بندی یا لیبل جذاب‌ تر و مشتری‌ پسندتری، داشته باشد. در واقع اولین برخورد و ارتباط هر مشتری با اجناس و کالا، از روی برچسب و لیبل آن است. بر روی این لیبل ها تمام اطلاعاتی که مشتری در هنگام انتخاب محصول نیاز دارد درج می شود. لیبل پشت چسبدار در اغلب صنایع از جمله نوشیدنی، آرایشی و بهداشتی کاربرد بالایی دارد. هالند پلاست قادر به چاپ و تولید انواع لیبل پشت چسب دار رولی با مواد اولیه PVC ( پی وی سی )، پلی اتیلن، BOPP و … است. در ادامه همراه ما باشید تا با این محصول ما بیشتر آشنا شوید.

لیبل پشت چسب دار

در واقع می توان گفت که پلاستیک های چسب دار بر حسب نوع مصرف به دو نوع لیبل پشت چسبدار و لیبل لب چسب تقسیم می شوند.

لیبل لبه چسب دار به صورت رولی یا ورقه شده تولید و با استفاده از دستگاه یا نیروی انسانی قسمت لبه هایش چسب خورده و روی ظروف یا بطری های PET چسبانده می شود. بهترین مثال برای این نوع لیبل، لیبل بطری های نوشابه یا آب معدنی است.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

لیبل پشت چسب دار به دو صورت شیت شده و رولی تولید می شوند. به تمام قسمت های شیت یا رولها چسب زده می شود و سپس روی آنها کاغذ های روغنی چسبانده می شود.

در تولید این لیبل های چند لایه، ورقه های پلیمری یا متالایز روی یکدیگر لمینت شده و سپس با استفاده از چسب های مختلف ایرانی و کره ای پشت چسب دار می شود.

این لیبل ها یکی از انواع پرطرفدار و پرکاربرد لیبل است که کاربردهای بسیار گسترده‌ای در صنایع و کارخانجات گوناگون دارد و برای نمایش برند تولیدکننده و یا دیگر خصوصیات و توضیحات بر روی انواع بسته‌ بندی‌ها، کالاها و محصولات تولید شده چسبانده می‌شود.

تولید کننده لیبل پشت چسبدار

هالند پلاست تولید کننده انواع لیبل های پشت چسبدار و لب چسبدار قادر به تولید لیبل بر اساس مواد اولیه پلیمری در انواع لب چسب دار، پشت چسبدار، رولی، شیت شده، صدفی، سلفون OPP، متالایز، PVC و دیگر مواد اولیه پلیمری است.

ما هیچ محدودیتی در تولید انواع موارد ذکر شده در خط بالا از نظر سایز و ضخامت و در انواع اشکال هندسی مثل دایره، مربع، لوزی، مستطیل و… را ندارد. بنابراین می توانید لیبل پشت چسب دار را در تمام ابعاد و ضخامت های درخواستی سفارش دهید.

برای تولید هر چه دقیق تر پیشنهاد می شود بطری یا هر نوع ظرف مورد نظر برای لیبل را برای ما ارسال کنید. هالند پلاست طیف وسیعی از محصولات سلفونی تولید می کند. برای مشاهده تمام تولیدات سلفونی هالند پلاست بر روی لینک کرده و مستقیما وارد دسته سلفون شوید.

انواع لیبل پشت چسب دار بر حسب نوع جنس

  1. لیبل کاغذی: پرکاربردترین نوع لیبل برای برچسب زدن روی محصولات گوناگون است. دوام بالایی داشته و در حین جابه‌جایی محصولات به لیبل آسیبی وارد نمی‌ شود. قیمت کاغذ لیبل پشت چسب دار نیز نسبت به دیگر انواع پایین‌تر است.
  2. لیبل شیشه ای: این لیبل ها با استفاده از سلفون شفاف چند لایه تولید می شود. یکی از مهمترین ویژگی این نوع سلفون، شفافیت و براقیت بالای آن است که برای این لیبل بسیار مناسب است.
  3. لیبل متالایز: در تولید این لیبل از سلفون OPP لمینت شده روی رول متالایز با ضخامت 7 یا 12 میکرون استفاده می شود. در واقع متالایز رول های متشکل از ورقه های آلومینیومی است که برای افزایش کیفیت روی سلفون یا نایلون لمینت می شود.
  4. لیبل نایلونی
  5. لیبل صدفی
  6. لیبل پی وی سی
  7. لیبل opp

تفاوت لیبل شیرینگ با لیبل پشت چسبدار در چیست؟

لیبل شیرینگ حرارتی و لیبل پشت چسب دار کاربرد مشابهی دارند اما مواد اولیه تولیدی این دو کاملا با هم متفاوت است. از طرف دیگر نحوه استفاده این دو نیز با هم فرق دارد.

لیبل شیرینگ با استفاده از حرارت اطراف نمونه را کاملا احاطه کرده اما نوع پشت چسبدار بدون حرارت و توسط چسبی که دارد معمولا بخشی از محصول را در بر می گیرد.

همچنین نمونه های شیرینگ حرارتی یا لیبل شیرینگ PVC به صورت غلاف به دور بطری قرار گرفته و هم نقش بسته بندی را ایفا کرده هم نقش تبلیغات و درج اطلاعات محصول را دارد.

طراحی و چاپ لیبل

در هالند پلاست عملیات چاپ روی لیبل های پشت چسب دار به دو روش، چاپ فلکسو سیلندر مرکز و چاپ هلیوگراور انجام می شود. در روش فلکسو از کلیشه های ژلاتینی استفاده می شود که دارای کیفیت چاپ خوب تا 6 رنگ full hd است اما کمتر برای لیبل های چسب دار مورد استفاده قرار می گیرد.

در چاپ هلیوگراور کلیشه های فلزی با جنس چدن ساخته می شود که دارای دقت چاپ  زیادی است که با کیفیت ترین روش چاپ روی محصولات پلیمری است.

قیمت چاپ لیبل پشت چسبدار بطور مستقیم به طرح یا تصویر مورد نظر چاپ و تعداد رنگ های موجود در آن بستگی دارد. برای انجام چاپ لیبل پشت چسب دار تهران، چاپ لیبل پشت چسب دار کرج، چاپ لیبل پشت چسب دار اصفهان و دیگر نقاط ایران با هالند پلاست تماس بگیرید.

قیمت تولید لیبل پشت چسبدار

هزینه تولید لیبل به صورت مستقیم به قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی و مشخصات نمونه مشتری بستگی دارد. برای دریافت قیمت دقیق روز با توجه به نوسانات قیمت دلار لطفا مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

1- در هالند پلاست عملیات چاپ لیبل با چه روش ها و تا چند رنگ انجام پذیر است؟ در هالند پلاست عملیات چاپ روی لیبل های پشت چسب دار به دو روش، چاپ فلکسو سیلندر مرکز و چاپ هلیوگراور انجام می شود. چاپ دارای کیفیت خوب 1 تا 6 رنگ full hd است.

2- برای خرید لیبل پشت چسبدار از هالند پلاست به چه صورت باید اقدام کنیم؟ برای خرید از هالند پلاست می توانید با شماره 09152100901 ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین اگر در شهر های تهران و یا مشهد ساکن هستید می توانید به مراکز تولید و فروش ما که واقع در آدرس هایی که پایین این صفحه است، به صورت حضوری مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *