ارتباط با ما 0915-2100-901

لیبل بطری آب معدنی

زمان مطالعه: 3 دقیقه تولید کنندگان بطری های آب معدنی برای آنکه بتوانند برند خود را متمایز از رقبا کنند به چاپ لیبل بطری آب معدنی با بهترین کیفیت و ماندگاری بالا نیاز دارند. اگر شما هم جزء تولید کنندگان این صنعت هستید شما را به مطالعه این صفحه از وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست دعوت می کنم. اطلاعات ...

3 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تولید کنندگان بطری های آب معدنی برای آنکه بتوانند برند خود را متمایز از رقبا کنند به چاپ لیبل بطری آب معدنی با بهترین کیفیت و ماندگاری بالا نیاز دارند. اگر شما هم جزء تولید کنندگان این صنعت هستید شما را به مطالعه این صفحه از وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست دعوت می کنم. اطلاعات کاملی از تولید، چاپ و قیمت لیبل بطری ساده و پشت چسبدار ارائه شده است.

معرفی لیبل بطری آب معدنی

لیبل بطری آب معدنی غلافی پلاستیکی از جنس سلفون است با پایه مواد اولیه پلی پروپیلن. این لیبل ها از نوع پی وی سی بوده و عموما به صورت لمینت شده با یکدیگر تولید می شوند. چاپ روی لیبل شیرینگ PVC نقش زیادی در معرفی محصول و بازاریابی اون دارد.

برای استفاده از لیبل بطری، یا تولید کننده آب معدنی دستگاه اتومات داره و لیبل رو خودش میزنه و از سیستم چسبان استفاده می کنه مثل نوشابه و آب معدنی و دوغ خانواده. یعنی دستگاه چسب مخصوص روی بدنه قوطی میزنه و بعد لیبل دور اون چسبیده میشه، یا کاملا لیبل اطراف بطری قرار گرفته و توسط حرارت شیرینگ و پک میشه دور بطری.

انواع لیبل بطری آب معدنی بر اساس جنس و رنگ

بر اساس جنس لیبل آب معدنی، دو نوع لیبل داریم، نوع سلفونی (opp) و نوع شیرینگ حرارتی (pvc،pof).  در ادامه کاربرد هر کدوم بیان خواهد شد.

بر اساس رنگ هم می توان این لیبل ها را به صورت شفاف، صدفی و متالایز تولید نمود. امکان چاپ روی هر سه نوع فراهم است.

لیبل مناسب برای بطری آب معدنی خانواده و تک نفره

اینکه چه نوع لیبلی برای بطری نوشیدنی انتخاب بشه بستگی به سایز اون بطری داره. به طور مثال برای نوشیدنی های سایز بزرگ یعنی همین نوع خانوادگی از لیبل های لب چسب دار صدفی استفاده می شود. اما برای بطری های سایز کوچک تک نفره از لیبل شیرینگ PVC یا نمونه های لب چسب صدفی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع لیبل بطری بر اساس نحوه تولید

  1. لیبل پشت چسبدار
  2. لیبل لب چسبدار
  3. لیبل شیرینگ حرارتی

چاپ لیبل بطری در هالند پلاست

گروه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا قادر به چاپ روی این لیبل تا 12 رنگ full hd به روش چاپ فلکسو سیلندر مرکز و چاپ هلیوگراور است.

تولید انواع لیبل بطری در ابعاد سفارشی مشتری

بهره مندی از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها در هالند پلاست موجب شده است که ما برای تولید لیبل بطری آب معدنی در تمام ابعاد و ضخامت ها محدودیت نداشته باشیم.

از دیگر محصولاتی که ما قادر به تولید لیبل برای آنها هستیم می توان به دلستر، نوشابه، شراب، دوغ و … اشاره کرد.

مراحل ثبت سفارش تولید لیبل شیرینگ در هالند پلاست

برای ثبت سفارش و یا مشاوره با کارشناسان هالند پلاست (بزرگترین تولید کننده نایلون و سلفون در کشور) امکان تماس تلفنی، مراجعه حضوری، ایمیل و پیام در واتساپ وجود دارد.

قیمت لیبل بطری با وجه به نرخ روز مواد اولیه، میزان سفارش، چاپ و تعداد رنگ چاپی، نوع دستگاه چاپ و …. در نوسان است. برای استعلام قیمت روز لیبل بطری می توانید با شماره های موجود در سایت از طریق صفحه تماس با ما تماس تلفنی برقرار نمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1-  نحوه سفارش و خرید لیبل شیرینگ پک از هالند پلاست به چه صورت است؟ برای خرید از هالند پلاست هم می توانید از طریق سایت و تماس با کارشناسان ما و هم به صورت حضوری اقدام نمایید.

2- هزینه هر کیلو چند است؟ حداقل سفارش چقدر است؟ قیمت بخاطر نوسانات بازار مرتبا تغییر می کند. حداقل سفارش بستگی به تعداد رنگ چاپ دارد.

3- چاپ روی لیبل شیرینگ به چه صورت انجام می شود؟ چاپ به کمک فناوری چاپ فلکسو و یا چاپ هلیو انجام می گیرد و به راحتی این رول ها با نماد و تصاویر دلخواه قابل سفارش هستند.

2 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *