ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید سلفون پشت چسبدار

زمان مطالعه: 4 دقیقه یکی از پر کاربرد ترین پلاستیک ها برای درج اطلاعات محصول و لوگو کارخانه، سلفون پشت چسبدار است. این محصول پلیمری از یک سمت دارای چسب و از سمت دیگر بدون چسب است. با ادامه این مطلب همراه هالند پلاست باشید تا اطلاعات خوبی در زمینه فروش، قیمت، چاپ، تولید و خرید سلفون پشت چسبدار ...

4 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

یکی از پر کاربرد ترین پلاستیک ها برای درج اطلاعات محصول و لوگو کارخانه، سلفون پشت چسبدار است. این محصول پلیمری از یک سمت دارای چسب و از سمت دیگر بدون چسب است. با ادامه این مطلب همراه هالند پلاست باشید تا اطلاعات خوبی در زمینه فروش، قیمت، چاپ، تولید و خرید سلفون پشت چسبدار کسب کنید و بتوانید خرید مطمئن و دقیقی را انجام دهید.

کاربرد روکش محافظ پشت چسب دار

  1. بعنوان محافظ روی محصولات فلزی و استیل مانند درب خودرو، میله های آهنی، محصولات فلزی
  2. استفاده در کارخانه های لوازم خانگی برای انواع محصولات و لوازم خانگی، برقی، الکترونیکی
  3. برای روکش کردن انواع محصولات چوبی جهت محافظت آنها
  4. محافظت از محصولات برای نو ماندن و مراقبت از آن در برابر آلودگی، خط و خش و دیگر عوامل خارجی و همچنین در برابر اشعه ی ماورای بنفش خورشید (UV)
  5. استفاده بعنوان لیبل برای درج اطلاعات محصول روی بطری یا ظرف مورد نظر. یکی از متداول ترین کاربردهای سلفون پشت چسبدار تولید و چاپ لیبل صدفی است.
  6. وکیوم و آکبند کردن محصول از کارخانه تا زمان رسیدن آن به دست مصرف کننده 

انواع پلاستیک پشت چسبدار

  1. نایلون پشت چسب دار: ارزان قیمت ترین نوع این پلاستیک ها نایلون محافظ پشت چسبدار بوده که به عنوان محافظ روکش بسیاری از محصولات الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم برقی به کار می رود.
  2. سلفون محافظ پشت چسبدار: یکی از انواع سلفون چسب دار است که در شکل های گوناگون مانند، سلفون چسب دار پشت صدفی، سلفون چسب دار طرح دار و… برای کاربرد های متفاوت به صورت تک لایه ساده یا لمینتی تولید و مصرف می شود. نوع تک لایه به عنوان روکش روی محصولات و کالا های گوناگون استفاده می شود.
  3. لیبل لمینتی پشت چسبدار در انواع شفاف، مات، صدفی و متالایز: لیبل های چند لایه لمینتی به عنوان لیبل روی ظروف یکبار مصرف با چاپ اختصاصی مورد استفاده قرار می گیرند.
  4. لیبل لب چسبدار: کاربرد لیبل دوغ، نوشابه، دلستر و لیبل آب معدنی و …

تولید و خرید سلفون پشت چسبدار

تولید سلفون پشت چسبدار در هالند پلاست با بهترین متریال پلی پروپیلنی صورت می گیرد. این سلفون ها یا به صورت شیت شده (برش خرده در ابعاد مورد نظر) چسبانده شده روی کاغذ یا دیگر نوع های پلیمر و یا به صورت فیلم (رولی) تولید و تحویل مشتری می شود.

 برای خرید سلفون پشت چسبدار هالند پلاست تولید کننده محصولات پلیمری می توانید مشخصات دقیق محصولی که نیاز دارید را به کارشاسان ما اطلاع دهید.

جنس سلفون پشت چسبدار

علت اصلی استفاده از سلفون چسب دار ضخیم و نازک، درج اطلاعات محصول و چاپ لوگو یا تصاویر مختلف است. از همین رو این نوع از سلفون باید قابلیت چاپ پذیری بالایی داشته باشد.

به همین علت این نوع از سلفون با استفاده از opp لمینت روی cpp تولید می شود. این کار باعث می شود قدرت چاپ پذیری پلاستیک بسیار بالا برود.

طراحی، چاپ و سفارش خرید سلفون پشت چسبدار

همانطور که گفتیم علت اصلی سفارش این نوع از پلاستیک بسته بندی چاپ اطلاعات محصول و تصویر روی آن است. از همین رو کیفیت چاپ تاثیر مستقیم روی فروش محصول دارد.

هیچ محدودیتی در تولید و چاپ سلفون پشت چسب دار در هالند پلاست وجود ندارد. همینطور تولید و چاپ با استفاده از به روز ترین ماشین آلات با بالاترین کیفیت انجام می شود.

چاپ بر روی کاور پلاستیکی چسب دار به صورت 6 رنگ ( FULL HD ) و 8 رنگ ( FULL HD ) صورت می گیرد. کیفیت چاپ سلفون چسب دار طرح دار باید به صورت تضمینی به مشتریان ارائه گردد.

کیفیت چسب

حتما تا حالا سلفون های دور بطری های آب معدنی را مشاهده کرده اید. دیده اید که چسب آن در طول مدت باز می شود که باعث شل شدن بسته بندی محصول و زشت شدن ظاهر آن می شود.

اما پلاستیک پشت چسب دار دارای کیفیت چسب بالایی است و بدون دخالت عوامل خارجی هیچگاه از محصول جدا نمی شود.

تولید سلفون پشت چسبدار در تمام ابعاد

همان طور که در بالا هم به آن اشاره کردیم، سلفون چسب دار دارای قابلیت چاپ پذیری است. لذا می توان آن را در ابعاد گوناگون به صورت رنگی و چاپدار نیز تولید نمود. تولید این نوع سلفون با ضخامتی بین ۲۵ تا ۱۵۰ میکرون انجام می گیرد.

هیچ محدودیتی در ابعاد و ضخامت تولیدی روکش محافظ پشت چسب دار وجود ندارد. مشتری محترم می تواند سلفون چسب دار ضخیم، نازک و یا هر سایز و ضخامتی که مد نظر دارد را سفارش دهد. همچنین لازم است به این نکته هم اشاره کنیم که قدرت چسبندگی آن را نیز می توان بر اساس کاربرد و درخواست مشتری تغییر داده و آن را کمتر یا بیشتر کرد.

مرکز فروش سلفون چسب دار هالند پلاست

کارخانه تولیدی هالند پلاست، بزرگترین تولید کننده سلفون چسب دار، دارای دو مرکز فروش سلفون چسب دار در تهران و مشهد می باشد و امکان خرید به صورت حضوری را از این شهر ها دارید. همچنین هالند پلاست امکان تحویل و ارسال سریع بار به سایر نقاط کشور از جمله اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، همدان، کرمانشاه و… را در کمترین زمان ممکن دارد.

قیمت و خرید سلفون محافظ پشت چسب دار

قیمت خرید و فروش سلفون پشت چسب دار به موارد زیر بستگی دارد. البته این موارد متغیر است که عبارتند از:

  1. انتخاب از نمونه های سلفونی (opp و bopp و …) یا نایلونی (پلی اتیلنی)
  2. میزان نیاز و سفارش مشتری
  3. در صورت سفارش نمونه چاپ دار، در قیمت تمام شده هزینه چاپ بر حسب تعداد رنگ و هزینه ساخت کلیشه نیز اثر گذار است
  4. قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی

برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید اینترنتی نایلون پشت چسب دار و سلفون چسبدار و همچنین استعلام قیمت این محصولات، با کارشناسان هالند پلاست در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- آیا چاپ روی سلفون پشت چسبدار اجرا می شود؟ علت اصلی استفاده از سلفون پشت چسبدار، درج اطلاعات محصول و چاپ لوگو یا تصاویر مختلف است. از همین رو این نوع از پلاستیک باید قابلیت چاپ پذیری بالایی داشته باشد.

2- آیا قیمت خرید سلفون محافظ پشت چسبدار درون سایت به روز است؟ با توجه به اینکه قیمت هر محصول وابسته به میزان سفارش و نوع سفارش مشتری است لذا قیمت ها حدودی ارائه می شود. برای استعلام دقیق به ما تماس بگیرید.

3- ابعاد و ضخامت قابل تولید سلفون پشت چسبدار چقدر است؟ هیچ محدودیتی در ابعاد و ضخامت تولیدی وجود ندارد. مشتری محترم می تواند ضخامت آن را بنا به نیاز خود انتخاب نماید.

سلفون پشت چسبدار، سلفون چسب دار، سلفون چسب دار طرح دار، سلفون پشت چسب دار، سلفون چسبدار، روکش محافظ پشت چسب دار، خرید اینترنتی نایلون پشت چسب دار، تولید کننده سلفون چسب دار، نایلون پشت چسب دار، نایلون محافظ پشت چسبدار، سلفون چسب دار پشت صدفی، سلفون طرح دار پشت چسبدار، خرید سلفون چسب دار، مرکز فروش سلفون چسب دار در تهران، سلفون بسته بندی چسب دار، قیمت سلفون چسب دار، پلاستیک پشت چسب دار، سلفون چسب دار ضخیم، پلاستیک درب چسب دار، نایلون پشت چسبدار، نایلون چسبدار، فروش سلفون پشت چسبدار، خرید اینترنتی سلفون چسب دار

3 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *