ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت کاور پلاستیکی سی دی (cd)

زمان مطالعه: 4 دقیقه از آنجایی که سی دی (cd یا dvd) محصولی است که در برابر عواملی همچون خط و خش و ضربه آسیب پذیر است و در اثر این موارد ممکن است اطلاعاتی که در آن قرار دارد از بین برود، به همین دلیل باید در یک بسته بندی مناسب قرار بگیرد. بسته بندی های مختلفی برای ...

4 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

از آنجایی که سی دی (cd یا dvd) محصولی است که در برابر عواملی همچون خط و خش و ضربه آسیب پذیر است و در اثر این موارد ممکن است اطلاعاتی که در آن قرار دارد از بین برود، به همین دلیل باید در یک بسته بندی مناسب قرار بگیرد. بسته بندی های مختلفی برای این کار وجود دارند مانند بسته بندی جعبه ای، مقوایی و پلاستیکی که پر مصرف ترین آنها نوع پلاستیکی است. در ادامه به معرفی انواع پاکت و کاور پلاستیکی سی دی اعم از سلفون سی دی و نایلون سی دی و همچنین نکاتی راجع به تولید، چاپ، خرید و قیمت کاور سی دی خواهیم پرداخت. پس همراه هالند پلاست بمانید.

انواع پاکت سی دی پلاستیکی

همانطور که در بالا اشاره شد پلاستیک یکی از پر مصرف ترین موارد برای بسته بندی سی دی است. این پلاستیک ها در انواع و اقسام متعددی تولید می شوند و به 3 دسته اصلی تقسیم می شوند که در ادامه به معرفی و توضیح هر یک خواهیم پرداخت.

  1. سلفون سی دی (سلفون cd)
  2. نایلون سی دی (نایلون cd)
  3. پاکت سی دی (پاکت cd)

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

سلفون سی دی

پرمصرف ترین و اقتصادی ترین مدل بسته بندی برای سی دی و دی وی دی، کیسه های سلفونی لب چسبدار است که با اسم سلفون کیلویی عرضه می شود. این مدل کیسه پلاستیکی به علت داشتن لب چسب امکان باز و بسته کردن بسته بندی تا چند دفعه را در اختیار شما قرار می دهد.

سلفون های لب چسب دار با استفاه از فیلم های سلفونی OPP یا BOPP به صورت شفاف، صدفی و یا یک رو صدفی و یک رو شفاف تولید می شود. البته تولید کیسه های لب چسب دار با استفاده از مواد پلی اتیلنی (نایلونی) نیز امکان پذیر است که به آنها نایلون لب چسب دار گفته می شود.

نایلون سی دی

همانطور که در بالا اشاره شد یکی دیگر از انواع بسته بندی برای سی دی یا دی وی دی نایلون لب چسب دار است که به نایلون سی دی معروف است. این کاور پلاستیکی سی دی به دلیل ضخامت و استحکام بیشتر، به عنوان بسته بندی مقاوم تری استفاده می شود. 

البته ناگفته نماند که نمونه های نایلونی شفافیت کمتری نسبت به نمونه های سلفونی دارند و همچنین قابلیت چسبندگی کمتری نیز دارند. به همین دلیل اغلب به صورت درب دار یا زیپ دار تولید می شوند.

پاکت سی دی پلاستیکی

پاکت سی دی به عنوان شیک ترین و گران ترین مدل بسته بندی سی دی است که با استفاده از پلیمر های انعطاف پذیر تولید می شود. این پاکت ها امکان سفارش سازی های زیادی دارند که از مهمترین آنها می توان به نمونه های کاست دار، زیپ دار، سه طرف دوخت، رگال دار و غیره اشاره کرد.

سایز کاور سی دی

متداول ترین ابعاد و سایز کاور سی دی یا دی وی دی شامل موارد زیر می باشد که عبارتند از:

  1. 13 * 28 سانتی متر
  2. 13 * 25 سانتی متر
  3. 12 * 12 سانتی متر
  4. 27 * 18 سانتی متر

ناگفته نماند که این سایز ها، سایز های پر مصرف هستند و در صورتی که شما به سایز و ضخامت دیگری نیاز دارید می توانید به کارشناسان ما اطلاع دهید تا تولید بر اساس نیاز شما انجام شود.

تولید پاکت سی دی (کاور cd) در همه ابعاد

گروه کارخانجات هالند پلاست یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده پاکت و کاور سی دی، با رعایت تمام استاندارد های لازم قادر به تولید انواع کاور پلاستیکی سی دی اعم از تولید سلفون سی دی، تولید نایلون سی دی و تولید پاکت سی دی پلاستیکی می باشد.

لازم به ذکر است که شرکت هالند پلاست هیچ گونه محدودیتی از لحاظ ابعاد و یا ضخامت در تولید سلفون بسته بندی و نایلون بسته بندی سی دی ندارد و تمام سفارشات مشتریان عزیز در همه ابعاد و ضخامت ها پذیرفته می شود.

طراحی و چاپ کاور سی دی

بسیاری از مشتریان ما برای فروشگاه های خود یا دیگر موارد تبلیغاتی به کاور CD چاپ شده با چاپ اختصاصی خودشان مانند برند و لوگو یا دیگر موارد نیاز دارند. 

در مجموعه هالند پلاست با استفاده از به روز ترین دستگاه های چاپ و کادری مجرب قادر به طراحی و چاپ انواع پاکت و کاور سی دی اعم از نایلون و سلفون لب چسب دار سی دی هستیم.

به همین جهت برای مشتریان عزیزی که به این محصول نیاز دارند، چاپ پاکت سی دی پلاستیکی را با بالاترین کیفیت از 1 تا 12 رنگ به صورت تضمینی ارائه می نماییم.

خرید و قیمت کاور سی دی

قیمت نایلون و سلفون سی دی مانند سایر محصولات پلیمری بر اساس معیار های خاصی تعیین می شود که عبارتند از قیمت مواد اولیه، نوع جنس بکار رفته در تولید، حجم سفارش، نوع طرح چاپ مورد نظر مشتری و… بنابراین نمی شود قیمت ثابتی را تعیین کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید انواع پاکت و کاور سی دی و استعلام قیمت پاکت و کاور سی دی، می توانید با کارشناسان فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق پیام رسان های واتساپ یا ایتا اطلاعات محصول مورد نظر خود را ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

سوالات متداول

1- برای خرید کاور سی دی پلاستیکی از هالند پلاست به چه صورت باید اقدام کنیم؟ برای خرید کاور cd از هالند پلاست می توانید با شماره های همکاران ما که در بخش تماس با ما قرار دارد، ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین اگر در شهر های تهران و یا مشهد ساکن هستید می توانید به مراکز تولید و فروش ما که واقع در آدرس هایی که پایین این صفحه است، به صورت حضوری مراجعه نمایید.

2- قیمت کاور سی دی چقدر است؟ قیمت کاور cd به موارد متعددی بستگی دارد و نمی توان قیمت ثابتی اعلام کرد. برای دریافت قیمت می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات دقیق محصول مورد نیاز خود را ذکر کنید تا به طور دقیق شما را راهنمایی نمایید.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *