ارتباط با ما 0915-2100-901

سلفون بسته بندی شیرینی

زمان مطالعه: 4 دقیقه شیرینی ها از جمله خوراکی هایی است که در تمام اعیاد و مناسبتها به میزان زیادی استفاده می شود. این ماده غذایی لذیذ را می توان با انواع سلفون و نایلون بسته بندی شیرینی، بسته بندی نمود. این پلاستیک ها شیرینی را از رطوبت، نفوذ هوا، گرد و غبار، ویروس ها، باکتری ها و به ...

4 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

شیرینی ها از جمله خوراکی هایی است که در تمام اعیاد و مناسبتها به میزان زیادی استفاده می شود. این ماده غذایی لذیذ را می توان با انواع سلفون و نایلون بسته بندی شیرینی، بسته بندی نمود. این پلاستیک ها شیرینی را از رطوبت، نفوذ هوا، گرد و غبار، ویروس ها، باکتری ها و به طور کلی هر نوع آلودگی محافظت می کنند. امروزه سلفون به عنوان یک بسته بندی راحت و در دسترس و البته محبوب در شیرینی پزی ها به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به بررسی دقیق و کامل سلفون بسته بندی شیرینی می پردازیم و مزایای استفاده از آنها را ذکر می کنیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

سلفون بسته بندی شیرینی چیست؟

برای دوام و تازگی مواد غذایی از جمله شیرینی و آجیل، می توان از لفاف های بسته بندی درست و بهداشتی نظیر سلفون استفاده نمود. سلفون برای بسته بندی شیرینی یکی از روش های محبوب و مورد پسند قنادها و حتی شیرینی پزهای خانگی است. سلفون از شیرینی در برابر نفوذ رطوبت، ورود هوا و بطور کلی هر نوع آلودگی محافظت می‌کند.

این محصول از آنجایی که وزن بسیار کمی دارد هیچ تغییری در وزن اصلی محصول ایجاد نمی‌کند‌. این سلفون همچنین با شفافیت بسیار بالای خود موجب جلب نظر مشتری و درنتیجه افزایش فروش و بالا بردن راندمان فروش و جذب مشتری برای خرید می‌شود.

از این لفاف بسته بندی غذایی می توان در سایز و ابعاد مختلف و حتی بصورت شفاف یا چاپدار برای بسته بندی انواع شیرینی خشک و کیک سنتی و خانگی نیز استفاده نمود. از نظر مسایل بهداشتی در تولید پلاستیک شیرینی باید حتما از انواع مواد اولیه درجه 1 و استاندارد استفاده شود، زیرا با مواد خوراکی در ارتباط بوده و ممکن است آسیب زننده باشد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع سلفون بسته بندی شیرینی

سلفون بسته‌ بندی شیرینی دارای انواع مختلفی است که در ابعاد و رنگ‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. سلفون پاکتی یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین انواع سلفون بسته‌ بندی شیرینی است که در بسته‌ بندی شیرینی به شکل تکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که در دیگر انواع این نوع سلفون، شیرینی در ظرف مخصوص خود قرار می‌گیرد و سپس سلفون با هدف برهم نخوردن نظم آن ظرف را می‌پوشاند. همچنین نوع دیگر این سلفون ها به صورت کاملا شفاف بوده که برای بسته بندی تکی هر دانه شیرینی یا کیک مورد استفاده قرار می گیرد.

قنادی ها، از سلفون هایی با ضخامت 8 تا 12 میکرون استفاده می کنند. البته بسته به نوع کاربرد، می توان از سلفون هایی با ضخامت های کمتر یا بیشتر نیز استفاده کرد. اینکه چه سایزی انتخاب شود دقیقا بستگی به نظر و نیاز مشتری دارد.

سلفون پاکتی؛ پرکاربرد ترین نوع بسته بندی سلفونی

این پاکت های سلفونی، در واقع بسته بندی های کوچک و پر کاربردی هستند که برای بسته‌بندی شیرینی و دیگر مواد غذایی مثل حبوبات، قند و شکر، بستنی، پنیر پیتزا و… به کار می روند.

این سلفون های پاکتی به چندین نوع مختلف تقسیم بندی می شوند که عبارتند از پلاستیک زیپ دار، سلفون شفاف، سلفون متالایز یا پشت متالایز، سلفون صدفی یا پشت صدفی، سلفون متالایز طلایی، سلفون لب چسب دار و …

جنس و متریال اولیه

سلفونی که برای بسته بندی شیرینی استفاده می شود هم مانند همه انواع سلفون از ماده اولیه پلی پروپیلن تهیه و تولید می شود. جنس تولید سلفون بسته بندی شیرینی از سلفون OPP است که به اصطلاح به آن سلفون BOPP می گویند.

در واقع سلفون به فیلم های پلاستیکی شفافی گفته می شود که در فرآیند تولید آنها مواد مذاب پس از عبور از آب سرد تبدیل به این فیلم‌های شیشه‌ ای بسیار مقاوم می‌شوند. اگر می خواهید اطلاعات کامل تری در مورد سلفون داشته باشید توصیه می کنم دسته سلفون وبسایت هالند پلاست را مطالعه نمایید برای سهولت استفاده بر روی کلمه لینک شده کلیک کنید.

فواید استفاده از سلفون برای بسته بندی شیرینی

استفاده از سلفون برای بسته بندی مواد غذایی دارای فوایدی است که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است:

  1. مقاوم در برابر نفوذ آب، رطوبت، نفوذ هوا، آلودگی
  2. مقاوم در برابر ضربه، پارگی و کشش
  3. وزن سبک و بسیار پایین
  4. قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  5. تولید شده از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه
  6. شفافیت بسیار بالا
  7. سهولت استفاده
  8. سازگار با محیط زیست و تجزیه‌پذیر
  9. ظاهری زیبا و جذاب
  10. افزایش مدت زمان نگهداری شیرینی

طراحی و چاپ سلفون

 خط تولید گروه کارخانجات هالند پلاست بدون هیچ محدودیتی قادر به تولید همه سایز و ابعاد سفارشی شما بر اساس سایز و اندازه شیرینی تولیدی تان هست.

امکان چاپ روی این پلاستیک ها در صورت تمایل مشتری وجود دارد. در هالند پلاست با استفاده از چاپ فلکسو تا 6 رنگ می توان بر روی پلاستیک شیرینی عملیات طراحی و چاپ برند و لوگو و تولید سلفون چاپی را اجرا نمود.

قیمت سلفون بسته بندی شیرینی

قیمت این محصول به علت نوسان قیمت مواد اولیه و همچنین متفاوت بودن سایز و ابعاد متغیر است و نمی توان قیمت ثابتی اعلام کرد. در هالند پلاست تولید و عرضه سلفون بسته‌ بندی شیرینی بصورت عمده با مناسبترین و بهترین قیمت و حتی پایین‌تر از دیگر تولید کنندگان انجام می‌گیرد.

شما می‌توانید با در نظر داشتن نیاز خود کیلویی یا فله این سلفون را از هالند پلاست خریداری نمایید. برای ثبت سفارش خرید می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید تا علاوه بر اطلاع از قیمت دقیق محصولات شما را در خرید پلاستیک شیرینی راهنمایی کنند.

سوالات متداول شما

1- قیمت سلفون بسته بندی مواد غذایی چگونه محاسبه می شود؟ قیمت بر مبنای قیمت مواد اولیه پتروشیمی، تعداد رنگ چاپ موجود در طرح، میزان سفارش، ضخامت و… بستگی دارد.

2-  آیا امکان انجام چاپ روی سلفون بسته بندی شیرینی وجود دارد؟ بله. چاپ 1 تا 8 رنگ فول اچ دی بر روی انواع سلفون قابل انجام است که از آن برای بسته بندی مواد غذایی و بهداشتی استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *