ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی کنجد

زمان مطالعه: 3 دقیقه کنجد در کنار طعم خوب و آجیل‌ مانندی که داره، دانه‌ روغنی محبوب و پرطرفداری در میان مردم هست. کنجد علاوه‌ بر ارزش غذایی بالایی که داره، فواید زیادی هم برای سلامتی و زیبایی داره. در این صفحه به بیان نکاتی درباره تولید، چاپ و قیمت پلاستیک بسته بندی کنجد خواهیم پرداخت. اگر متقاضی خرید ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

کنجد در کنار طعم خوب و آجیل‌ مانندی که داره، دانه‌ روغنی محبوب و پرطرفداری در میان مردم هست. کنجد علاوه‌ بر ارزش غذایی بالایی که داره، فواید زیادی هم برای سلامتی و زیبایی داره. در این صفحه به بیان نکاتی درباره تولید، چاپ و قیمت پلاستیک بسته بندی کنجد خواهیم پرداخت. اگر متقاضی خرید پاکت بسته بندی کنجد و آجیل از گروه کارخانجات هالند پلاست هستین حتما تا انتهای این صفحه همراه من باشید.

انواع بسته بندی کنجد

کنجد به دلیل اینکه در میان مردم مصرف زیادی داره انواع روش های مختلف برای بسته بندی و ارائه اون به بازار هم وجود داره. این بسته بندی ها شامل ظروف شیشه ای و بطری های پلاستیکی، سلفون بسته بندی، پاکت کرافت دار بسته بندی، لفاف بسته بندی و نایلون هست.

در کل می شه گفت که این نوع بسته بندی ها در دسته بسته بندی غذایی قرار می گیرند. ما در هالندپلاست قادر به تولید ظرف شیشه ای نیستیم اما دیگر انواع را تولید می کنیم که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

1- سلفون بسته بندی کنجد

جنس اکثر بسته بندی های کنجد که در فروشگاه های مواد غذایی و سوپر مارکت ها وجود دارد از سلفون است. سلفون بسته بندی مواد غذایی معمولا از نوع opp, bopp و cpp  است که در رنگ های شفاف، صدفی و متالایز تولید می شوند.

سلفون بسته بندی کنجد به صورت لفاف های دو سر دوخت (پیلوپک) و همچنین به صورت بسته بندی های پاکتی تولید می شود. 

2- پاکت زیپ کیپ و باکس پوچ

یکی دیگر از انواع لفاف بسته بندی کنجد پاکت های زیپ دار است که به علت آسان مصرف بودن و چند بار مصرف بودن آن مشتریان زیادی دارد.

این نوع بسته بندی هم مناسب بسته بندی های فروشگاهی، صادراتی و هم مناسب بسته بندی خرد و کوچک است. جنس این پاکت ها سلفون متالایز و صدفی است با جنس bopp. opp. cpp

پاکت چاپ دار زیپ کیپ و باکس پوچ برای بخش فروشگاهی و صادراتی استفاده می شود و پاکت های ساده و بدون چاپ زیپ کیپ برای بسته بندی در عطاری ها و حتی بسته بندی خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

3- نایلون برای بسته بندی فله کنجد

نایلون یا پلی اتیلن ارزان ترین نوع لفاف بسته بندی کنجد است که بیشتر برای بسته بندی فله ای و یا برای قرار گرفتن کنجد درون کارتن و انتقال این محصول به محل بسته بندی پاکتی و سلفونی آن است.

نایلون بسته بندی کنجد بیشتر در تولیدی های خانگی و یا کارگاه های تولیدی که حجم تولید پایینی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برخی از کارخانه های بزرگ هم برای کاهش هزینه های خود از این نوع بسته بندی استفاده می کنند.

تولید رول بسته بندی در هالند پلاست

در هالند پلاست انواع تولید پلاستیک و لفاف بسته بندی کنجد در ضخامت و ابعاد مختلف به شکل رول یا برش خورده انجام می شود.

بیشتر سفارشات تولید لفاف بسته بندی کنجد به صورت رولی است که بعد از تولید و تحویل به مشتری، دوخت توسط مشتری انجام می شود.

این نوع سفارش باعث کاهش هزینه ها به حداقل می شه ولی مستلزم داشتن دستگاه دوخت است.

گروه کارخانجات هالند پلاست تولید کننده انواع فیلم و رول بسته بندی کنجد و آجیل هست. از نظر متراژ تولیدی محدودیتی در تولید نداریم.

مشتریان عزیز می توانند رول نایلون بسته بندی را در ابعاد و ضخامتی که مد نظر دارند سفارش دهند.

خرید و فروش پلاستیک بسته بندی

 سفارش خرید پاکت و لفاف بسته بندی کنجد در شرکت هالند پلاست به این صورته که پس از تماس با کارشناسان واحد فروش، شما باید میزان حجم مورد نیازتون رو بگین. اگر طرح هم دارین اون رو برای ما ارسال کنین تا با توجه به نمونه و تعداد رنگی که دارین نوع چاپ و نوع دوخت و… مشخص بشه.

طراحی و چاپ پلاستیک بسته بندی کنجد

در هالند پلاست تمام خدمات چاپ لفاف بسته بندی از 1 تا 8 رنگ full hd تا طراحی لوگو و ساخت کلیشه بنا به درخواست مشتری انجام می گیرد.

همچنین چاپ سلفون بسته بندی کنجد به صورت آینه از داخل انجام می شود که با مواد داخل آن تداخل نداشته باشد.

قیمت روز سلفون بسته بندی

قیمت مواد پلی اتیلنی به دلیل نوسانات نرخ ارز در بازار مرتبا در حال تغییر است. به همین دلیل قادر به درج لیست قیمت لفاف بسته بندی به صورت دقیق در وب سایت نیستیم.

برای اطلاع از قیمت پاکت بسته بندی کنجد تنها کافیست با مشاوران فروش ما ارتباط برقرار کرده و مشخصات دقیق را اعلام کنید. پس از آن قیمت نهایی پلاستیک بسته بندی کنجد را هر روز و به صورت دقیق دریافت کنید.

سوالات متداول

1- آیا امکان چاپ روی پلاستیک بسته بندی کنجد وجود دارد؟ بله، در شرکت هالند امکان چاپ از 1 تا 8 رنگ فول اچ دی بر روی محصول وجود دارد.

2- مدت زمان تحویل سفارش چند روز است؟ مدت زمان تحویل به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا به میزان سفارش، تعداد رنگ به کار رفته در طرح برای چاپ و اینکه به صورت رول یا پاکت شده تحویل می گیرد بستگی دارد. این مدت زمان بین 7 تا 25 روز کاری به طول می انجامد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *