ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و قیمت نایلون بسته بندی ادویه جات

زمان مطالعه: 3 دقیقه شمار زیادی از تولید کنندگان ادویه و پودرهای خوراکی هستند که اطلاعات کافی در زمینه انتخاب مناسب ترین و بهترین بسته بندی محصول خود ندارند. در این صفحه از وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست درباره تولید و چاپ نایلون ادویه جات و همچنین نحوه خرید و استعلام قیمت نایلون بسته بندی ادویه نکاتی بیان خواهد ...

3 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

شمار زیادی از تولید کنندگان ادویه و پودرهای خوراکی هستند که اطلاعات کافی در زمینه انتخاب مناسب ترین و بهترین بسته بندی محصول خود ندارند. در این صفحه از وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست درباره تولید و چاپ نایلون ادویه جات و همچنین نحوه خرید و استعلام قیمت نایلون بسته بندی ادویه نکاتی بیان خواهد شد.

انواع لفاف بسته بندی ادویه بر اساس جنس آن

انواع مختلف پلاستیک بسته بندی ادویه شامل موارد زیر است که در ادامه نایلون بسته بندی ادویه جات را کاملتر توضیح می دهیم.

  1. نایلکس و نایلون ادویه جات (پلی اتیلنی)
  2. سلفون بسته بندی ادویه (پلی پروپیلنی)
  3. پلی استر
  4. متالایز
  5. کرافت، گلاسه و … (کاغذی)

به طور کلی آیا لازمه ادویه جات رو بسته بندی کنیم؟

از مهمترین دلائل استفاده از ادویه ها در طبخ غذا، استفاده از رنگ، عطر و طعم اوناست که اگه این سه فاکتور طعم، عطر و رنگ رو از ادویه بگیریم دیگر ادویه ماهیت اصلی خودشو از دست می دهد.

بسته بندی موادی همچون سبزیجات و ادویه جات در واقع بهترین و مطمئن ترین راه برای حفاظت از این ویژگی مهم اونهاست. هر چه میزان کیفیت بسته بندی ادویه جات، بهتر و بیشتر باشد، مرغوبیت و اصالت آن محصول بیشتر حفظ خواهد شد.

بسته بندی ادویه از مهمترین موارد در فرآیند تولید ادویه تا رسیدن اون به دست مصرف کننده است.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تولید نایلون ادویه جات در هالند پلاست

تولید نایلون بسته بندی ادویه جات در هالند پلاست از مواد اولیه پترو شیمی درجه یک صورت می گیرد. مهمترین دلیلی که ما خود را ملزم به استفاده از بهترین مواد اولیه برای تولید نایلون ادویه جات می کنیم حفظ بهداشت ادویه، کیفیت و افزایش طول عمر و ماندگاری آنهاست.

استفاده از پوشش مقاوم نایلون از جمله رایج ترین تکنیک های بسته بندی به شمار می رود. نایلون بسته بندی برای ادویه بیشتر در کارخانه و کارگاه تولید ادویه استفاده می شود.

به دلیل اینکه قرار است ادویه تولید شده در کارخانه به دست کسی برسد که این ادویه را بسته بندی کرده با برند و لوگوی خودش در بازار به فروش برساند.

به همین دلیل برای کارخانه تولید کننده ادویه، فقط کیفیت نایلون اهمیت دارد و حتی ممکن است برای آن هیچگونه چاپی هم انجام ندهد.

ابعاد و ضخامت قابل تولید نایلون

ما در گروه کارخانجات هالند پلاست کیفیت نایلون ادویه جات تولیدی خود را تضمین می کنیم. این نایلون در تمام ابعاد و ضخامت را تولید می کنیم.

انواع نایلون ادویه

در تولید نایلون ادویه جات می توان دو مدل نایلون تولید کرد که عبارتند از:

  1. پلاستیک های ساده و شفاف
  2. پلاستیک با قابلیت چاپ

مشتری ها می توانند برحسب بودجه خود از انواع مختلف بسته بندی استفاده کنند. در میان این دو نوع نایلون ذکر شده، نایلون های شفاف و ساده کمترین میزان هزینه را برای تولید دارند.

این نایلون ها از شفافیت بالایی برخوردار بوده و می توانند تصویر درستی از وضعیت ادویه ارائه دهند. همچنین قادرند از ادویه جات در برابر آلودگی های محیطی محافظت کنند.

طراحی و چاپ نایلون ادویه جات

در گروه کارخانجات هالند پلاست چاپ 1 تا 8 رنگ FULL HD بر روی نایلون ادویه جات انجام می شود. چاپ به شناخته شدن و تبلیغات برند شما کمک خواهد کرد. همان مزیتی که در استفاده از نایلون تبلیغاتی رخ می دهد.

حتی اگر طرح یا لوگوی خاصی ندارید طراحان ما امکان طراحی لوگو، ساخت کلیشه، تولید و چاپ نایلون ادویه جات را برای شما فراهم کرده اند. 

قیمت نایلون بسته بندی ادویه

ارزان قیمت ترین نوع بسته بندی برای هر نوع محصول غذایی یا کالا، بسته بندی های پلی اتیلنی است. این نوع به صورت تک لایه بیشتر برای بسته بندی های فروشگاهی یا پخش های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت پلاستیک ادویه جات بر اساس قیمت روز نایلون بسته بندی و مواد اولیه پتروشیمی، میزان سفارش، تعداد رنگ چاپ و نوع روش چاپی و … تعیین می گردد.

بنابراین برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید نایلون بسته بندی ادویه و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان بخش فروش در هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- قیمت نایلون بسته بندی ادویه بر چه اساسی تعیین می شود؟ بر اساس قیمت اولیه مواد پتروشیمی، میزان سفارش، تعداد رنگ چاپ و نوع روش چاپی و …

2-  نحوه تماس و ثبت سفارش خرید نایلون بسته بندی ادویه در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل هم وجود دارد که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

3 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *