ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ پلاستیک بسته بندی نخود

زمان مطالعه: 3 دقیقه حبوبات از جمله مواد غذایی هست که شرایط نگهداری خاصی داره. مثلا در برابر حرارت، رطوبت یا نور خورشید کیفیت خودشون رو از دست میدن. برای رفع این مشکل ما در هالند پلاست اقدام به تولید انواع بسته بندی های حبوبات کردیم. یکی از این لفاف های بسته بندی تولیدی ما پلاستیک بسته بندی نخود ...

سفارش پلاستیک بسته بندی حبوبات
3 دقیقه
5 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

حبوبات از جمله مواد غذایی هست که شرایط نگهداری خاصی داره. مثلا در برابر حرارت، رطوبت یا نور خورشید کیفیت خودشون رو از دست میدن. برای رفع این مشکل ما در هالند پلاست اقدام به تولید انواع بسته بندی های حبوبات کردیم. یکی از این لفاف های بسته بندی تولیدی ما پلاستیک بسته بندی نخود هست که با چند جنس مختلف قابل تولید هست.

اگر متقاضی خرید پلاستیک بسته بندی حبوبات و خشکبار از گروه کارخانجات هالند پلاست هستین حتما تا انتهای این صفحه همراه من باشید.

معرفی پلاستیک بسته بندی نخود تولید شده در هالند پلاست

همانطور که در بالا هم گفتم حبوبات شرایط نگهداری ویژه ای داره که نیازه اون رو در بسته بندی های خوبی نگهداری کنیم.

برای بسته بندی حبوبات از انواع مختلفی از مشتقات پلاستیک میشه استفاده کرد. این تنوع شامل نایلون بسته بندی حبوبات، سلفون بسته بندی حبوبات و پاکت کرافت دار بسته بندی هست که در مجموع این نوع بسته بندی در دسته بسته بندی غذایی قرار می گیرد.

بررسی دو پلاستیک بسته بندی پرکاربرد برای نخود و سایر حبوبات

بر اساس میزان مشتری هایی که با ما تماس می گیرن و درخواست پلاستیک بسته بندی حبوبات رو میدن به این نتیجه رسیدیم که بیش از 90 درصد بسته بندی غلات و حبوبات با انواع سلفون بسته بندی صورت می گیره.

دلیل اینکه سلفون ترجیح اغلب مشتری هاست اینه که تنوع بالا و مقاومت زیادی داره و در عین حال هزینه نسبتا پایین تر نسبت به بسته بندی شیشه ای و ظروف پلاستیکی داره.

کم هزینه ترین جنس بسته بندی حبوبات و غلات استفاده از مواد اولیه نایلونی یا نایلکسی هست، اما کمتر برای بسته بندی های عمده از اینها استفاده می کنن. زیرا غلات و حبوبات سنگین هستن و بسته بندی مقاوم تر نیاز دارن بنابراین بیشتر برای بحث خرده فروشی یا فروشگاه ها از نایلون استفاده می کنن.

از نظر جنس هم باید بگم سلفون ها پلی پروپیلنی هستند و نایلون ها پلی اتیلنی.

تولید لفاف بسته بندی حبوبات در تمام سایز و ضخامت

هالند پلاست برترین تولید کننده نایلون و سلفون در کشور قادر به تولید انواع پلاستیک بسته بندی نخود و دیگر لفاف بسته بندی حبوبات در تمام ابعاد و ضخامت ها است. ما محدودیتی در تولید نداریم. می توان این لفاف ها را به صورت رول یا برش خورده به مشتری تحویل داد.

چاپ پلاستیک بسته بندی حبوبات

اگر تولیدی شما یک برند معروف و مردمی نیست و یا به تازگی شروع به کار کردین لازمه بگم یکی از مهم ترین عوامل در میزان فروش شما یک بسته بندی شکیل و جذاب همراه با یک چاپ باکیفیت است.

می تونین برای شروع کار از نمونه سلفون شفاف با لیبل پشت چسبدار استفاده کنید. در صورت نیاز به چاپ، ما در هالند پلاست تمام امور چاپ، طراحی و ساخت کلیشه رو هم انجام میدیم. برای ثبت سفارش با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

چاپ برای پلاستیک بسته بندی نخود و دیگر حبوبات به دو صورت انجام می شود که عبارتند از:

  1. بسته بندی تماما چاپ دار
  2. بسته بندی چاپ دار همراه با پنجره شفاف برای دیده شدن زعفران داخل بسته

سوالات متداول

1- پلاستیک بسته بندی حبوبات چیه؟ حبوبات شرایط نگهداری ویژه ای داره که نیازه اون رو در بسته بندی های خوبی نگهداری کنیم. برای بسته بندی حبوبات از انواع مختلفی از مشتقات پلاستیک میشه استفاده کرد. این تنوع شامل نایلون بسته بندی، سلفون بسته بندی و پاکت کرافت دار بسته بندی هست.

2-  جنس لفاف بسته بندی حبوبات از چیه؟ میتونه نایلونی باشه یا سلفونی. اگه سلفونی باشه به صورت opp که با cpp لمینت شده تولید میشه.

3- نحوه تماس و ثبت سفارش در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل هم وجود دارد که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

5 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *