ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید پلاستیک بسته بندی عدس

زمان مطالعه: 3 دقیقه همه روزه تعداد زیادی از کارگاههای بسته بندی حبوبات و حتی خود تولید کننده این محصول با ما تماس میگیرن و درخواست لفاف های بسته بندی مثلا پلاستیک بسته بندی عدس رو میدن. لذا ما به این فکر افتادیم که تمام سوالات شما را در این صفحه از وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست بگنجانیم تا ...

پلاستیک های مخصوص بسته بندی حبوبات
3 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

همه روزه تعداد زیادی از کارگاههای بسته بندی حبوبات و حتی خود تولید کننده این محصول با ما تماس میگیرن و درخواست لفاف های بسته بندی مثلا پلاستیک بسته بندی عدس رو میدن. لذا ما به این فکر افتادیم که تمام سوالات شما را در این صفحه از وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست بگنجانیم تا با چشمی باز با توجه به میزان هزینه و نیاز تون بهترین بسته بندی رو انتخاب کنید.

پلاستیک بسته بندی عدس؛ بررسی انواع آن

انواع مختلفی از پلاستیک ها برای بسته بندی حبوباتی مثل عدس به کار می رود. مثلا می توان به نایلون و سلفون های بسته بندی اشاره کرد. اما به طور کلی انواع لفاف بسته بندی حبوبات شامل این موارد است:

  1. بسته بندی های نایلونی و نایلکسی
  2. بسته بندی های سلفونی
  3. بسته بندی های شیشه ای
  4. پاکت کرافت کاغذی 
  5. پاکت پلاستیکی زیپ دار
  6. ظروف پلاستیکی یکبار مصرف حبوبات

تولید سلفون بسته بندی عدس در هالند پلاست

پر مصرف ترین و بهترین نوع پلاستیک بسته بندی حبوبات، استفاده از نمونه های سلفونی برای بسته بندی است.

اکثر مواد غذایی بسته بندی شده در فروشگاه های زنجیره ای با سلفون بسته بندی شده اند. دلیل آن هم مقاومت و استحکام بالا به همراه چاپ پذیری عالی و از مهم تر قیمت مناسب است. سلفون ها پلی پروپیلنی هستند و نایلون ها پلی اتیلنی.

جنس سلفون بسته بندی حبوبات شامل opp ، bopp  و cpp  است. برای استحکام بیشتر می توان آنها بصورت لمینت شده با یکدیگر بکار برد.

در هالند پلاست تولید پلاستیک بسته بندی عدس با بهترین جنس از نواد اولیه پلی اتیلنی و پلی پروپیلنی صورت می گیرد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع سلفون بسته بندی حبوبات

یکی از انواع پلاستیک بسته بندی لوبیا، عدس و دیگر حبوبات انواع مختلف سلفون برای بسته بندی است. این لفاف های بسته بندی سلفونی  عدس عبارتند از:

  1. سلفون شفاف: پر مصرف ترین نوع سلفون برای بسته بندی حبوبات نمونه های شفاف است، زیرا اکثر مشتریان به یک پنجره شفاف برای مشخص شدن داخل بسته بندی نیاز دارند.
  2. سلفون صدفی: نمونه های صدفی همانطور که از نامش مشخص است دارای رنگ شیری یا همان صدفی است که بهترین مثال برای آن بسته بندی نمک های خوراکی است.
  3. سلفون مات: گران قیمت ترین و خوش ظاهر ترین نوع سلفون نمونه های مات است که طی سال های اخیر طرفداران زیادی هم پیدا کرده است.

چاپ لفاف بسته بندی عدس

در هالند پلاست تمام خدمات چاپ پلاستیک بسته بندی نخود، لپه و دیگر حبوبات از چاپ 1 تا 8 رنگ full hd تا طراحی لوگو و ساخت کلیشه بنا به درخواست مشتری انجام می گیرد. همچنین چاپ به صورت آینه از داخل چاپ می شود که با مواد داخل آن تداخل نداشته باشد.

خرید، فروش پلاستیک بسته بندی عدس

 سفارش پلاستیک بسته بندی حبوبات در شرکت هالند پلاست بزرگترین تولید کننده پلاستیک های بسته بندی به این صورته که پس از تماس با کارشناسان واحد فروش، از صفحه تماس با ما شما باید میزان حجم مورد نیازتون رو بگین. اگر طرح هم دارین اون رو برای ما ارسال کنین تا با توجه به نمونه و تعداد رنگی که دارین نوع چاپ و نوع دوخت و… مشخص بشه.

اگه طرحی هم ندارین کارشناسان طراح در شرکت ما آماده همکاری با شما هستن. قطعا با خرید نایلون بسته بندی حبوبات به صورت عمده، مبلغ کمتری نسبت به خرید در حجم پایین پرداخت خواهید کرد. خرید و فروش عمده سلفون بسته بندی حبوبات در هالند پلاست انجام میشه.

قیمت

برای تولید سلفون ضخیم بسته بندی و همچنین پلاستیک بسته بندی حبوبات باید از مواد اولیه پتروشیمی استفاده کرد که هر روزه همراه با قیمت دلار در حال نوسان است. در تعیین قیمت پلاستیک بسته بندی حبوبات فاکتورهای دیگری هم اثر گذار است. مثلا چاپ، میزان سفارش و تعداد رنگ های موجود در چاپ بستگی دارد.

سوالات متداول

1-  جنس لفاف بسته بندی حبوبات از چیه؟ میتونه نایلونی باشه یا سلفونی. اگه سلفونی باشه به صورت opp که با cpp لمینت شده تولید میشه.

2- انواع سلفون بسته بندی عدس را نام ببرید؟ سلفون شفاف. سلفون صدفی. سلفون مات

3- چاپ روی بسته بندی های عدس در هالند پلاست به چه صورت انجام می شه؟ در هالند پلاست تمام خدمات چاپ از چاپ 1 تا 8 رنگ full hd تا طراحی لوگو و ساخت کلیشه بنا به درخواست مشتری انجام می گیرد. همچنین چاپ به صورت آینه از داخل چاپ می شود که با مواد داخل آن تداخل نداشته باشد.

4-  کم هزینه ترین روش بسته بندی حبوبات کدام است؟ کم هزینه ترین استفاده از نایلون برای بسته بندی است.

قیمت پاکت پلاستیکی بسته بندی، پاکت بسته بندی حبوبات اصفهان، قیمت پاکت بسته بندی حبوبات، پلاستیک بسته بندی حبوبات مشهد، چاپ سلفون بسته بندی حبوبات در کرج، نایلون بسته بندی حبوبات، قیمت پاکت بسته بندی خشکبار، خرید پلاستیک بسته بندی حبوبات، انواع نایلون بسته بندی، پاکت بسته بندی خشکبار، پاکت نایلون بسته بندی، نمونه های نایلون بسته بندی حبوبات، پلاستیک بسته بندی حبوبات، نایلون بسته بندی حبوبات، قیمت پلاستیک بسته بندی حبوبات، نمونه پلاستیک بسته بندی حبوبات، فروش پلاستیک بسته بندی حبوبات

2 نظر ارسال شده

  • پرسنل محترم شرکت هالند پلاست
    با سلام و احترام
    ایمانی هستم مدیر فروش شرکت آفتاب تجارت نگین. نیازمند یک و نیم تن سلفون bopp پاکت شده 22 در 40 زیپدار برای صادارت حبوبات به عراق هستیم. نحوه ثبت سفارش و مدت زمان تحویل جنس به چه صورته؟ لطف کنید قیمت رو هم اعلام بفرمایید

    • عرض سلام و ادب و احترام
      جناب ایمانی برای ثبت سفارش هم میتونین حضوری تشریف بیارین دفتر و هم اینکه با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین شماره 09152100901 شماره مدیر تولید هست میتونین مستقیما با ایشون هم تماس داشته باشید.
      زمان تحویل بسته به میزان سفارش شما داره معمولا بین 20تا 30 روز کاری زمان میبره. قیمت ها هم کلا چون خیلی در نوسان و تغییر هست نمیشه تو سایت اعلام کرد. لطف بفرمایید برای استعلام قیمت هم تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *