ارتباط با ما 0915-2100-901

سلفون اسباب کشی

زمان مطالعه: 4 دقیقه اسباب کشی فقط قرار دادن اسباب و وسایل در کامیون و نیسان نیست! هرچه مسافت حمل و نقل و اسباب کشی هم بیشتر شود سلامت وسایل بیشتر تهدید می‌ شه. قاعدتا با بالا رفتن قیمت محصولات و اسباب منزل، ارزش وسایل خیلی زیاد شده و محافظت از بار در مقابل صدمات گوناگون شرط اسباب کشی ...

خرید فیلم استرچ بسته بندی
4 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

اسباب کشی فقط قرار دادن اسباب و وسایل در کامیون و نیسان نیست! هرچه مسافت حمل و نقل و اسباب کشی هم بیشتر شود سلامت وسایل بیشتر تهدید می‌ شه. قاعدتا با بالا رفتن قیمت محصولات و اسباب منزل، ارزش وسایل خیلی زیاد شده و محافظت از بار در مقابل صدمات گوناگون شرط اسباب کشی و حمل بار است. لذا توصیه می شود برا اطمینان خاطر از سلامت وسایل تا محل اصلی از سلفون اسباب کشی، سلفون حبابدار، استرچ  و … استفاده کنید.

اگر شما هم اسباب کشی و دغدغه این مسئله رو دارین، این صفحه وبسایت هالند پلاست مخصوص شما نوشته شده است. پس همراه من باشید. 

سلفون اسباب کشی چیست؟

یکی از مهمترین نیازها در طی اسباب کشی، استفاده از سلفون بسته بندی است. لازم است یک نکته مهم را یادآوری کنم که به سلفون اسباب کشی در واقع، استرچ پالت بند، سلفون متری، سلفون صنعتی و استرچ رپ هم می گویند.

پس هر کجا نام یکی از اینها را شنیدید دچار سردرگمی نشوید. این نوع سلفون از خاصیت کشسانی بالایی برخوردار است. این فیلم های سلفونی با ماهیت خاص خود قابلیت بسته بندی هر محموله‌ای را با کشسانی بسیار بالای خود دارند. علاوه بر اون دارای قیمت مناسب تری نسبت به دیگر پلاستیک های بسته بندی هم هست.

تولید کننده استرچ پالت بند

هالند پلاست با حذف واسطه ها و دارا بودن قیمتی پایین تر نسبت به دیگر کارخانه ها، انواع سلفون استرچ مناسب بسته بندی را با نازل ترین قیمت ممکن در اختیار مشتری قرار می دهد.

هالند پلاست همچنین قادر به تولید رول استرچ در انواع ضخامت ها تا سقف 5 لایه و در انواع ابعاد است.

تولید و چاپ فیلم سلفون اثاث کشی در انواع رنگبندی

استرچ پالت بند فاقد قابلیت چاپ پذیری است. که علت آن کش آمدن و تغییر شکل آن هنگام پیچیده شدن به دور محصول است. بنابراین، امکان چاپ هرگونه طرح، تصویر، لوگو و نوشته روی آن وجود ندارد.

در بیشتر موارد یا شاید بهتر است بگوییم همیشه به صورت مات و شفاف استفاده می شود. خیلی کم پیش می آید این نوع از پلاستیک بسته بندی را به صورت رنگی تولید کرد، اما بنا به درخواست مشتری گروه کارخانجات هالند پلاست این نمونه را به صورت رنگی نیز تولید می کند.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

خرید سلفون اسباب کشی بسته بندی

فروش رول استرچ صنعتی پس از تولید بر مبنای کیلوگرم انجام می گیرد. خرید سلفون اثاث کشی به صورت عمده هم در هالند پلاست امکان پذیر است. با خرید عمده رول سلفون اسباب کشی از تخفیفات بیشتر ما برخوردار خواهید شد.

کیفیت سلفون اسباب کشی تولید شده در هالند پلاست

یکی از عواملی که باعث کیفیت بالا تولید فیلم استرچ می شود ماشین آلات صنعتی بروز و با کیفیت است. زیرا با دستگاه های مدرن می توان با ضخامت کمتر لایه های بیشتر و با چسبندگی بالاتر تولید کرد.

تولیدات هالند پلاست دارای مواد اولیه درجه 1 و به روز ترین ماشین آلات با کشسانی بسیار بالا است، به طوری که هر 1 متر استرچ به اندازه 10 متر کش می آید. فیلم استرچ باید دارای کمی چسبندگی هم باشد که باعث راحت تر شدن بسته بندی محصولات می شود.

تولید سلفون اسباب کشی در ابعاد مختلف و سفارشی

در هالند پلاست تولید فیلم سلفون استرچ بسته بندی به صورت ۲ لایه، ۳ لایه و ۵ لایه انجام می شه که هر کدوم با دستگاهی به خصوص تولید میشن. با زیاد شدن تعداد لایه ها استحکام و میزان کشسانی اونها بدون زیاد شدن ضخامت افزایش پیدا می کند.

همچنین از نظر سایز هم محدودیتی در تولید سلفون صنعتی نداریم. برای ثبت سفارش با مشاوران ما تماس بگیرید.

مزایای سلفون کشی وسایل حین اسباب کشی

  1. افزایش استحکام اسباب حین جابجایی
  2. بالا رفتن سرعت فرآیند بسته بندی کردن
  3. جلوگیری از ورود بخار و رطوبت به محصولات و قطعات استرچ شده
  4. کاهش هزینه حمل و نقل
  5. قابلیت سفارش در تمام ابعاد
  6. قابلیت سفارش با ضخامت درخواستی مشتری

قیمت سلفون مخصوص اسباب کشی

نکته مهم در مورد قیمت سلفون صنعتی، استرچ پالت بند و دیگر تولیدات بر پایه نایلون و سلفون این است که قیمت دائما در حال تغییر است. در بیان علت‌ این نوسان قیمت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تولید سفارشی در ابعاد مختلف به درخواست مشتری
  2. رنگی بودن
  3. مقدار افزودنی‌های اضافه شده به ماده اولیه
  4. وزن و تعداد لایه‌های رول
  5.  ثابت نبودن نرخ قیمت مواد اولیه موردنیاز در تولید این محصول
  6. فرآیند تولید

برای دریافت مشاوره و راهنمایی جهت خرید سلفون استرچ بسته بندی و استعلام قیمت دقیق، تنها کافیست با مشاوران ما در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- آیا می توان استرچ صنعتی را به صورت رنگی تولید کرد؟ بله این کار انجام پذیر است. به طور کلی فیلم استرچ را شفاف تولید می کنند. اما در صورت رنگی بودن فیلم استرچ نیز هزینه اضافی بابت افزودن رنگ مورد نظر به محصول دریافت خواهد شد.

2- قیمت هر رول سلفون اسباب کشی چند است؟ قیمت ها بر اساس مواد اولیه پتروشیمی تعیین می شوند. از آنجاییکه قیمت مواد اولیه مرتبا در بازار در حال نوسان و تغییر است لذا قیمت روزانه تغییر می کند برای اطلاع قیمت با ما تماس بگیرید.

3- فیلم استرچ تا چند لایه قابل تولید است؟ فیلم استرچ صنعتی تا 5 لایه قابل تولید است.

4- سریع ترین زمان تحویل سفارش چند روز است؟ بستگی به جنس و تناژ دارد. بین یک روز تا هفت روز کاری

نایلون بسته بندی اسباب کشی، سلفون اسباب کشی، سلفون اثاث کشی، خرید سلفون اسباب کشی، سلفون کشی، سلفون برای اسباب کشی، سلفون مخصوص اسباب کشی، سلفون اسباب کشی شیراز، سلفون بسته بندی اسباب کشی، قیمت سلفون اسباب کشی، سلفون متری اسباب کشی، سلفون برای اسباب کشی، سلفون بسته بندی از کجا بخرم، خرید اینترنتی سلفون بسته بندی، قیمت سلفون 500 متری، سلفون برای اثاث کشی، سلفون اسباب کشی تهران، قیمت سلفون اسباب کشی، نایلون بسته بندی رولی، نایلون بسته بندی بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *