ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ نایلون بسته بندی شیر

زمان مطالعه: 3 دقیقه مواد لبنی از جمله شیر محصولاتی هستند که باید در شرایط ویژه ای از آنها نگهداری شود در غیر این صورت به سرعث دچار فساد می شوند. از همین جهت انتخاب نوع بسته بندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یکی از انواع بسته بندی شیر که مقرون به صرفه ترین نوع آن محسوب می ...

3 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

مواد لبنی از جمله شیر محصولاتی هستند که باید در شرایط ویژه ای از آنها نگهداری شود در غیر این صورت به سرعث دچار فساد می شوند. از همین جهت انتخاب نوع بسته بندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یکی از انواع بسته بندی شیر که مقرون به صرفه ترین نوع آن محسوب می شود نایلون بسته بندی شیر است که محصول آن به شیر نایلونی معروف است. در ادامه مطالبی در مورد قیمت ،تولید و چاپ نایلون بسته بندی شیر بیان می کینم تا بتوانید یک خرید مطمئن و دقیقی را داشته باشید. پس همراه هالند پلاست بمانید.

نایلون بسته بندی شیر

نایلون بسته بندی شیر یک پوشش بسیار مقاوم و بهداشتی است که از شیر در مقابل عواملی که باعث فساد و خرابی آن می شود نگهداری می کند.

این نایلون ضخیم و چند لایه که برای بسته بندی شیر مورد استفاده قرار می گیرد به علت تماس مستقیم با ماده غذایی باید بر طبق اصول استاندارد محصولات غذایی ساخته شود.

به همین دلیل در تولید نایلون بسته بندی انواع لبنیات مانند تولید پلاستیک بسته بندی کشک و یا تولید نایلون بسته بندی دوغ از مواد اولیه فود گرید استفاده می شود.

قبل از خرید نایلون شیر حتما به این نکات توجه کنید!

  1. این نایلون باید به صورت چند لایه تولید شود تا از پاره شدن بسته بندی و همچنین ورود آلودگی و میکروب به داخل آن جلوگیری کند.
  2. ضخامت نایلون را با توجه به وزن محصول باید تعیین کنید تا استحکام و مقاومت مناسب را داشته باشد.
  3. مواد اولیه ای که برای تولید نایلون شیر بکار می رود، به دلیل تماس متسقیم پلاستیک با ماده غذایی باید از جنس فود گرید باشد.
  4. اگر از مواد اولیه مناسب در تولید نایلون شیر استفاده نشود باعث از بین رفتن کیفیت محصول و یا حتی به خطر افتادن جان مصرف کنندگان می شود.
  5. چاپ این نایلون باید با دستگاه های بخصوصی صورت پذیرد تا مانع از نفوذ مواد چاپی به داخل بدنه بسته بندی شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تولید و چاپ نایلون بسته بندی شیر

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا و نیرو های خبره در زمینه تولید و چاپ قادر به تولید انواع نایلون بسته بندی شیر اعم از نایلون سه لایه شیر، نایلون پنج لایه و… است. از همین رو هیچ محدودیتی از لحاظ ابعاد و ضخامت نایلون بسته بندی ندارد و با توجه به نیاز مشتریان عزیز سفارش سازی صورت می گیرد.

همچنین هالند پلاست قادر به چاپ انواع نایلون بسته بندی مواد غذایی به صورت full hd از 1 تا 12 رنگ می باشد. بنابراین برای چاپ نایلون شیر هم می توانیم با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب برای شما مشتریان انجام وظیفه کنیم.

قیمت نایلون بسته بندی شیر

قیمت این نایلون مانند سایر محصولات پلاستیکی به عوامل متعددی مانند ضخامت، میزان سفارش، قیمت مواد اولیه پتروشیمی، نوع طرح چاپی و… بستگی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان هالند پلاست جهت خرید نایلون شیر و استعلام قیمت دقیق، می توانید به صحفه تماس با ما مراجعه کنید و با شماره هایی برای شما قرار داده شده تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- نحوه تحویل نایلون بسته بندی به چه صورت است؟ با توجه به نیاز مشتریان نحوه تحویل هم می تواند به صورت رول باشد هم به صورت دوخت خورده. اما در اکثر موارد مشتریان نایلون بسته بندی را به صورت رول می خواهند.

2- نایلون شیر به صورت چند لایه تولید می شود؟ این نایلون با توجه به نیاز مشتریان در تعداد لایه های مختلف قابل تولید است. اما اکثرا از نایلون سه لایه شیر استفاده می کنند.

3- قیمت نایلون شیر چگونه محاسبه می شود؟ قیمت این محصول به موارد مختلفی مانند ضخامت، میزان سفارش، قیمت مواد اولیه، طرح مد نظر مشتری برای چاپ و… بستگی دارد.

2 نظر ارسال شده

  • با سلام و احترام
    لطفا برای 2 تن پاکت بسته بندی شیر 3 لایه تحویل به صورت رول با 4 رنگ چاپ قیمت رو اعلام بفرمایید و حداکثر زمان تحویل

    • عرض سلام و ادب
      لطفا برای استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس تلفنی برقرار کنید. این روزها قیمت ها مرتبا در حال بالا پایین شدن و نوسان هست. نمیشه قیمت رو داخل سایت زد. زمان تحویل هم بستگی به حجم سفارش داره. معمولا بین 20 تا 30 روز کاری با توجه به ترافیک خطوط تولید زمان بر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *