ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید نایلون بسته بندی دوغ

زمان مطالعه: 2 دقیقه دوغ یکی از نوشیدنی های سنتی و محبوب ایرانیان و حتی مردم سایر کشور ها می باشد که جایگاه ویژه ای در سبد غذایی آنها دارد. از آنجایی که مصرف دوغ در کشور ما بسیار زیاد است و همچنین نگهداری و محافظت از محصولات لبنی دارای شرایط خاصی است بنابراین باید از یک بسته بندی ...

2 دقیقه
4 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دوغ یکی از نوشیدنی های سنتی و محبوب ایرانیان و حتی مردم سایر کشور ها می باشد که جایگاه ویژه ای در سبد غذایی آنها دارد. از آنجایی که مصرف دوغ در کشور ما بسیار زیاد است و همچنین نگهداری و محافظت از محصولات لبنی دارای شرایط خاصی است بنابراین باید از یک بسته بندی مطمئن و با کیفیت برای این محصول استفاده کرد. نایلون بسته بندی دوغ که محصول آن به دوغ نایلونی معروف است یکی از بهترین گزینه ها برای بسته بندی دوغ بشمار می رود. در ادامه به معرفی کامل این محصول که از انواع نایلون بسته بندی محصوب می شود و قیمت و خرید نایلون بسته بندی خواهیم پرداخت. 

نایلون بسته بندی دوغ

نایلون بسته بندی دوغ یک محافظ بسیار مستحکم و بهداشتی است که از دوغ در مقابل خطراتی که باعث فساد و خراب شدن آن می شود نگهداری می کند.

این نایلون ضخیم و چند لایه که برای بسته بندی دوغ مورد استفاده قرار می گیرد به علت تماس مستقیم با ماده غذایی باید بر طبق اصول استاندارد مواد خوراکی ساخته شود به همین دلیل در تولید نایلون بسته بندی لبنیات از مواد اولیه فود گرید استفاده می شود.

ویژگی های نایلون دوغ

پلاستیک بسته بندی دوغ دارای خصوصیات ویژه ای نسبت به یک بسته بندی معمولی است که باعث افزایش مقاومت آن و همچنین ماندگاری بیشتر محصول می شود. در ادامه به مهم ترین ویژگی های این نایلون بسته بندی می پردازیم.

  1. نایلون لبنیات معمولا از به صورت سه لایه و پنج لایه تولید می شود که باعث افزایش استحکام آن در برابر ضربات و پارگی می شود.

  2. جنس پوشش دوغ های نایلونی مطابق استاندارد های غذایی از مواد اولیه فود گرید است تا این بسته بندی از لحاظ بهداشتی مشکلی نداشته باشد.

  3. نایلون بسته بندی لبنیات مانع از ورود عوامل مخرب مثل رطوبت، هوا و آلودگی به درون بسته بندی می شود.

  4. از نفوذ مواد چاپی که بر روی نایلون دوغ چاپ شده است جلوگیری می کند.

چاپ و تولید نایلون دوغ

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا و نیرو های خبره در زمینه تولید و چاپ قادر به تولید انواع نایلون بسته بندی دوغ اعم از نایلون سه لایه دوغ، نایلون پنج لایه و… می باشد و هیچ محدودیتی از لحاظ ابعاد و ضخامت نایلون بسته بندی ندارد و با توجه به نیاز مشتریان عزیز سفارش سازی صورت می گیرد.

همچنین هالند پلاست قادر به چاپ انواع نایلون، نایلکس، سلفون و… به صورت full hd از 1 تا 12 رنگ می باشد. بنابراین برای چاپ نایلون دوغ هم می توانیم با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب برای شما مشتریان انجام وظیفه کنیم.

قیمت نایلون بسته بندی دوغ

قیمت این نایلون مانند سایر محصولات پلاستیکی به عوامل متعددی مانند ضخامت، میزان سفارش، قیمت مواد اولیه پتروشیمی، نوع طرح چاپی و… بستگی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان هالند پلاست جهت خرید نایلون دوغ و استعلام قیمت دقیق، می توانید به صحفه تماس با ما مراجعه کنید و با شماره هایی برای شما قرار داده شده تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- نحوه تحویل نایلون بسته بندی به چه صورت است؟ با توجه به نیاز مشتریان نحوه تحویل هم می تواند به صورت رول باشد هم به صورت دوخت خورده اما در اکثر موارد مشتریان نایلون بسته بندی را به صورت رول می خواهند.

2- نایلون دوغ به صورت چند لایه تولید می شود؟ این نایلون با توجه به نیاز مشتریان در تعداد لایه های مختلف قابل تولید است اما اکثرا از نایلون سه لایه دوغ استفاده می کنند.

4 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *