ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ انواع بسته بندی زیتون

زمان مطالعه: 4 دقیقه اغلب تولیدکنند های زیتون با استفاده از ظروف یکبار مصرف تزریقی یا ظروف شیشه ای، محصول خود را بسته بندی و روانه بازار می کنند. به همین دلیل امروز به بررسی انواع بسته بندی زیتون بر اساس مواد اولیه پلاستیکی مانند نایلون و سلفون خواهیم پرداخت و همچنین نکاتی راجع به طراحی و چاپ این ...

4 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

اغلب تولیدکنند های زیتون با استفاده از ظروف یکبار مصرف تزریقی یا ظروف شیشه ای، محصول خود را بسته بندی و روانه بازار می کنند. به همین دلیل امروز به بررسی انواع بسته بندی زیتون بر اساس مواد اولیه پلاستیکی مانند نایلون و سلفون خواهیم پرداخت و همچنین نکاتی راجع به طراحی و چاپ این نوع بسته بندی ارزان قیمت و مقاوم بیان خواهیم کرد.

انواع پلاستیک بسته بندی زیتون

  1. بسته بندی زیتون صادراتی
  2. پاکت سه طرف دوخت
  3. لیبل پشت چسب دار ظروف پلاستیکی و شیشه ای
  4. بسته بندی زیتون پرورده
  5. بسته بندی روغن زیتون
  6. بسته بندی تک نفره

بسته بندی زیتون صادراتی (پاکت کاست دار)

پاکت های کاست دار در انواع ته کاست و بغل کاست جهت بسته بندی زیتون به عنوان یک بسته بندی زیبا و لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد ولی به علت قیمت بالای آن، اغلب جهت بسته بندی های صادراتی استفاده می شود.

از ویژگی های مهم پاکت های بسته بندی می توان به  امکان تعبیه زیپ کیپ و استفاده هر چه آسان تر آن اشاره کرد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

پاکت سه طرف دوخت

بیشترین نوع بسته بندی های زیتون که با مواد اولیه پلاستیکی انجام می شود، پاکت بسته بندی سه طرف دوخت لمینتی است. پاکت های سه طرف دوخت به علت استحکام زیاد و قابلیت دوخت پذیری عالی قادر به تحمل وزن و فشار های بالا است.

پاکت های سه طرف دوخت مورد استفاده برای بسته بندی این محصول بیشتر به شکل یک رو شفاف و پشت متالایز تولید می شود.

یکی از مهم ترین نکات جهت تولید پلاستیک بسته بندی، استفاده از ورقه های پلی استر لمینت روی دیگر متریال ها است که سبب می شود نشتی آن به کمترین مقدار برسد.

لیبل پشت چسب دار ظروف پلاستیکی و شیشه ای

یکی دیگر از انواع بسته بندی ها لیبل های چسب دار است که در انواع پشت چسب دار و لب چسب دار برای محصولات غذایی استفاده می شود.

کاربرد اصلی لیبل های پشت چسب دار این است که برای درج برند و مشخصات محصول بر روی بطری های پلاستیکی و شیشه های بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد.

بسته بندی زیتون پرورده

جهت استفاده آسان از زیتون پرورده باید آن را در ظروف یکبار مصرفی تزریقی پلاستیکی (ظروف pet) بسته بندی نمود. برای پلمپ درب این ظروف باید از پلاستیک های انعطاف پذیر لمینتی همراه با چاپ استفاده کرد.

در شرکت هالند پلاست امکان تولید روکش پلمپ درب ظروف وجود  دارد اما قادر به تولید ظروف یکبار مصرف تزریقی نیستیم.

بسته بندی روغن زیتون

بسته بندی روغن زیتون اغلب با استفاده از بطری یا شیشه انجام می شود، ولی می توان جهت پایین آوردن هزینه های بسته بندی از پاکت باکس پوچ همراه با سوپاپ انتقال مایع جات استفاده نمود.

این مدل بسته بندی دقیقا شبیه پاکت های بسته بندی است ولی با این تفاوت که روی آن سوپاپ انتقال مایع جات درب دار تعبیه شده است.

بسته بندی تک نفره

تولید و چاپ ساشه تک نفره بسته بندی مخصوص روغن زیتون دقیقا همانند ساشه های تک نفره سس کچاپ یا ساشه آبلیمو می باشد. ساشه روغن زیتون به صورت 3 لایه یا 4 لایه با استفاده از متالایز یا فویل آلومینیوم طراحی و تولید می شود.

برای بسته بندی خود زیتون به صورت تک نفره امکان استفاده از بسته بندی های پلیمری انعطاف پذیر نیست و باید از ظروف کوچک تزریقی پلاستیکی و روکش پلمپ چاپ شده استفاده نمود.

تولید در همه ابعاد و ضخامت ها

گروه کارخانجات هالند پلاست یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده پلاستیک بسته بندی مواد غذایی، با رعایت تمام استاندارد های لازم قادر به تولید انواع نایلون و پلاستیک بسته بندی زیتون می باشد.

لازم به ذکر است که شرکت هالند پلاست هیچ گونه محدودیتی از لحاظ ابعاد و یا ضخامت در تولید پلاستیک و نایلون بسته بندی انواع محصولات غذایی ندارد و تمام سفارشات مشتریان عزیز در همه ابعاد و ضخامت ها پذیرفته می شود.

طراحی و چاپ

اولین وظیفه چاپ روی بسته بندی، انتقال اطلاعات محصول مانند نام برند تولیدکننده، تاریخ تولید و انقضا، ترکیبات، طریقه مصرف و … به مشتریان است. مهم ترین وظیفه طراحی و چاپ، جذب مشتری و برند سازی است.

در هالند پلاست با استفاده از به روزترین دستگاه های چاپ و کادری مجرب قادر به طراحی و چاپ انواع سلفون و نایلون هستیم. به همین جهت برای مشتریان عزیز در صنعت تولید زیتون، عملیات طراحی و چاپ لفاف بسته بندی را با بالاترین کیفیت از 1 تا 8 رنگ به صورت تضمینی ارائه می نماییم.

خرید و استعلام قیمت

قیمت محصولات پلیمری بر اساس معیار های خاصی تعیین می شود که عبارتند از قیمت مواد اولیه، نوع جنس بکار رفته در تولید، حجم سفارش، نوع طرح چاپ مورد نظر مشتری و… بنابراین نمی شود قیمت ثابتی را تعیین کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید و استعلام قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق پیام رسان های واتساپ یا ایتا اطلاعات محصول مورد نظر خود را ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

سوالات متداول

1- برای خرید از هالند پلاست به چه صورت باید اقدام کنیم؟ برای خرید از هالند پلاست می توانید با شماره های همکاران ما که در بخش تماس با ما قرار دارد، ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین اگر در شهر های تهران و یا مشهد ساکن هستید می توانید به مراکز تولید و فروش ما که واقع در آدرس هایی که پایین این صفحه است، به صورت حضوری مراجعه نمایید.

2- تحویل بار چند روزه است؟ مدت زمان تحویل بستگی به حجم سفارش و ترافیک خط تولید دارد. اما حدودا بین 10 تا 30 روز کاری متناسب با مواردی که ذکر شد، متغیر است.

3- حداقل میزان سفارش چند کیلو گرم است؟ حداقل میزان سفارشی که شرکت هالند پلاست برای تولید این محصول قبول می کند 500 کیلو گرم است.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *