ارتباط با ما 0915-2100-901

انواع پلاستیک بسته بندی آرد سوخاری

زمان مطالعه: 4 دقیقه آرد سوخاری معمولا از نان‌های حجيم فانتزی مثل نان باگت تهيه مي‌شود. در واقع، آرد سوخاری در اثر حرارت مجدد نان‌های حجیم، رطوبت خود را از دست داده و خشک، قهوه‌ای و برشته می‌شود. تبدیل اين نان خشک شده به آرد در نهایت منجر به تولید آرد سوخاری می‌شود. آرد سوخاری دارای بسته بندی های ...

4 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

آرد سوخاری معمولا از نان‌های حجيم فانتزی مثل نان باگت تهيه مي‌شود. در واقع، آرد سوخاری در اثر حرارت مجدد نان‌های حجیم، رطوبت خود را از دست داده و خشک، قهوه‌ای و برشته می‌شود. تبدیل اين نان خشک شده به آرد در نهایت منجر به تولید آرد سوخاری می‌شود. آرد سوخاری دارای بسته بندی های گوناگونی است که هر کدام متریال های متفاوتی دارند و برای بازار هدف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. در این مطلب به معرفی کامل انواع پلاستیک بسته بندی آرد سوخاری می پردازیم تا شما مشتریان عزیز بتوانید بهترین انتخاب را با توجه به نیازتان داشته باشید.

انواع پلاستیک بسته بندی آرد سوخاری

پلاستیک بسته بندی آرد سوخاری از دو متریال نایلون (پلی اتیلن) و سلفون (پلی پروپیلین) تولید می شود که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. همچنین بسته بندی هایی که بر پایه این مواد تولید می شوند نیز دارای مدل های مختلفی هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

1- نایلون بسته بندی مناسب محصولات پودری

نایلون بسته بندی آرد برای بسته بندی های فله ای و با حجم بالا مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پر کاربرد ترین نایلون هایی که برای اکثر بسته بندی های پودری استفاده می شود نایلون خیاری است که در حجم و ابعاد مختلف قابل تولید است.

2- سلفون بسته بندی آرد سوخاری

جنس اکثر بسته بندی های آرد که در فروشگاه های مواد غذایی و سوپر مارکت ها وجود دارد سلفون است. انواع فیلم سلفون معمولا opp, bopp و cpp  است که در رنگ های شفاف، صدفی و متالایز تولید می شوند.

سلفون بسته بندی آرد به صورت لفاف های بالشتی (پیلوپک) چاپ دار و به صورت ساده و شفاف تولید می شود. نوع ساده و شفاف آن بیشتر برای بسته بندی های جعبه ای مورد استفاده قرار می گیرد که لفاف بسته بندی دورن یک کارتن گذاشته می شود.

3- پاکت بسته بندی انواع آرد و محصولات پودری

پاکت بسته بندی آرد سوخاری دقیقا از همان جنس سلفون است ولی با این تفاوت که بعد از مرحله تولید و چاپ در مرحله بعد که مرحله پاکت سازی است به شکل پاکت ساخته می شود.

سلفون پاکتی بسته بندی محصولات پودری یکی از شیک ترین و زیبا ترین انواع بسته بندی این محصول است. همچنین برای صادرات آرد اکثرا از این نوع بسته بندی استفاده می شود.

تولید لفاف بسته بندی در هالند پلاست

در گروه کارخانجات هالند پلاست تمام پروتکل های بهداشتی برای تولید پلاستیک های بسته بندی غذایی رعایت می شود، تولید با بالاترین درجه کیفی و با استفاده از مواد اولیه فود گرید صورت می گیرد. همچنین برای جلوگیری از تماس مواد چاپی با ماده غذایی از لمینت دو یا سه لایه سلفون استفاده می شود.

همچنین هالند پلاست قادر به تولید انواع پلاستیک بسته بندی آرد سوخاری اعم از نایلون بسته بندی آرد و یا سلفون بسته بندی آرد در هر سایز و ضخامتی می باشد و هیچ گونه محدودیتی در تولید این محصولات ندارد و تولید با توجه به نیاز مشتریان سفارشی سازی می شود.

ابعاد قابل تولید پلاستیک بسته بندی

در هالند پلاست تولید انواع پلاستیک بسته بندی محصولات پودری مثل آرد سوخاری با مواد اولیه درجه یک صورت می گیرد.

تولید پلاستیک بسته بندی آرد سوخاری با تمام ابعاد و ضخامت مدنظر مشتری در هالند پلاست صورت می گیرد.

تولید کننده نایلون و سلفون

هالند پلاست بزرگترین تولید کننده نایلون، سلفون و نایلکس در کشور است. برای دریافت مشاوره جهت انتخاب و خرید بهترین نوع محصول مورد نیاز خود و متناسب با استفاده خودتان با کارشناسان ما در تماس باشید.

انواع سفارش سازی متناسب با نیاز مشتری

همانطور که در بالا ذکر شد این بسته بندی ها دارای انواع مختلفی هستند که مشتریان با توجه به نیاز خود سفارش سازی های اختصاصی خود را انجام می دهند. در زیر به برخی دیگر از این سفارشی سازی ها اشاره شده است: 

  1. پاکت دسته دار: با تعبیه دسته روی پاکت شرایط حمل و نقل پاکت برای مشتری بسیار راحت می شود و به زیبایی آن می افزاید.
  2. رگال دار: رگال سوراخی است که در قسمت بالایی پاکت یا لفاف تعبیه می شود تا امکان آویزان کردن آن در رگال های فروشگاه به وجود آید. این رگال ها به دو صورت دایره و طرح کلاه مکزیکی روی بسته بندی ها ایجاد می شود.
  3. پنجره دار: استفاده از این نوع سفارشی سازی بیشتر جهت مشخص شدن محتوای داخل بسته بندی است. این پنجره شفاف به حالت مربعی، دایره ای و یا با طرح دلخواه مشتری قابل اجرا است.

انجام امور طراحی و چاپ در هالند پلاست

در مجموعه هالند پلاست با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ و کادری مجرب قادر به چاپ انواع سلفون بسته بندی مواد غذایی هستیم از این رو برای مشتریان عزیز در صنعت تولید و بسته بندی آرد سوخاری، چاپ سلفون بسته بندی آرد سوخاری را با بالاترین کیفیت از 1 تا 12 رنگ به صورت تضمینی ارائه می نماییم.

خرید و قیمت روز

به علت نوسانات قیمت ارز که مهم ترین عامل در قیمت گذاری مواد اولیه پتروشیمی و محصولات پلیمری است نمی توان قیمت ثابتی اعلام کرد.

برای دریافت قیمت انواع پلاستیک بسته بندی آرد سوخاری و مشاوره رایگان جهت خرید پلاستیک بسته بندی آرد سوخاری با کارشناسان بخش فروش شرکت هالند تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- قیمت انواع پلاستیک بسته بندی آرد چگونه محاسبه می شود؟ قیمت این محصول به مواردی همچون قیمت مواد اولیه، طرح چاپی مد نظر مشتری، میزان سفارش، ابعاد و ضخامت و… بستگی دارد.

2- جنس پلاستیک بسته بندی آرد چیست؟ در تولید این محصول با توجه به نیاز مشتریان هم از نایلون و هم از سلفون های opp, bopp و cpp استفاده کرد می شود که هر یک برای بازار هدف متفاوتی کاربرد دارد. 

3- هزینه چاپ سلفون بسته بندی آرد چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما، میزان حجم سفارش و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *