ارتباط با ما 0915-2100-901

کیسه زباله ضد گربه

زمان مطالعه: 3 دقیقه با گسترش زندگی شهری تولید زباله توسط انسان ها هم زیاد است. نکته مهم در رابطه با این بحران، جمع آوری صحیح و دفع اصولی آنها است. به موازات این مسئله تولید کنندگان زیادی اقدام به تولید انواع مختلف کیسه زباله کرده اند. یکی از جدیدترین انواع کیسه زباله که با استفاده از تکنولوژی های ...

کیسه زباله مشکی
3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

با گسترش زندگی شهری تولید زباله توسط انسان ها هم زیاد است. نکته مهم در رابطه با این بحران، جمع آوری صحیح و دفع اصولی آنها است. به موازات این مسئله تولید کنندگان زیادی اقدام به تولید انواع مختلف کیسه زباله کرده اند. یکی از جدیدترین انواع کیسه زباله که با استفاده از تکنولوژی های مدرن دانش بنیان تولید شده است کیسه زباله ضد گربه است. اگر اطلاعات زیادی در مورد این محصول دانش بنیان ندارید و یا قصد خرید و ثبت سفارش آن از هالند پلاست را دارید حتما در ادامه همراه ما باشید. اطلاعات مفیدی در زمینه چگونگی تولید، ویژگی و چاپ کیسه زباله ضد گربه بیان شده است.

کیسه زباله ضد گربه چیست؟

همانطور که در بالا هم به آن اشاره شد پلاستیک زباله ضد گربه با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید شده است. در تولید این نایلون ها بهره گيري از رايحه دور كننده حيوانات موذي و حشرات، مانع از هجوم این حیوانات به كيسه هاي زباله شده است.

در واقع در مواد اولیه تولید این پلاستیک ها موادی به کار می رود که برای گربه و حشرات اصلا خوشایند نبوده و به شدت باعث دور شدن جانور از پلاستیک زباله می شود.

جنس کیسه زباله

به علت مقاومت، استحکام و قابلیت کشسانی بیشتر نایلکس، در بیشتر موارد از مواد اولیه نایلکسی برای پلاستیک های زباله استفاده می شود.

در هالند پلاست انواع مختلفی از کیسه زباله تولید می شود. برای دسترسی به لیست تمام تولیدات پلاستیک زباله ما روی کلمه لینک شده ضربه بزنید.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

ابعاد و سایز قابل تولید

انواع پلاستیک زباله در 3 سایز کوچک، متوسط و بزرگ قابلیت تولید دارد که در هالند پلاست محدودیتی در تولید هر سه سایز ذکر شده و در ضخامت های سفارشی مدنظر مشتری وجود ندارد.

هر چه سایز نایلون زباله بزرگ تر باشد به تبع آن ضخامت هم باید افزایش پیدا کند. اما در نهایت با توجه به نیازی که مصرف کننده از انواع پلاستيک زباله دارد ضخامت انتخاب می شود.

خرید، فروش و تولید کیسه زباله ضد گربه در هالند پلاست

هالند پلاست برترین تولید کننده نایلون و نایلکس، اقدام به تولید کیسه زباله ضد گربه و معطر با رنگ های پر فروشی مثل مشکی، زرد، سبز و آبی کرده است. برای خرید عمده پلاستیک زباله ضد گربه با کارشناسان ما در تماس باشید.

تولید کیسه زباله ضد گربه با بهترین مواد درجه 1 نایلونی و نایلکسی انجام می شود.

خط تولید هالند پلاست به میزان کاملا دقیق یا حتی بیشتر از نیاز، افزودنی مستربچ برای رنگی و مشکی کردن کیسه زباله استفاده می کند. لذا به هیچ عنوان حتی زیر نور مستقیم خورشید داخل کیسه مشخص نشود.

استعلام قیمت

تفاوت در سایز، ابعاد مختلف یا ضخامت هیچ تاثیری در قیمت کیسه زباله ضد گربه نخواهد داشت. قیمت نهایی با توجه به میزان سفارش و قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی محاسبه می شود. از همین رو قیمت با توجه به موارد قید شده در هر کیلو گرم تعیین خواهد شد.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره جهت سفارش و خرید کیسه زباله ضد گربه و استعلام قیمت دقیق با کارشناسان ما در بخش فروش مجموعه هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و رایج

1- جنس کیسه زباله چیست؟ جنس می تواند نایلکس باشد یا نایلون. به علت مقاومت، استحکام و قابلیت کشسانی بیشتر نایلکس، در بیشتر موارد از مواد اولیه نایلکسی برای نایلون های زباله استفاده می شود.

2- قیمت انواع کیسه زباله چگونه تعیین می شود؟ سایز، ابعاد و ضخامت هیچ تاثیری در قیمت آن نخواهد داشت. قیمت نهایی با توجه به میزان سفارش و قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی محاسبه می شود.

تولید کیسه زباله، خط تولید کیسه زباله، کیسه زباله، تولید کننده کیسه زباله، عکس پلاستیک زباله، پلاستیک زباله، خط تولید پلاستیک زباله، عکس کیسه زباله مشکی، خط تولید کیسه دسته دار، تولید کیسه زباله در اصفهان، تولید کیسه زباله در کرج، تولید کیسه زباله در تبریز، تولید کیسه زباله در اهواز، خرید و قیمت کیسه زباله رولی عطری، تولید کیسه زباله های ضد گربه

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *