ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت کیسه زباله صنعتی

زمان مطالعه: 5 دقیقه همه روزه صنایع و کارگاه های بزرگ تولیدی با ما تماس میگیرن و برای دفع مواد زاید، ضایعات و زباله های خودشون به ما سفارش کیسه زباله صنعتی میدن. اگه شما هم قصد خرید این محصول رو دارین پیشنهاد می کنم این صفحه هالند پلاست رو تا انتها بخونین چون نکاتی مهم درباره نحوه تولید، ...

تولید کیسه زباله بزرگ |کیسه زباله عمده
5 دقیقه
6 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

همه روزه صنایع و کارگاه های بزرگ تولیدی با ما تماس میگیرن و برای دفع مواد زاید، ضایعات و زباله های خودشون به ما سفارش کیسه زباله صنعتی میدن. اگه شما هم قصد خرید این محصول رو دارین پیشنهاد می کنم این صفحه هالند پلاست رو تا انتها بخونین چون نکاتی مهم درباره نحوه تولید، فروش و قیمت کیسه زباله صنعتی بیان شده است.

کیسه زباله صنعتی بزرگ

کیسه زباله صنعتی چیه؟

پلاستیک های یکبار مصرفی هستند که در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی برای جمع آوری ضایعات به کار می روند. به طور معمول رنگ این کیسه زباله ها، مشکی است.

در واقع کیسه زباله صنعتی به دلیل اینکه ضایعات کارخانجات غالبا سنگین و بزرگ هستن برای حمل و جابجایی آنها لازم هست که بزرگ و ضخیم تولید بشوند.

انواع مختلف کیسه زباله در هالند پلاست تولید می شود برای مشاهده می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

کیسه زباله چیست

انواع پلاستیک های زباله هالند پلاست

پلاستیک های زباله هالند پلاست در چند نوع مختلف تولید می شوند که عبارتند از:

  1. کیسه زباله فله (کیلویی)
  2. کیسه زباله دسته دار
  3. کیسه زباله رولی
  4. کیسه زباله بند دار
  5. کیسه زباله بیمارستانی
  6. پلاستیک زباله صنعتی
  7. پلاستیک زباله پرفراژ دار 
  8. کیسه زباله جعبه ای
  9. پلاستیک زباله ضد گربه
قیمت کیسه زباله رنگی قیمت انواع پلاستیک زباله رنگی،

طراحی و چاپ کیسه زباله های صنعتی

پلاستیک زباله هایی که در صنایع به کار می رود را عموما ساده و بدون رنگ سفارش می دهند. اما اگر مشتری تمایل به انجام چاپ داشته باشد هم ما در هالند پلاست این کار را انجام می دهیم.

چاپ کیسه زباله صنعتی از 1 تا 8 رنگ فول اچ دی در هالند پلاست با دستگاه های پیشرفته انجام می شود.

خرید کیسه زباله صنعتی

جنس کیسه زباله

کیسه زباله صنعتی معمولا سایز بسیار بزرگی داره که برای ضایعات و دور ریز های کارخانه، خط تولید و صنایع مختلف به کار می رود. به همین دلیل لازمه ضخامت و کیفیت تولید و دوخت پلاستیک طوری باشد که پلاستیک زباله بزرگ زیر بارهای سنگین دچار پارگی یا خوردگی نشود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

با توجه به همه چیزایی که گفتیم برای افزایش مقاومت و استحکام و کشسانی بیشتر، از مواد اولیه نایلکسی برای تولید این کیسه زباله ها استفاده می شود.

کیسه زباله نایلونی و نایلکسی

مهم ترین نکات در تولید پلاستیک زباله بزرگ

  1. ضخامت: ضخامت اگر پایین باشد باعث می شود کیسه زباله با کوچترین فشار یا ضربه پاره شود. 
  2. ابعاد و سایز: به دلیل اینکه سایز ضایعات صنایع بزرگ است باید سایز کیسه زباله هم بزرگ باشد.
  3. دوخت: به دلیل وزن بالای ضایعات صنایع، لازم است که دوخت کیسه زباله به بهترین نحوه ممکن انجام شود.
تولید کننده پلاستیک زباله صنعتی

تولید کیسه زباله بزرگ و ضخیم

همانطور که از اسم این محصول پیداست برای ضایعات صنایع و و کارخانه جات مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین باید از کیسه زباله ای با سایز خیلی بزرگ و ضخامت بالا برای مقاومت و تحمل وزن زیاد استفاده شود .

گروه تولیدی هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید کیسه زباله بزرگ و ضخیم در تمام ابعاد و ضخامت ها ندارد. این که کیسه زباله چه وزنی را باید تحمل کند به صورت مستقیم به نیاز شما بستگی دارد.

ابعاد پر مصرف و پر کاربرد این کیسه زباله به شرح زیر است: ۸۰*۱۲۰ – ۱۰۰*۱۲۰ – ۱۰۰*۱۳۰ – ۱۲۰*۱۵۰

البته می توان برای افزایش مقاومت و استحکام به جای افزایش ضخامت از متد تولید سه لایه استفاده کرد اما به علت قیمت بالا این نوع برای کیسه های زباله به اقتصادی و به صرفه نیست.

ابعاد کیسه زباله صنعتی

کیفیت کیسه زباله های تولیدی در هالند پلاست

پلاستیک زباله به دلیل اینکه برای پسماند، زباله و ضایعات مورد استفاده قرار می گیره به همین دلیل استفاده از مواد اولیه درجه ۲ و ۳ ضایعاتی نه تنها هیچ مشکلی ندارد بلکه باعث کاهش هزینه های نهایی هم می شود.

تولید کیسه زباله صنعتی در هالند پلاست با توجه به درخواست مشتری با مواد درجه 2 و 3 نیز تولید می شود. 

فروش کیسه زباله صنعتی بزرگ

تولید در تمام رنگبندی ها

هالند پلاست در تولید کیسه زباله از نظر رنگ بندی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و رنگ پاشی به صورت 100 درصد انجام شده که باعث می شود محتویات  آن حتی در زیر نور خورشید نیز مشاهده نشود.

چگونه بفهمیم برای ابعاد کیسه زباله مورد نظرمان از چه ضخامتی استفاده کنیم؟ تشخیص ضخامت به صورت مستقیم با وزن ضایعات و نوع ضایعات بستگی دارد لذا پیشنهاد می کنیم برای تشخیص ضخامت دقیق با از مشاوران فروش ما کمک بگیرید.

قیمت کیسه زباله صنعتی بزرگ

خرید و قیمت کیسه زباله صنعتی بزرگ

هر نوع سفارش برای تولید یا افزایش ضخامت و… مدنظر مشتری هیچ تاثیری در قیمت فروش کیسه زباله صنعتی ندارد. بلکه قیمت اعلام شده بر حسب قیمت مواد اولیه پتروشیمی و میزان سفارش بر حسب هر کیلو گرم تعیین می شود.

برای استعلام قیمت و خرید کیسه زباله صنعتی با مشاوران فروش ما در گروه کارخانجات هالند پلاست بزرگترین تولید کننده پلاستیک از طریق صفحه تماس با ما، تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- مهم ترین نکات در تولید کیسه زباله صنعتی چیست؟ در تولید این کیسه زباله ها ابعاد و سایز، ضخامت و کیفیت دوخت از اهمیت زیادی برخوردار است؛ لذا باید قبل از خرید حتما به این نکات توجه داشته باشید.

2- قیمت فروش کیسه زباله صنعتی بر چه اساسی تعیین می شود؟ هر تولید کننده کیسه زباله ای قیمت محصول خود را بر اساس 3 عامل قیمت مواد اولیه، جنس بکار رفته در تولید و میزان سفارش تعیین می کند.

کیسه زباله بزرگ و ضخیم، قیمت کیسه زباله 90*120، پلاستیک زباله کیلویی، تولید کننده کیسه زباله کیلویی، قیمت کیسه زباله صنعتی، کیسه زباله بزرگ و ضخیم، کیسه زباله بزرگ کیلویی، قیمت کیسه زباله 25 کیلویی، کیسه زباله سایز خیلی بزرگ، لیست تولید کنندگان کیسه زباله، تولیدی کیسه زباله، کیسه زباله بزرگ و ضخیم، کیسه زباله بزرگ صنعتی، پلاستیک زباله بزرگ، کیسه زباله بزرگ، قیمت کیسه زباله سایز بزرگ کیلویی، چاپ کیسه زباله های صنعتی، کیسه زباله رولی سایز بزرگ

6 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *