ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و فروش انواع پلاستیک زباله

زمان مطالعه: 6 دقیقه امروزه نکته مهمی که خیلی از افراد در زندگی با آن رو به رو هستند، مدیریت پسماند زباله و ضایعات موادی است که از آنها استفاده می‌ کنند. همه افراد در منزل، محل کار و… همیشه در حال تولید زباله هستند. انتخاب و استفاده درست از پلاستیک زباله و پسماند نکته ای هست که باعث شده ...

تولیدی پلاستیک زباله | قیمت پلاستیک زباله
6 دقیقه
8 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 6 دقیقه

امروزه نکته مهمی که خیلی از افراد در زندگی با آن رو به رو هستند، مدیریت پسماند زباله و ضایعات موادی است که از آنها استفاده می‌ کنند. همه افراد در منزل، محل کار و… همیشه در حال تولید زباله هستند. انتخاب و استفاده درست از پلاستیک زباله و پسماند نکته ای هست که باعث شده در این صفحه از وبسایت هالند پلاست مطالبی در رابطه با نحوه تولید، چاپ، فروش، قیمت گذاری و خرید کیسه زباله را بیان کنیم.

کیسه پلاستیک زباله

راهنمای خرید کیسه زباله مناسب

انواع مختلف پلاستیک زباله در هالند پلاست تولید می شود. برای انتخاب آن نکات زیر باید رعایت شود:

  1. انتخاب نوع ماده اولیه
  2. انتخاب سایز و ابعاد
  3. ضخامت مورد نیاز
  4. تعیین نوع پلاستیک
  5. انتخاب رنگ نایلون 
پلاستیک زباله مشکی

جنس پلاستیک زباله

در اولین گام باید تعیین کنید که می خواهید جنس محصول شما نایلونی باشد یا نایلکسی. با توجه به نوع آن، نوع ماده اولیه هم متفاوت خواهد بود.

به علت مقاومت، استحکام و قابلیت کشسانی بیشتر نایلکس، در بیشتر موارد از مواد اولیه نایلکسی برای پلاستیک های زباله استفاده می شود.

علاوه بر کیسه زباله طیف وسیعی از محصولات با استفاده از مواد اولیه نایلکسی تولید می شود. برای مشاهده انواع تولیدات نایلکس در هالند پلاست بر روی لینک کلیک کنید.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

سایز و ابعاد قابل تولید پلاستیک زباله

در مرحله بعد با توجه به نیازی که دارید باید سایز و ابعاد مد نظر را انتخاب کنید. پلاستیک زباله در 3 سایز کوچک، متوسط و بزرگ قابلیت تولید دارد. در هالند پلاست هر سایزی با توجه به نیاز مشتری قابلیت تولید دارد.

ابعاد قابل تولید پلاستیک زباله

ضخامت مورد نیاز

یکی از فاکتور های اثر گذار در تعیین ضخامت پلاستیک زباله، سایز است. یعنی هر چه سایز نایلون زباله بزرگ تر باشد به تبع آن ضخامت هم باید افزایش پیدا کند. ضخامت نایلون زباله به طور معمول از 40 میکرون تا 300 میکرون متغیر است.

قیمت پلاستیک زباله

انواع پلاستیک زباله

پلاستیک زباله انواع و اقسام مختلفی دارد که در زیر نام و کاربرد هر کدام بیان شده است.

  1. پلاستیک زباله فله کیلویی
  2. کیسه زباله رولی پرفرژدار
  3. پلاستیک زباله بند دار
  4. کیسه زباله ضد گربه
  5. نایلون زباله تجدید پذیر
  6. پلاستیک زباله عفونی بیمارستانی
  7. کیسه زباله لندنی
  8. نایلون زباله رنگی
  9. پلاستیک زباله پرفراژ دار
  10. پلاستیک زباله صنعتی

1- نایلون زباله فله یا کیلویی

همانطور که از نامش پیداست به صورت فله، کیلویی و دوخت خورده به مشتری تحویل داده می شود. خرید کیسه زباله فله ای بیشتر در اداره جات و مراکز درمانی انجام می شود.

پلاستیک زباله عمده و فله

2- کیسه زباله رولی پرفراژدار

این نوع، به عنوان یکی از آسان مصرف ترین انواع نایلون زباله شناخته می شود. تولید به صورت رول ویژگی اصلی پلاستیک زباله رولی است که پرفراژدار هم می شود. به سوراخ هایی که روی رول ها تعبیه می شود، برای جدا سازی نایلون از یکدیگر، پرفراژ می گویند.

پلاستیک زباله پرفراژدار

3- پلاستیک زباله رولی دسته دار یا بند دار

یکی از آسان مصرف ترین انواع پلاستیک زباله است که کار دسته بندی و جدا سازی را بسیار آسان می کند. با خرید نایلون زباله بندی پرفراژ دار یا نایلون زباله دسته دار می توان هم از لحاظ کیفی و هم اقتصادی انتخاب بهتری را داشت.

پلاستیک زباله رولی دسته دار

4- کیسه زباله ضد گربه

پلاستیک زباله ضد گربه با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید شده است. در تولید این نایلون ها بهره گيري از رايحه دور كننده حيوانات موذي و حشرات، مانع از هجوم این حیوانات به كيسه هاي زباله شده است.

5- نایلون زباله تجدید پذیر

قابلیت زیست تجزیه و تجدید پذیر بودن پلاستیک زباله در محیط زیست یک ویژگی بسیار مثبت این نوع نایلون های آشغال و پسماند است. پلاستیک زباله تجزیه پذیر کاملا با محیط طبیعی سازگار است.

کیسه زباله تجدید پذیر

6- پلاستیک زباله عفونی و بیمارستانی

برای مصارف و زباله های عفونی بیمارستانی از پلاستیک زباله بیمارستانی استفاده می شود. زباله عفونی تشکیل شده از انواع باندهای خونی، خلط، خون، ترشحات بیماران و… است و قبل از دفع نیاز به اتوکلاو، امحاء و ضدعفونی کردن دارند.

کیسه زباله اتوکلاو بیمارستانی

7- کیسه زباله رولی لندنی

این نوع از نایلون زباله هم خانواده همان نایلون زباله رولی است که نمی توان دقیق گفت به چه علت به این نام گذاشته شده است. ولی این احتمال وجود دارد که مطابق بر مصارف شهرداری لندن است و به همین دلیل به این نام گذاشته شده است.

کیسه زباله رولی لندنی

8- کیسه زباله پرفراژ دار

تولید پلاستیک زباله به صورت رولی به دلیل اینکه همه به هم چسبیده اند نیاز هست که برای راحت جدا کردن هر یک از پلاستیک ها جهت استفاده، روی آنها پرفراژ تعبیه شود. به این کیسه ها در اصطلاح کیسه زباله پرفراژ دار می گویند.

طراحی و چاپ پلاستیک زباله

در گروه کارخانجات هالند پلاست بزرگترین مجموعه تولید کننده کیسه زباله، انجام تمام امور طراحی، تولید و چاپ پلاستیک زباله با بهره گیری از افراد با تجربه و دستگاه های پیشرفته انجام می گیرد.

فرآیند چاپ بر روی پلاستیک زباله از 1 تا 8 رنگ full hd صورت می گیرد. برای درخواست سفارشات چاپی خود با ما تماس بگیرید.

کیسه زباله چاپی

صادرات کیسه زباله

یکی از برترین و بزرگترین مجموعه های چاپ و تولید پلاستیک زباله، گروه کارخانجات هالند پلاست است. این کارخانه سهم عظیمی در بازار داخلی مانند فروش پلاستیک زباله در مشهد، اصفهان، تهران، یزد، تبریز، شیراز، قم، رشت، کرج و… دارد.

علاوه بر آن، در صادرات این محصول مانند صادرات کیسه زباله به عراق، ترکیه، افغانستان، پاکستان، ارمنستان، دبی و … نیز فعالیت دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند صادرات پلاستیک زباله با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تولید در تمام رنگبندی ها

در هالند پلاست، تولید این محصول در تمام رنگ های مدنظر مشتری صورت می گیرد. امکان خرید کیسه زباله ارزان در هر رنگ و با هر نوع چاپی در مجموعه هالند فراهم است. از جمله به رنگ مشکی، زرد، قرمز، آبی، سبز و سفید می توان اشاره کرد.

کیسه زباله رولی رنگی

خرید و قیمت پلاستیک زباله

تفاوت در سایز و ابعاد مختلف یا ضخامت هیچ تاثیری در قیمت نخواهد داشت و قیمت نهایی با توجه به میزان سفارش و قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی محاسبه می شود. قیمت با توجه به موارد ذکر شده در هر کیلوگرم تعیین خواهد شد.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره جهت سفارش و خرید کیسه زباله و استعلام قیمت پلاستیک زباله با کارشناسان ما در بخش فروش مجموعه هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

پلاستیک زباله ارزان

سوالات متداول

1- در هنگام خرید پلاستیک زباله به چه نکاتی باید توجه نمود؟ برای انتخاب پلاستیک زباله باید به نوع ماده اولیه، سایز و ابعاد پلاستیک زباله، تعیین ضخامت مورد نیاز، نوع پلاستیک و رنگ نایلون زباله توجه نمود.

2- جنس پلاستیک زباله چیست؟ جنس می تواند نایلکس باشد یا نایلون. به علت مقاومت، استحکام و قابلیت کشسانی بیشتر نایلکس، در بیشتر موارد از مواد اولیه نایلکسی برای نایلون های زباله استفاده می شود.

3- قیمت پلاستیک زباله چگونه تعیین می شود؟ سایز، ابعاد و ضخامت هیچ تاثیری در قیمت آن نخواهد داشت و قیمت نهایی با توجه به میزان سفارش و قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی محاسبه می شود.

تولید کننده کیسه زباله کیلویی، تولیدی کیسه زباله، قیمت پلاستیک زباله کیلویی، نایلون زباله بزرگ، فروش کیسه زباله عمده، تولید کیسه زباله رولی، خرید نایلون زباله، کیسه زباله فله، قیمت کیسه زباله 25 کیلویی، قیمت کیسه زباله زرد، قیمت کیسه زباله ضخیم، قیمت کیسه زباله 90*120، پلاستیک زباله رولی، پلاستیک زباله کوچک، پلاستیک زباله بند دار، تولیدی پلاستیک زباله در مشهد و تهران، تولید پلاستیک زباله اصفهان، تولید پلاستیک زباله در شیراز، صادرات کیسه زباله به عراق، صادرات پلاستیک زباله به افغانستان، صادرات پلاستیک زباله به ترکیه، صادرات نایلون زباله به پاکستان، صادرات نایلون زباله به ارمنستان

8 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *