ارتباط با ما 0915-2100-901

کیسه زباله پرفراژ دار

زمان مطالعه: 3 دقیقه به موازات افزایش جمعیت، شاهد رشد فزاینده تولید زباله در جوامع هستیم. نکته ای که هیچ کس نمیتونه منکر اون بشه نقش و اهمیت پلاستیک زباله در جمع آوری این زباله هاست. در این بین کیسه زباله پرفراژدار جزو جدیدترین و آسان مصرف ترین نوع از پلاستیک های جمع آوری زباله در بازار هست. در ...

تولید کیسه زباله فله
3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

به موازات افزایش جمعیت، شاهد رشد فزاینده تولید زباله در جوامع هستیم. نکته ای که هیچ کس نمیتونه منکر اون بشه نقش و اهمیت پلاستیک زباله در جمع آوری این زباله هاست. در این بین کیسه زباله پرفراژدار جزو جدیدترین و آسان مصرف ترین نوع از پلاستیک های جمع آوری زباله در بازار هست. در ادامه مطلب قصد داریم نکات مهمی در رابطه با تولید و خرید کیسه زباله ارزان و پرفراژ دار را بیان کنیم. گروه کارخانجات هالند پلاست تولید کننده انواع نایلون زباله با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در کنار شماست تا بهترین انتخاب را داشته باشید. برای استعلام قیمت، خرید و فروش کیسه زباله رولی پرفراژدار با ما تماس بگیرید.

کیسه زباله پرفراژدار چیه؟

پلاستیک های زباله ها معمولا به صورت رولی یا تک برگ تولید می شوند. کیسه های تک برگ که به صورت تک تک تولید می شود و نیازی به پرفراژ ندارند. اما نوع رولی را به دلیل اینکه همه به هم چسبیده اند نیاز هست که برای راحت جدا کردن هر یک از کیسه ها جهت استفاده، روی آنها پرفراژ تعبیه شود.

منظور از پرفراژ سوراخ های تعبیه شده روی رول های پلاستیک زباله است که برای جداسازی کیسه ها از یکدیگر کاربرد دارند. به کیسه زباله رولی که در واقع پرفراژ دار هم شده است اصطلاحا کیسه زباله پرفراژدار می گویند.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

جنس پلاستیک زباله

قیمت پلاستیک زباله نایلونی بالاتر و در عین حال کشسانی بیشتری دارد نسبت به نایلکس برخوردار است. ولی پلاستیک زباله نایلکسی از مقاومت و استکام بیشتری برخوردار است و همچنین قیمت پلاستیک زباله نایلکسی نسبت به نوع نایلونی ارزان تر است. لذا در اکثر موارد برای تولید پلاستیک زباله از مواد اولیه نایلکسی (HDPE) استفاده می شود.

نایلکس به علت مقاومت بالا حتی زیر فشار بالا هم دچار پارگی نمی شود. پس توصیه می شود پلاستیک زباله  رو به صورت نایلکسی سفارش بدهید.

یکی از بهترین انواع کیسه زباله، می توان گفت پلاستیک زباله تجدید پذیر است که با بهترین کیفیت، توسط بهترین تولید کننده کیسه زباله یعنی هالند پلاست تولید می شود.

قیمت پلاستیک زباله پرفراژ دار

تفاوت در سایز و ابعاد مختلف یا ضخامت هیچ تاثیری در قیمت پلاستیک زباله پرفراژ دار نخواهد داشت و قیمت نهایی با توجه به میزان سفارش و قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی محاسبه می شود. قیمت کیسه زباله پرفراژدار با توجه به موارد قید شده در هر کیلو گرم تعیین خواهد شد.

تولید کیسه زباله پرفراژدار در هالند پلاست

تولید کیسه زباله ارزان در هالند پلاست با بهترین کیفیت مواد اولیه صورت می گیرد. همچنین محدودیتی در تولید از نظر سایز و ضخامت وجود ندارد. برای ابعاد سفارشی، مشخصات محصول مدنظر خود را به کارشناسان ما ارجاع بدهید.

انواع مختلفی از این محصول در هالند پلاست تولید می شود. برای مشاهده انواع تولیدات کیسه زباله هالند پلاست بر روی لینک کلیک کنید.

رنگبندی کیسه زباله پرفراژ دار

انواع رنگبندی پلاستیک زباله که در هالند پلاست تولید می شود عبارتند از رنگ مشکی، زرد، قرمز، آبی، سبز و سفید. هر یک از این رنگ ها کاربرد خاصی را نشان می دهند. توجه داشته باشید که کیسه‌ های مشکی بیشتر برای مصارف عمومی مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

خرید کیسه زباله پرفراژدار

یکی از سخت ترین خرید ها، خرید کیسه زباله ارزان و عمده است چون این محصول دارای تنوع قیمتی و کیفیتی زیادی است. به طور معمول بدترین کیفیت پلاستیک زباله و کیسه زباله ارزان را شهرداری ها خرید می کنند و بهترین کیفیت را بیمارستان ها.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره درباره سفارش و خرید کیسه زباله پرفراژدار با کارشناسان ما در بخش فروش مجموعه هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- چرا باید کیسه زباله پرفراژ دار را انتخاب کنیم؟ استفاده از این محصول بسیار راحت بوده و پرفراژ یا خط برش باعث می شود برگه های پلاستیک زباله به راحتی هر چه تمام تر با دست جدا شود.

2- جنس کیسه زباله چیست؟ جنس می تواند نایلکس باشد یا نایلون. به علت مقاومت، استحکام و قابلیت کشسانی بیشتر نایلکس، در بیشتر موارد از مواد اولیه نایلکسی برای نایلون های زباله استفاده می شود.

خرید کیسه زباله، کیسه زباله پرفراژدار، کیسه زباله ارزان، قیمت پلاستیک زباله، خرید کیسه زباله ارزان، تولید کیسه زباله، قیمت کیسه زباله، نایلون زباله، کیسه زباله عمده، تولید کننده کیسه زباله، انواع کیسه زباله، کیسه زباله قیمت، تولیدی کیسه زباله، تولید کیسه زباله رولی، کیسه زباله بزرگ، فروش کیسه زباله عمده، پاکت زباله، عکس پلاستیک زباله، پلاستیک زباله بزرگ، قیمت کیسه زباله بزرگ، قیمت کیسه زباله رولی، تولید پلاستیک زباله، 

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *