ارتباط با ما 0915-2100-901

کیسه زباله تجزیه پذیر

زمان مطالعه: 4 دقیقه یکی از دغدغه های بزرگ هالند پلاست علیرغم اینکه از بزرگترین تولید کنندگان پلاستیک در کشور است مصرف بی رویه پلاستیک در جامعه است. این امر باعث شده طی دهه های گذشته ضربه بزرگی به محیط زیست وارد شود. از طرفی پلاستیک ها جزء محصولاتی است که نمی توان از مصرف آنها اجتناب کرد. در ...

تولید کننده کیسه زباله تجزیه پذیر
4 دقیقه
5 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

یکی از دغدغه های بزرگ هالند پلاست علیرغم اینکه از بزرگترین تولید کنندگان پلاستیک در کشور است مصرف بی رویه پلاستیک در جامعه است. این امر باعث شده طی دهه های گذشته ضربه بزرگی به محیط زیست وارد شود. از طرفی پلاستیک ها جزء محصولاتی است که نمی توان از مصرف آنها اجتناب کرد. در راستای حل این مشکل، هالند پلاست اقدام به تولید پلاستیک زباله تجزیه پذیر کرده است. برای اطلاع از نحوه تولید، خرید و قیمت کیسه زباله تجزیه پذیر این صفحه را حتما تا انتها مطالعه کنید.

کیسه زباله تجزیه پذیر

کیسه زباله زیست تخریب پذیر چیست؟

به طور کلی به هر نوع پلاستیک زباله ای که آسیبی به محیط زیست وارد نکرده و طی یک بازه زمانی مشخص و کوتاه تخریب شده و به چرخه طبیعت باز گردد را کیسه زباله تجزیه پذیر و یا کیسه زباله زیست تخریب پذیر می گویند. تمام تولیدات پلاستیک زباله هالند پلاست را در لینک موجود مشاهده کنید.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

در تولید پلاستیک زیست تخریب پذیر از مواد پلیمری گیاهی استفاده شده تا موجب تجزیه آن در طبیعت شود به گونه ای که حداکثر تا ۵ سال تجزیه می گردد. بیایید با استفاده از پلاستیک تجزیه پذیر هالند پلاست به فکر آینده ای بهتر برای کره زمین باشیم.

تولیدی کیسه زباله تجزیه پذیر

مواد اولیه تولید پلاستیک تجزیه پذیر

در تولید کیسه زباله تجدید پذیر از مواد پلیمری گیاهی به همراه مواد نایلکسی استفاده می شود. مواد پلیمری بر پایه نشاسته خوراکی و کمی پلیمر پلاستیک است.

این مواد اولیه تشکیل شده از مواد پتروشیمی مخلوط شده با درصد مشخصی از مواد اولیه طبیعی قابل تجزیه همانند نشاسته، کاه گندم، زباله های طبیعی است.

به کار بردن این مواد پلیمری گیاهی در تولید پلاستیک باعث تجزیه آن در طبیعت بین 6 ماه تا 2 سال می شود.

تولید انواع کیسه زباله های تجزیه پذیر

تولید پلاستیک زباله تجدید پذیر در هالند پلاست

خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم گروه کارخانجات هالند پلاست بزرگترین تولید کننده پلاستیک در کشور اقدام به تولید پلاستیک های تجزیه پذیر کرده است.

با استفاده از این پلاستیک ها می توان به آینده ای بهتر برای طبیعت امیدوار بود. از دیگر انواع کیسه زباله می توان به کیسه زباله بیمارستانی، کیسه زباله رنگی، کیسه زباله فله و … اشاره کرد.

فروش کیسه زباله تجزیه پذیر

چاپ کیسه زباله

در گروه کارخانجات هالند پلاست کلیه امور چاپی از  1 تا 8 رنگ FULL HD روی نایلون پذیرفته می شود. اما در اکثر موارد برای کیسه های زباله تجزیه پذیر از چاپ تک رنگ استفاده می کنند تا تنها مفهوم تجزیه پذیر بودن آن برای فرهنگ سازی جامعه قابل فهم باشد.

پلاستیک های تجزیه پذیر

ابعاد قابل تولید کیسه زباله تجزیه پذیر در هالند پلاست

در گروه کارخانجات هالند پلاست هیچ محدودیتی برای تولید انواع کیسه زباله تجدید پذیر از نظر سایز و ضخامت وجود ندارد. به طور معمول با افزایش ابعاد، ضخامت را باید افزایش داد تا نایلون بتواند وزن بیشتری را تحمل کند.

رنگبندی کیسه زباله زیست تخریب پذیر

به طور کلی تولید هر نوع پلاستیک زباله تجزیه پذیر را برای رساندن مفهوم آن (که همان دوستدار محیط زیست بودن است) با استفاده از رنگ سبز یا سبز کم رنگ صورت می گیرد تا بتواند ماهیت خود را به بیننده برساند. تولید کیسه زباله رنگی با استفاده از رنگ سبز تنها یک فرهنگ سازی در زمینه تولید محصولات تجزیه پذیر است.

قیمت کیسه زباله تجزیه پذیر

خرید و استعلام قیمت کیسه زباله تجزیه پذیر

نکته قابل تامل اینکه مواد اولیه زیست تخریب پذیر ارزان قیمت تر از مواد اولیه پتروشیمی است. بنابراین هزینه تولید این نایلون از محصولاتی که با مواد اولیه پتروشیمی مطلق تولید شده کمتر است.

اما در هر صورت قیمت مواد اولیه پتروشیمی تاثیر مستقیم در قیمت نهایی تولید دارد که با توجه به نوسان قیمت هر روزه موجود در بازار پتروشیمی امکان درج لیست قیمت دقیق وجود ندارد.

برای دریافت قیمت دقیق و خرید کیسه زباله تجزیه پذیر از صفحه تماس با ما با مشاوران ما در هالند پلاست تماس بگیرید.

سوالات متداول

1- قیمت کیسه زباله تجزیه پذیر چگونه تعیین می شود؟ بر اساس میزان مواد پلیمر گیاهی بکار رفته، قیمت مواد اولیه پتروشیمی و نوع چاپ و تعداد رنگ موجود در آن تعیین می شود.

2- رنگبندی کیسه زباله تجزیه پذیر به چه صورت است؟ به طور کلی هر نوع پلاستیک تجزیه پذیر را برای رساندن مفهوم آن (که همان دوستدار محیط زیست بودن است) با استفاده از رنگ سبز یا سبز کم رنگ تولید می کنند تا بتواند ماهیت خود را به بیننده برساند. 

3- خرید و فروش کیسه زباله تجزیه پذیر در هالند پلاست چگونه انجام می شود؟ برای ثبت سفارش خرید می توانید حضوری به یکی از دفتر فروش شرکت مراجعه کنید. امکان تماس تلفنی، ایمیل و پیام در واتساپ نیز وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09152100901 تماس بگیرید.

5 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *