ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و قیمت انواع نایلون تجزیه پذیر

زمان مطالعه: 5 دقیقه بیشتر از بیست سال است مشکلات آلاینده های پلاستیکی در طبیعت و محیط زیست به صورت جدی در همه دنیا مطرح شده است. در این راستا پیشنهاداتی برای حل این معضل از جمله وضع آیین نامه های کاهش مصرف کیسه های پلاستیکی و تولید نایلون تجزیه پذیر به جای پلاستیک های معمولی مطرح شده است. ...

5 دقیقه
5 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

بیشتر از بیست سال است مشکلات آلاینده های پلاستیکی در طبیعت و محیط زیست به صورت جدی در همه دنیا مطرح شده است. در این راستا پیشنهاداتی برای حل این معضل از جمله وضع آیین نامه های کاهش مصرف کیسه های پلاستیکی و تولید نایلون تجزیه پذیر به جای پلاستیک های معمولی مطرح شده است. ممکن است برای بعضی از مصرف کنندگان این سوال به وجود می آید که پلاستیک تجزیه پذیر چیست؟ نحوه قیمت گذاری، تولید و چاپ نایلون تجزیه پذیر چگونه است؟ اگر به دنبال یافتن این سوالات هستید حتما این صفحه را تا انتها مطالعه نمایید.

تولید نایلون تجزیه پذیر

نایلون تجزیه پذیر چیست؟

در تولید پلاستیک های زیست تخریب پذیر یا هر نوع پلاستیک گیاهی از مواد اولیه پلیمری گیاهی استفاده می شود. میزان افزودن این مواد باعث مشخص شدن زمان تجزیه پلاستیک در طبیعت می شود.

به همین دلیل، به کلیه تولیدات پلاستیکی که از مواد اولیه پلیمری گیاهی در تولیدشان استفاده می شود پلاستیک گیاهی یا نایلون گیاهی می گویند. با استفاده از پلیمرهای زیست تخریب پذیر در ساخت پلاستیک، عمر پلاستیک های رها شده در محیط را به حداقل ممکن برسانند. 

تولید کننده نایلون تجزیه پذیر و زیستی

تولید پلاستیک تجدید پذیر در هالند پلاست

تولید نایلون و نایلکس تجدید پذیر با استفاده از پلیمرهای تجزیه شونده ساخته می شوند که از گیاهان (مواد پلیمری گیاهی) به دست می آیند.

برای این کار ابتدا پلیمرها را از توده های گیاهی خارج می کنند و در مرحله بعد این پلیمرها را به چرخه تولید وارد می کنند.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

این مواد پلیمری گیاهی بر پایه نشاسته خوراکی و کمی پلیمر پلاستیک است. با تولید پلیمرهای گیاهی می توان کیسه و نایلون تجزیه پذیر تولید کرد.

اگر به دنبال مشاهده انواع محصولات نایلونی هالند پلاست هستید بر روی لینک فوق کلیک کنید.

تولید نایلون تجزیه پذیر زیستی

زمان تجزیه شدن پلاستیک تجدید پذیر

 مواد پلیمری که به این نوع نایلون می افزایند به آن ویژگی تجزیه پذیری می دهد. بسته به میزان موادی که می افزایند سرعت تجزیه فرق می کند.

مقدار کاهش یا افزایش مواد پلیمری باعث تجزیه پلاستیک تجزیه پذیر در طبیعت بین 6 ماه تا 2 سال می شود.

از جمله محصولات تجدید پذیر ما که مشتریان بسیار زیادی دارد کیسه زباله تجزیه پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک کلیک کنید.

چاپ نایلون تجزیه پذیر

چاپ نایلون

بر روی پلاستیک تجزیه پذیر امکان هر نوع چاپی وجود دارد. چرا که همان ویژگی های پلاستیک عادی در این پلاستیک ها هم به خوبی دیده می شود. امکان تولید پلاستیک تجزیه شونده در انواع رنگبندی های پایه وجود دارد.

سفارشات چاپ نایلون تجزیه پذیر از 1 تا 8 رنگ با انواع تصاویر و نوشته روی انواع نایلون و نایلکس های رکابی با مرغوب ترین کیفیت در هالند پلاست صورت می گیرد.

چاپ نایلون تجزیه پذیر

تولید در تمام ابعاد و ضخامت

در مجموعه تولیدی هالند پلاست امکان تولید این نوع نایلون ها در همه سایز ها و ابعاد وجود دارد. بستگی به نیاز مشتری و سفارش مصرف کننده هر سایزی را می توان تولید نمود. سفارشی سازی بر اساس نیاز مصرف کننده صورت می گیرد.

قیمت نایلون تجزیه پذیر

نایلون تجدید پذیر تبلیغاتی

برای تبلیغات پر بازده و کم هزینه برند خود، می توانید از چاپ و طراحی لوگو بر روی نایلون و نایلکس تبلیغاتی تجدید پذیر استفاده کنید.

با این کار علاوه بر اینکه به راحتی تبلیغات پر بازده و موثری خواهید داشت، به دلیل استفاده از نایلون تجدید پذیر، باعث تخریب کره زمین هم نخواهید شد.

پلاستیک زیست تخریب پذیر

تولید پلاستیک خوراکی

به عنوان مثال به تازگی یک نوع پلاستیک بسته‌بندی ارائه شده است که در واقع فقط ظاهری شبیه به پلاستیک دارد. برای ساخت آن از مواد جنگل و محصولات کشاورزی استفاده شده است. 

در کشور ما، جهت تجزیه پذیر کردن انواع محصولات نایلونی از مواد پلی اتیلنی، پلی پروپیلنی و پلی استایرنی استفاده می شود. باید گفت که میزان مصرف این مواد در پروسه تولید پلاستیک یک تا دو درصد است.

پلاستیک های خوراکی

قیمت نایلون تجزیه پذیر در بازار کشور

قیمت پلاستیک تجزیه پذیر بستگی به میزان مواد اولیه پلیمری گیاهی به کار رفته و استفاده شده در آن دارد و کمی از قیمت نایلون عادی بالاتر است.

اما لازم به ذکر است که این نایلون ها از لحاظ مقاومت، کشسانی و چاپ پذیری، از نایلون یا نایلکس های عادی کمی پایین تر است یا حتی می توان گفت قابل قیاس نیست.

برای دریافت مشاوره جهت خرید و چاپ نایلون تجزیه پذیر و استعلام قیمت، با کارشناسان هالند پلاست در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

نایلکس تجدید پذیر

سوالات متداول

1- پلاستیک تجزیه پذیر چیست؟ نوعی نایلون است که در تولید پلاستیک های زیست تخریب پذیر یا هر نوع پلاستیک گیاهی از مواد اولیه پلیمری گیاهی استفاده می شود. میزان افزودن این مواد باعث مشخص شدن زمان تجزیه پلاستیک در طبیعت می شود.

2- قیمت نایلون تجدید پذیر تحت تاثیر چه عواملی است؟ قیمت پلاستیک تجزیه پذیر بستگی به میزان مواد اولیه پلیمری گیاهی به کار رفته و استفاده شده در آن دارد و کمی از قیمت نایلون عادی بالاتر است.

3- آیا قیمت های درون سایت به روز است؟ با توجه به اینکه قیمت هر محصول وابسته به میزان سفارش و نوع سفارش مشتری است لذا قیمت ها حدودی ارائه می شود. برای استعلام دقیق به ما تماس بگیرید.

پلاستیک تجزیه پذیر، پلاستیک زیست تخریب پذیر، پلاستیک تجزیه پذیر چیست؟ قیمت نایلون تجزیه پذیر، نایلون تجزیه پذیر، پلاستیک های تجزیه پذیر، قیمت پلاستیک زیست تخریب پذیر، پلاستیک های زیست تخریب پذیر         

5 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *