ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک وکیوم ظروف سالاد

زمان مطالعه: 2 دقیقه پلاستیک وکیوم ظروف سالاد یکی از محصولات گسترده مجموعه هالند پلاست است که به علت قیمت مقرون به صرفه و کیفیت عالی، رضایت بسیاری از مشتریان ما را جلب کرده است. در ادامه نکاتی در مورد تولید، چاپ و خرید پلاستیک وکیوم ظروف سالاد بیان خواهد شد که می تواند به شما کمک کند یک ...

2 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلاستیک وکیوم ظروف سالاد یکی از محصولات گسترده مجموعه هالند پلاست است که به علت قیمت مقرون به صرفه و کیفیت عالی، رضایت بسیاری از مشتریان ما را جلب کرده است. در ادامه نکاتی در مورد تولید، چاپ و خرید پلاستیک وکیوم ظروف سالاد بیان خواهد شد که می تواند به شما کمک کند یک انتخاب دقیق و خریدی مطمئن داشته باشید. پس همراه هالند پلاست بمانید.

پلاستیک وکیوم ظروف سالاد

این پلاستیک ها از جنس سلفون های opp و cpp هستند که به صورت رول شده تولید می شوند و سپس در کارخانه یا تولیدی مورد نظر توسط دستگاه مخصوص بر روی درب ظروف سالاد قرار می گیرد. سلفون وکیوم درب ظروف سالاد از لحاظ ظاهری به شکل های مختلفی تولید می شود. این سلفون ها در رنگ های شفاف، صدفی و متالایز (نقره ای) وجود دارند که هم به صورت چاپ دار و هم بدون چاپ قابل تولید است. نمونه چاپ دار پلاستیک وکیوم ظروف سالاد اکثرا برای کارخانه ها و کارگاه های تولیدی استفاده می شود و نمونه بدون چاپ برای تولیدی های کوچک و یا خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید و چاپ سلفون وکیوم درب ظروف سالاد

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات در زمینه تولید و چاپ انواع سلفون ها و همچنین برخورداری از کادری مجرب و حرفه ای، قادر به تولید و چاپ پلاستیک وکیوم درب ظروف سالاد در هر سایز و ضخامتی و با هر طرح و تعداد رنگی می باشد. این سلفون ها به علت تماس مستقیم با مواد غذایی، به صورت لمینت شده و با استفاده از مواد اولیه فود گرید تولید می شوند.

استعلام قیمت و خرید

قیمت این محصول همچون سایر محصولات پلاستیکی به علت متغیر بودن قیمت مواد اولیه پتروشیمی و برخی دیگر از موارد مانند میزان سفارش، طرح چاپی، جنس به کار رفته در تولید و… مشخص نیست و نمی توان قیمت ثابتی بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید پلاستیک وکیوم ظروف سالاد و استعلام قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- هزینه چاپ سلفون وکیوم ظروف سالاد چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

2- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

3- مدت زمان تحویل سفارش چند روز است؟ مدت زمان تحویل بار به عوامل مختلفی مانند میزان سفارش و ترافیک خط تولید بستگی دارد. اما به طور معمول بین 7 تا 25 روز کاری به طول می انجامد.

4- پلاستیک وکیوم سالاد در چه ابعادی قابل تولید است؟ این پلاستیک در مجموعه هالند پلاست با توجه به درخواست مشتریان تولید می شود و هیچ گونه محدودیتی از لحاظ سایز و ابعاد و ضخامت نداریم.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *