ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک فود گرید

زمان مطالعه: 3 دقیقه یکی از مهم ترین موارد برای بسته بندی دستی یا دستگاهی مواد غذایی استفاده از پلاستیک های بهداشتی است که به اصطلاح به آن پلاستیک فود گرید یا پلاستیک مواد غذایی می گویند. هالند پلاست تولید کننده پلاستیک فودگرید، در این مطلب به معرفی کامل این محصول و نکاتی راجع به تولید، چاپ، قیمت و ...

3 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از مهم ترین موارد برای بسته بندی دستی یا دستگاهی مواد غذایی استفاده از پلاستیک های بهداشتی است که به اصطلاح به آن پلاستیک فود گرید یا پلاستیک مواد غذایی می گویند. هالند پلاست تولید کننده پلاستیک فودگرید، در این مطلب به معرفی کامل این محصول و نکاتی راجع به تولید، چاپ، قیمت و خرید پلاستیک فود گرید خواهد پرداخت. پس همراه هالند پلاست بمانید.

پلاستیک فود گرید چیست ؟

پلاستیک فودگرید نوعی پلاستیک با ماندگاری بالاست که در تولید آن از مواد اولیه ای استفاده می شود که دارای مواد نانو نیست بلکه مواد پایه آن بر حسب مواد فود گرید یا همان غذایی است. مواد اولیه نایلون فود گرید از پلی اتیلن و پلی استر یا پلی اتیلن و پلی استر و متالایز تشکیل می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

پلیمرهای فودگرید به دلیل حذف مواد نانو از ترکیبات تشکیل دهنده آن ها ضرری برای سلامتی انسان ندارند. به علت رعایت کردن تمام موارد بهداشتی در تولید این پلاستیک ها، آن را به یکی از بهترین انتخاب ها برای بسته بندی مواد غذایی تبدیل کرده است.

سلفون بسته بندی مواد غذایی

ویژگی های نایلون فود گرید

  1. تولید نایلون فودگرید با جنس پلی اتیلن است.
  2.   نایلون فود گرید دارای قابلیت چاپ است.
  3.   این نایلون ها از مقاومت بالا در برابر سایش و اصطکاک برخوردار است.
  4.   این نایلون ها دارای رنگ شفاف و بافت یکنواخت هستند.
  5.  امکان تولید در ابعاد و ضخامت های گوناگون وجود دارد.
  6.  حفظ سلامتی و بهداشت مواد غذایی از مرحله تولید تا استفاده
  7.  جلوگیری از بروز تغییرات شیمیایی در فرآورده های غذایی
نایلون وکیوم فود گرید بهداشتی

تولید پلاستیک فود گرید در تمام ابعاد و ضخامت ها

هالند پلاست تولید کننده پلاستیک فودگرید اعم از نایلون فود گرید و یا سلفون فود گرید با بهترین کیفیت و قیمتی ارزان است. به همین جهت تمامی سفارشات مشتریان عزیز در هر سایز و ضخامتی پذیرفته می شود.

هیچ محدودیتی در تولید انواع سایز، ابعاد و ضخامت ها در هالند پلاست وجود ندارد. برای سفارش خرید نایلون فود گرید با مشاوران ما تماس بگیرید.

تولید پلاستیک فود گرید

کاربرد نایلون فود گرید

نایلون های فود گرید، پوشش های بهداشتی مخصوص بسته بندی مواد غذایی هستند. از این نایلون ها برای بسته بندی انواع فرآورده‌های غذایی، مثل بسته بندی غذاهای آماده و نیمه آماده، خشکبار، حبوبات، نان، غلات و… استفاده می شود. یکی از بهترین مثال ها برای پلاستیک ها می توان به پلاستیک بسته بندی ماهی اشاره کرد.

انواع پلاستیک بسته بندی فود گرید

چاپ پلاستیک فود گرید

به منظور افزایش راندمان و بازدهی تبلیغاتی می توان روی پلاستیک فودگرید شماره تماس، لوگو، شبکه های اجتماعی و … را چاپ کرد.

این امر باعث افزایش راندمان بازدهی شما می شود. لذا شرکت هالند پلاست انواع موارد چاپی را با بالاترین کیفیت ممکن و پایین ترین قیمت، انجام می دهد.

قیمت نایلون فود گرید

استعلام قیمت و خرید نایلون فود گرید

قیمت این محصول به موارد متعددی مانند قیمت مواد اولیه، نوع چاپ و تعداد رنگ بکار رفته در طرح و ابعاد آن بستگی دارد.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید پلاستیک فود گرید و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان هالند پلاست در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- قیمت پلاستیک فود گرید با چه عواملی تغییر می کند؟ قیمت مواد اولیه، نوع چاپ و تعداد رنگ بکار رفته در طرح، میزان سفارش و … 

2- نحوه ثبت سفارش پلاستیک فود گرید در هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل. که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

3- آیا امکان چاپ بر روی نایلون فود گرید تولیدی شرکت هالند وجود دارد؟ بله، شرکت هالند پلاست انواع موارد چاپی را با بالاترین کیفیت ممکن و پایین ترین قیمت، انجام می دهد.

3 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *