ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی کشک

زمان مطالعه: 3 دقیقه کشک یکی از محصولات لبنی پر مصرف است که در اکثر غذاهای ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از آنجایی که باید در شرایط مناسب نگهداری شود نیازمند یک بسته بندی مطلوب است. در این مطلب به معرفی انواع پلاستیک بسته بندی کشک مایع و خشک و نکاتی درباره تولید، چاپ و قیمت ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

کشک یکی از محصولات لبنی پر مصرف است که در اکثر غذاهای ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از آنجایی که باید در شرایط مناسب نگهداری شود نیازمند یک بسته بندی مطلوب است. در این مطلب به معرفی انواع پلاستیک بسته بندی کشک مایع و خشک و نکاتی درباره تولید، چاپ و قیمت گذاری آن خواهیم پرداخت. پس همراه هالند پلاست بمانید.

انواع بسته بندی کشک

جنس پلاستیک بسته بندی کشک از دو متریال نایلون و سلفون است. این بسته بندی ها با توجه به نوع بازار هدف هر کارخانه به مدل های مختلفی تولید می شود. در زیر به هر یک از آنها اشاره شده است.

بسته بندی کشک مایع

بسته بندی کشک مایع به طرق مختلفی امکان پذیر است. به عنوان مثال ظروف شیشه ای یا پلاستیکی، لفاف نایلونی بسته بندی و پاکت سلفونی بسته بندی کشک از انواع بسته بندی کشک مایع است. در این بین بسته بندی نایلونی و سلفونی کشک مایع بهترین گزینه ها هستند. این نوع بسته بندی نسبت به سایر بسته بندی ها هم مقرون به صرفه تر است و هم کیفیت محصول را تا زمان مصرف بهتر حفظ می کنید.

از بین بسته بندی نایلونی و سلفونی نیز، لفاف نایلونی بسته بندی کشک هم رایج تر است و هم ارزان تر. اما پاکت سلفونی بسته بندی کشک یک بسته بندی شیک و جذاب است که هم برای صادرات و هم برای جذب مشتریان بیشتر می تواند تاثیر گذار باشد. سلفونی که برای این نوع بسته بندی استفاده می شود از نوع opp, bopp و cpp است. این پاکت ها هم به صورت چاپ دار و هم بدون چاپ قابل تولید است.

بسته بندی کشک خشک

بسته بندی کشک خشک هم به شکل های مختلفی قابل انجام است. به عنوان مثال لفاف های بسته بندی نایلونی و سلفونی، ظروف پلاستیکی، بسته بندی وکیوم و… .

اما بسته بندی که مد نظر ما است همین لفاف های بسته بندی و بسته بندی وکیوم است. جنس این بسته بندی ها هم می تواند نایلون باشد و هم سلفون. اما اکثر شرکت ها و تولیدی ها از لفاف سلفونی استفاده می کنند. این لفاف ها از نظر ظاهری هم به صورت تمام شفاف و هم به صورت یک رو شفاف یک رو متالایز تولید می شود. 

بسته بندی وکیوم هم دقیقا از همین جنس و با همین ظاهر است اما به صورت وکیوم شده به بازار عرضه می شود. این عمل باعث می شود هوای داخل بسته بندی به طور کامل تخلیه شود که سبب حفظ بیشتر کیفیت و تازگی محصول می شود.

تولید انواع بسته بندی های لبنیات

گروه کارخانجات هالند پلاست با رعایت تمام نکات بهداشتی قادر به تولید انواع پلاستیک بسته بندی مواد غذایی است. به همین جهت برای شرکت های تولید کننده کشک، تولید انواع پلاستیک بسته بندی کشک مایع و خشک اعم از نایلون بسته بندی کشک و یا سلفون بسته بندی کشک با بالاترین درجه کیفی و با استفاده از مواد اولیه فود گرید به صورت تضمینی انجام می شود.

طراحی و چاپ انواع پلاستیک بسته بندی کشک

طراحی و چاپ پلاستیک های بسته بندی مواد غذایی یکی از موارد تاثیر گذار در افزایش فروش محصول و معروف شدن آن برند است. در هالند پلاست علاوه بر چاپ نایلون و سلفون بسته بندی کشک، طراحی بسته بندی کشک هم نیز پذیرفته می شود. 

خرید و قیمت انواع پلاستیک بسته بندی کشک

به علت نوسانات قیمت ارز که مهم ترین عامل در قیمت گذاری مواد اولیه پتروشیمی و محصولات پلیمری است نمیتوان قیمت ثابتی اعلام کرد. برای دریافت قیمت انواع پلاستیک بسته بندی کشک و مشاوره رایگان جهت خرید انواع پلاستیک بسته بندی کشک با کارشناسان بخش فروش شرکت هالند تماس حاصل فرمایید.

سوالات رایج و پر تکرار شما

1- هزینه چاپ نایلون و سلفون بسته بندی کشک چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

2- قیمت تولید پلاستیک بسته بندی کشک چگونه محاسبه می شود؟ قیمت این محصول به مواردی مانند جنس، قیمت مواد اولیه، میزان سفارش، طرح مد نظر برای چاپ و… بستگی دارد.

3- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

4- لفاف های بسته بندی کشک را به چه صورت تحویل می دهید؟ با توجه به نیاز مشتری هم به صورت رول شده و هم به صورت دو طرف دوخت یا سه طرف دوخت می توانیم تحویل دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *