ارتباط با ما 0915-2100-901

انواع پلاستیک بسته بندی چیپس و پفک

زمان مطالعه: 3 دقیقه تولید کنندگان پفک این مطلب مخصوص شماست. در ادامه مطالبی در مورد انواع پلاستیک بسته بندی پفک، قیمت گذاری، تولید و چاپ بسته بندی پفک بیان شده تا بتوانید با توجه به نیازی که دارید بهترین انتخاب را داشته باشید. پس همراه هالند پلاست بمانید. انواع بسته بندی پفک پلاستیک بسته بندی پفک به طور ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تولید کنندگان پفک این مطلب مخصوص شماست. در ادامه مطالبی در مورد انواع پلاستیک بسته بندی پفک، قیمت گذاری، تولید و چاپ بسته بندی پفک بیان شده تا بتوانید با توجه به نیازی که دارید بهترین انتخاب را داشته باشید. پس همراه هالند پلاست بمانید.

انواع بسته بندی پفک

پلاستیک بسته بندی پفک به طور معمول از جنس سلفون های opp, bopp و cpp است که از لمینت دو لایه و یا سه لایه با یکدیگر و یا با ورق های متالایز تولید می شود.

تمام بسته بندی های پفک روش تولید مشابه ای دارند ولی جنس و مواد اولیه آنها متفاوت است که همین تفاوت در قیمت هم اثر گذار است. در پایین انواع بسته بندی پفک ذکر شده اند:

1- بسته بندی پنجره دار

یکی از انواع پلاستیک بسته بندی، بسته بندی پنجره دار است. این نوع بسته بندی از سلفون شفاف تولید می شود. قسمتی از آن چاپ می خورد و قسمتی دیگر شفاف است به صورتی که داخل بسته بندی دیده شود. برای شناخت این نوع بسته بندی کافی است بسته بندی پفک نمکی را به خاطر آورید.

2- بسته بندی تمام چاپ

این مدل بسته بندی پفک که پر مصرف ترین نوع از انواع پلاستیک بسته بندی هم است، همانند اکثر پلاستیک های بسته بندی اسنک از لمینت سلفون با ورقه های متالایز تولید می شود.

اگر یک طراحی زیبا و چشمگیر داشته باشید که با کیفیت مطلوبی هم چاپ شده باشد می توانید تاثیر آن در فروش بیشتر محصولتان و افزایش مشتریان ببینید. قاعدتا این نوع بسته بندی نسبت به نوع قبلی قیمت بالاتری نیز دارد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

ویژگی های یک بسته بندی با کیفیت

از آنجایی که پفک دارای شرایط خاصی برای نگهداری هستند و در صورت قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی مختلف بافت خود را از دست می دهد. به همین جهت باید یک بسته بندی مناسب انتخاب کرد تا از هر لحاظی از محصول ما محافظت کند. در پایین برخی از ویژگی های یک بسته بندی مواد غذایی با کیفیت برای پفک بیان شده است:

  1. استفاده از مواد اولیه درجه یک (فود گرید)
  2. طراحی جذاب و چاپ با کیفیت بسته بندی پفک
  3. مقاوم در برابر رطوبت، نور خورشید، گرما، گرد و غبار، پارگی و دیگر عوامل خارجی
  4. داشتن یک قیمت مناسب برای رقابت بیشتر در بازار

چاپ سلفون بسته بندی پفک

با توجه به رقابتی که در بین تولید کنندگان پفک بر قرار است باعث شده که به چیزی فراتر از یک بسته بندی معمولی فکر کنند. با چاپ طرح  تجاری بر روی پلاستیک بسته بندی پفک، می توان شکل خاصی در آن ایجاد کرد و در عین حال به تبلیغ برند تجاری خود پرداخت.

در مجموعه هالند پلاست با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ و کادری مجرب قادر به چاپ انواع نایلون، نایلکس، سلفون و… با کیفیت full hd هستیم. از این رو برای مشتریان عزیز در صنعت تولید و بسته بندی پفک، چاپ سلفون بسته بندی پفک را با بالاترین کیفیت از 1 تا 12 رنگ به صورت تضمینی ارائه می نماییم.

تولید لفاف بسته بندی پفک

در مجموعه هالند پلاست تمام المان های بهداشتی برای تولید پلاستیک بسته بندی پفکو دیگر انواع پلاستیک بسته بندی رعایت می شود و تولید با بالاترین درجه کیفی و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

لفاف های بسته بندی غذایی مانند لفاف بسته بندی پفک با استفاده از مواد اولیه فود گرید و از لمینت دو یا سه لایه سلفون های bopp ,cpp ,opp و متالایز با یکدیگر تولید می شوند. این عمل باعث می شود تا از تماس مستقیم مواد چاپی با ماده غذایی جلوگیری شود.

ابعاد و ضخامت تولیدی

هالند پلاست هیچ گونه محدودیتی در تولید سلفون بسته بندی پفک ندارد و قادر به تولید انواع بسته بندی پفک در هر سایز و ضخامتی که مشتریان ما نیاز داشته باشند هستیم.

قیمت پلاستیک بسته بندی پفک

قیمت سلفون بسته بندی پفک مانند سایر محصولات پلاستیکی به قیمت مواد اولیه پتروشیمی وابسته است که با توجه به وضعیت ارزی کشور دائما در حال تغییر است.

در تعیین قیمت این محصول فاکتورهای دیگری هم مثل نوع جنس تولیدی، نوع دوخت و چاپ. قیمت چاپ و میزان سفارش بستگی دارد.

به همین جهت برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید پلاستیک بسته بندی پفک و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان ما در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- جنس پلاستیک بسته بندی پفک چیست؟ متریال بسته بندی پفک سلفون های opp, bopp و cpp است که از لمینت با یکدیگر و یا با متالایز تولید می شوند.

2- لمینت کردن چه کمکی به بسته بندی می کند؟ باعث افزایش ضربه پذیری محصول می شود. از طرفی از نفوذ هوا به داخل بسته بندی جلوگیری کرده و باعث حفظ کیفیت محصول تا زمان مصرف می شود.

3- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

انواع پلاستیک بسته بندی، قیمت پلاستیک بسته بندی، پلاستیک بسته بندی پفک، پلاستیک بسته بندی، نمونه پلاستیک بسته بندی، پلاستیک بسته بندی، خرید پلاستیک بسته بندی، قیمت نایلون بسته بندی، انواع نایلون بسته بندی، بسته بندی پلاستیکی شفاف، پاکت بسته بندی، پلاستیک مخصوص بسته بندی، خرید اینترنتی پلاستیک بسته بندی، پلاستیک بسته بندی ضخیم، پلاستیک برای بسته بندی، بسته بندی پفک، انواع بسته بندی پفک، چاپ بسته بندی پفک، انواع پلاستیک بسته بندی، چاپ انواع نایلون بسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *