ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی بیسکویت

زمان مطالعه: 3 دقیقه تولیدکنندگان محترم صنعت بیسکویت امروز با مطلبی در رابطه با پلاستیک بسته بندی بیسکویت در خدمت شما هستیم. قرار هست در این پست از صفر تا صد انواع بسته بندی بیسکویت و نحوه تولید و چاپ آن را برای شما بیان کنیم پس همراه هالند بمانید. انواع بسته بندی بیسکویت بسته بندی بیسکویت که با ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تولیدکنندگان محترم صنعت بیسکویت امروز با مطلبی در رابطه با پلاستیک بسته بندی بیسکویت در خدمت شما هستیم. قرار هست در این پست از صفر تا صد انواع بسته بندی بیسکویت و نحوه تولید و چاپ آن را برای شما بیان کنیم پس همراه هالند بمانید.

انواع بسته بندی بیسکویت

بسته بندی بیسکویت که با پلاستیک انجام می شود به طور کلی به دو روش صورت می گیرد یا بسته بندی ها تمام مات هستن یا تمام شفاف. خود بسته بندی های شفاف نیز به دو صورت نیمه شفاف (نیمه مات) و تمام شفاف تولید می شود.

اینکه تمام شفاف یا تمام مات باشد به انتخاب مشتری است. ممکن است یک مشتری دوس داشته باشد محتویات داخل بسته بندی دیده شود و از طرفی هم محصول به گونه ای است که در معرض نور خراب نمی شود.

یا یک مشتری دوست دارد که اصلا داخل بسته بندی دیده نشود و بتواند با یک چاپ شکیل و جذاب نظر خریدار رو برای خرید بیسکویت تولیدی اش جلب کند.

جنس بسته بندی پلاستیکی بیسکویت

انواع بسته بندی بیسکویت بر اساس جنس ماده اولیه تولید شامل موارد زیر است:

  1. نایلون (پلی اتیلن): ارزان قیمت ترین نوع بسته بندی بیسکویت است که بیشتر برای بسته بندی فله ای و یا برای قرار گرفتن بیسکویت ها درون کارتن از این نایلون استفاده می شود. مانند بسته بندی بیسکویت سیمرغ که بیسکویت ها درون یک نایلون بسته بندی شده اند و سپس درون کارتن قرار گرفته اند.
  2. سلفون (پلی پروپیلن): سلفون برای بسته بندی، پر استفاده ترین نوع بسته بندی برای مواد غذایی است. سلفون از انواع گوناگونی همانند opp، cpp و bopp تشکیل شده است. اکثر بسته بندی های بیسکویت که در فروشگاه های مواد غذایی مشاهده می کنید از این جنس هستند.
  3. متالایز: برای افزایش کیفیت و ماندگاری مواد غذایی ورقه های متالایز را روی سلفون لمینت می کنند تا مقاومت بسته بندی افزایش پیدا کرده و زمان فساد محتوای داخل آن هم افزایش پیدا کند. متالایز با بازتاب نور خورشید و افزایش استحکام بسته بندی موجب افزایش کیفیت کلی محصول شما خواهد شد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تولید انواع پلاستیک بسته بندی بیسکویت

در مجموعه هالند پلاست تمام المان های بهداشتی برای تولید پلاستیک بسته بندی بیسکویت رعایت می شود و تولید با بالاترین درجه کیفی و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

لفاف های بسته بندی غذایی مانند بیسکویت با استفاده از مواد اولیه فود گرید و از لمینت دو یا سه لایه سلفون های bopp, cpp و opp و یا متالایز با یکدیگر تولید می شوند تا از تماس مستقیم مواد چاپی با ماده غذایی جلوگیری گردد.

طراحی و چاپ سلفون بسته بندی بیسکویت

با توجه به رقابتی که در بین تولید کنندگان بیسکویت بر قرار است باعث شده تا آنها به چیزی فراتر از یک بسته بندی معمولی نیاز داشته باشند.

با چاپ طرح  تجاری بر روی پلاستیک بسته بندی مواد غذایی از جمله بیسکویت، می توان شکل خاصی در آن ایجاد کرد و در عین حال به تبلیغ برند تجاری خود پرداخت. اگر از طرح و چاپ با کیفیتی استفاده کنید، می توانید تاثیر آن را در افزایش مشتریان و بیشتر شدن فروش محصولتان مشاهده کنید.

در مجموعه هالند پلاست با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ و کادری مجرب قادر به چاپ انواع نایلون، نایلکس، سلفون و… با کیفیت full hd هستیم از این رو برای مشتریان عزیز در صنعت تولید و بسته بندی بیسکویت، چاپ سلفون بسته بندی بیسکویت را با بالاترین کیفیت از 1 تا 12 رنگ به صورت تضمینی ارائه می نماییم.

ابعاد و ضخامت قابل تولید

شرکت هالند پلاست هیچ گونه محدودیتی در تولید سلفون بسته بندی بیسکویت و یا نایلون بسته بندی بیسکویت ندارد و تمام سفارشات مشتریان عزیز در همه ابعاد و ضخامت ها انجام پذیر است.

برای مشاهده همه تولیدات نایلونی هالند پلاست بر روی لینک کلیک کرده و مستقیما وارد دسته نایلون شوید.

قیمت پلاستیک بسته بندی بیسکویت

برای تولید نایلون و سلفون بیسکویت باید از مواد اولیه پتروشیمی استفاده کرد که هر روزه همراه با قیمت دلار در حال نوسان است. در تعیین قیمت فاکتورهای دیگری هم مثل نوع جنس تولیدی، نوع دوخت و چاپ. قیمت چاپ و میزان سفارش بستگی دارد.

به همین جهت برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید پلاستیک بسته بندی بیسکویت و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان ما در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- در بسته بندی بیسکویت از چه نوع پلاستیکی استفاده می شود؟ اغلب بسته بندی ها از جنس سلفون است اما در برخی موارد از نایلون هم نیز استفاده می شود.

2- لمینت کردن چه کمکی به بسته بندی می کند؟ باعث افزایش ضربه پذیری محصول می شود. از طرفی از نفوذ هوا به داخل بسته بندی جلوگیری کرده و باعث حفظ کیفیت محصول تا زمان مصرف می شود.

3- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *