ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی ادویه جات

زمان مطالعه: 6 دقیقه تولید کنندگان محترم صنعت ادویه و پودرهای خوراکی امروز با مطلبی در رابطه با پلاستیک و پاکت بسته بندی ادویه جات در خدمت شما هستیم. اگر به دنبال یک انتخاب دقیق با توجه به نیاز هایتان هستید این مطلب را از دست ندهید. در ادامه به معرفی کامل انواع این محصول و نکاتی راجع به ...

6 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 6 دقیقه

تولید کنندگان محترم صنعت ادویه و پودرهای خوراکی امروز با مطلبی در رابطه با پلاستیک و پاکت بسته بندی ادویه جات در خدمت شما هستیم. اگر به دنبال یک انتخاب دقیق با توجه به نیاز هایتان هستید این مطلب را از دست ندهید. در ادامه به معرفی کامل انواع این محصول و نکاتی راجع به خرید و قیمت نایلون بسته بندی ادویه جات و سلفون ادویه جات و همچنین طراحی، چاپ و تولید پلاستیک بسته بندی ادویه جات خواهیم پرداخت. پس همراه هالند پلاست بمانید.

اهمیت بسته بندی ادویه جات

ادویه جات از دسته چاشنی های غذایی محسوب شده و از پر مصرف ترین و محبوب ترین چاشنی های غذایی به شمار می روند. این دسته از چاشنی ها نه تنها در طمع دهی و رنگ دهی به غذا موثرند، بلکه گاهی وظیفه حفاظت و نگهداری از مواد غذایی را به عهده دارند.

از این رو وجود آن ها در هر آشپزخانه ای ضروری قلمداد می شود. این چاشنی ها تقریبا گران قیمت هستند. که همین مسئله امر بسته بندی بهداشتی آنها را با پلاستیک ادویه جات پر رنگ تر و با اهمیت تر می کند.

رعایت اصول بهداشتی و سلامتی در بسته بندی ادویه و دارا بودن یک بسته بهداشتی بسیار مهم است. همچنین باید بگیم که  وقتی یک بسته بندی غذایی مناسب هست علاوه بر جذابیت بصری نقش مهمی در محافظت فیزیکی از محصول دارد. علاوه بر آن به حفظ طعم و بوی ادویه هم کمک می کند.

پلاستیک ادویه جات را می توان یکی از ایده آل ترین انواع بسته بندی برای این محصول دانست که به ماندگاری بهتر و طولانی ‌تر آن کمک می کند. 

اهمیت بسته بندی ادویه جات

انواع پلاستیک ادویه جات بر اساس جنس آن

تولید پلاستیک بسته بندی ادویه جات در هالند پلاست از مواد اولیه پتروشیمی درجه یک صورت می گیرد. در هالند پلاست از بهترین مواد اولیه نایلونی و نایلکسی و سلفونی و… برای تولید پاکت بسته بندی ادویه جات استفاده می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع مختلف متریال های پاکت بسته بندی ادویه عبارتند از:

  1. پلی اتیلنی (نایلونی و نایلکسی): برای استفاده عموم که بیشتر در مشاغلی مانند عطاری ها، غرفه های پاستیل
  2. سلفونی (پلی پروپیلن)
  3. پلی استر
  4. متالایز
  5. فویل آلومینیوم
  6. کاغذی (کرافت، گلاسه و …)

قیمت پاکت بسته بندی ادویه جات با توجه به متریالی که در تولید آن استفاده شده، و همچنین نوع طراحی بسته بندی ادویه جات که هزینه آن مربوط به فرآیند چاپ هست تعیین می گردد. در ادامه به صورت کامل تر در این موضوع صحبت خواهیم کرد.

انواع پلاستیک بسته بندی ادویه جات

1- نایلون بسته بندی ادویه جات

ارزان قیمت ترین نوع بسته بندی برای هر نوع محصول غذایی یا کالا، همین بسته بندی های پلی اتیلنی است که در بین مردم با عنوان نایلون و نایلکس شناخته می شود. این نوع به صورت تک لایه بیشتر در کارخانه تولید ادویه به کار می رود. در این کارخانه ها ادویه در حجم بالا و عمده بسته بندی می شود و از آنجا قرار است این بسته های بزرگ به مراکز بسته بندی فروشگاهی یا خانگی و عطاری ها می رود.

نایلون ادویه جات، یک پلاستیک مقاوم برای بسته بندی انواع ادویه جات است. این نایلون کمک می کند تا ادویه جات خوراکی در یک پوشش مقاوم قرار گیرند و در طول مراحل حمل و عرضه سلامت و بهداشت خود را حفظ کنند. قیمت نایلون بسته بندی ادویه جات نسبت به بسته بندی سلفونی، ارزان تر است.

نایلون بسته بندی ادویه عمده

2- سلفون بسته بندی ادویه جات

استفاده از مشتقات پلاستیکی مانند سلفون برای نگهداری ادویه خیلی متداول و مناسب است. از آنجاییکه ادویه حالت روغنی و چرب دارد حتی اگر قرار باشد این ماده غذایی در پاکت های مقوایی بسته بندی شوند، اول لازم هست که آن را داخل لفاف سلفونی بریزند و سپس درون پاکت و جعبه مقوایی قرار می دهند.

هزینه کم تمام شده تولید و چاپ سلفون و سرعت بسته بندی بالا مهم ترین دلیل انتخاب سلفون برای بسته بندی ادویه است. سلفون هم چنین مانع بسیار خوبی در برابر عوامل مخرب مانند نور و رطوبت به داخل بسته بندی است.

علاوه بر آن اگر این ماده به شکل سلفون بسته بندی متالایز تولید شود قدرت حفاظتی آن چندین برابر خواهد شد. پر مصرف ترین پلاستیک ادویه برای بسته بندی، سلفون است که در اکثر فروشگاه های مواد غذایی قابل مشاهده است.

سلفون بسته بندی ادویه ساده و شفاف

انواع سلفون ادویه جات هالند پلاست

در گروه کارخانجات هالند پلاست، سلفون برای بسته بندی مواد غذایی همچون ادویه جات در انواع گوناگونی تولید می شود که عبارتند از :

  1. سلفون opp: فیلم opp دارای قابلیت چاپ پذیری و لمینت بالاست. این فیلم شفاف بوده و دارای سطح یکدست و عالی است. opp لمینت با opp برای محصولات بسته بندی با مقاومت کمتر استفاده می شود. مانند بسته بندی ظروف یکبار مصرف، قاشق و چنگال یکبار مصرف و…
  2. سلفون bopp
  3. سلفون cpp: فیلم cpp نیز قابلیت چاپ و لمینت بالایی دارد.  شفاف بوده و از فیلم opp کمی نرم تر است. opp لمینت با cpp برای محصولات با مقاومت بالاتر و استحکام دوخت بالاتر مورد استفاده قرار می گیرد. مانند ماکارانی، چیپس و پفک، حبوبات، قند و شکر و…

سلفون ها بر اساس پایه رنگی که تولید می شوند شامل سلفون شفاف، سلفون صدفی، سلفون مات، سلفون نقره ای (متالایز) است.

سلفون ادویه چاپ دار پاکتی

انواع پلاستیک ادویه جات بر اساس نوع بسته بندی

اینکه بسته بندی ادویه جات را به چه مدل و نوعی ارائه بدهیم باعث ایجاد تنوع بی شماری از بسته بندی ها برای ادویه جات شده است، در زیر به برخی از این مدل ها اشاره می کنیم. لازم به یادآوری است که هالند پلاست قادر به تولید تمام این مدلها است. کافیست نوع و میزان سفارش خود را به ما اطلاع بدهید.

  1. لفاف بسته بندی (بالشتی یک طرف باز یا رولی)
  2. پاکت بسته بندی ادویه جات خارجی و ایرانی
  3. بسته بندی تک نفره (ساشه ای)
  4. پلاستیک شفاف و پنجره دار
  5. دسته دار
  6. رگال دار
  7. سوپاپ دار
  8. باکس پوچ
انواع بسته بندی بندی ادویه بر اساس نوع

خرید و قیمت پلاستیک ادویه جات

قیمت پلاستیک ادویه جات بر اساس قیمت روز مواد اولیه مصرفی، هزینه چاپ پلاستیک ادویه جات، میزان سفارش و… تعیین می گردد که در قیمت نهایی محصول اثر می گذارد.

بنابر این برای دریافت مشاوره و راهنمایی جهت خرید سلفون بسته بندی ادویه جات و استعلام قیمت نایلون بسته بندی ادویه و سلفون ادویه جات، با کارشناسان بخش فروش در هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

قیمت پلاستیک بسته بندی ادویه جات

طراحی و چاپ بسته بندی ادویه جات

اگر برای محصول تولیدی خود نیاز به یک بسته بندی دارید، طرحی را انتخاب کنید که به فروش بیشتر شما کمک کند. یکی از اصلی ترین دلایل فروش، غیر از کیفیت ماده غذایی، بسته بندی آن است.

اگر کارخانه یا برند شما یک برند معروف و شناخته شده نباشد این نکته با اهمیت تر می شود. زیرا با یک بسته بندی شکیل و جذاب همراه با یک چاپ با کیفیت می توانید راندمان فروش محصول خود را به طور چشم گیری افزایش دهید.

گروه کارخانجات هالند پلاست با استفاده از بروز ترین دستگاه های تولید، چاپ و پاکت سازی مفتخر است سفارشات مشتریان گرامی را در انواع زمینه های تولید و چاپ پلاستیک بسته بندی ادویه جات با بالاترین کیفیت ممکن انجام وظیفه نماید.

پلاستیک بسته بندی ادویه جات را به دو صورت تمام چاپ و چاپ همراه با پنجره شفاف برای مشخص شدن مواد غذایی داخل آن می توان تولید کرد.

سوالات متداول

1- بهترین جنس برای بسته بندی ادویه جات چیست؟ برای بسته بندی ادویه جات لفاف سلفونی چند لایه و لفاف بسته بندی متالایز مناسب است. زیرا در برابر رطوبت و نور نفوذ ناپذیر است.

2- تا چه مدتی می توان ادویه جات را در لفاف های پلاستیکی نگهداری کرد؟ در شرایط مناسب می توان ادویه را تا دو سال با حفظ کیفیت در این بسته بندی ها نگهداری کرد.

3- حداقل سفارش خرید پلاستیک بسته بندی ادویه جات چقدر هست؟ بستگی به جنس کار دارد اما معمولا حداقل میزان سفارش باید بین 200 تا 300 کیلو گرم باشد.

4- فایده بسته بندی ادویه جات با پلاستیک نسبت به سایر بسته بندی ها چیست؟ پلاستیک ادویه باعث محافظت ادویه در برابر رطوبت و هوا می شود و از دست رفتن رنگ، عطر و طعم ادویه جلوگیری می کند.

قیمت پاکت بسته بندی ادویه، قیمت نایلون بسته بندی ادویه، طراحی بسته بندی ادویه جات، سلفون بسته بندی ادویه، پاکت بسته بندی ادویه جات خارجی، نایلون بسته بندی ادویه جات، انواع بسته بندی ادویه جات، سفارش پلاستیک بسته بندی ادویه، کارخانه تولید پلاستیک بسته بندی ادویه جات، قیمت سلفون بسته بندی ادویه، تولید کننده پلاستیک بسته بندی ادویه، تولید نایلون ادویه، قیمت پلاستیک بسته بندی ادویه، چاپ پلاستیک بسته بندی ادویه جات، قیمت سلفون ادویه صادراتی، قیمت پلاستیک بسته بندی ادویه صادراتی، صادرات پلاستیک بسته بندی ادویه به عراق، صادرات پلاستیک بسته بندی ادویه به ترکیه، صادرات پلاستیک بسته بندی ادویه به ارمنستان، صادرات پلاستیک بسته بندی ادویه به پاکستان، صادرات پلاستیک بسته بندی ادویه به افغانستان، خرید سلفون بسته بندی ادویه، پلاستیک ادویه، خرید پلاستیک ادویه جات

3 نظر ارسال شده

  • با سلام و خسته نباشید
    مجیدی هستم از مجموعه رزماری
    ما توی طراحی بسته بندی هامون میخوایم تغیراتی رو داشته باشیم شما لطفا بفرمایید که امکان تولید سلفون پنجره دار رو هم دارید یا نه و اینکه از چه دستگاهی برای چاپ استفاده می کنید تا اگر همه چیز اوکی بود برای مراجعه حضوری و دیدن نمونه کار ها اقدام شود. ممنون

    • سلام متشکرم
      خوشبختم جناب مجیدی
      بله تولید می کنیم، چاپ می تونه هلیو باشه یا فلکسو. شما طرح تون رو بفرستین تا ببینیم با چه دستگاهی میشه تولید کرد. اما نکته ای که هست اینه که هزینه طراحی و چاپ به روش هلیو بیشتر از فلکسو هست. در روش هلیو سیلندر فلزی باید ساخته بشه که نسبت به کلیشه هزینه خیلی بیشتری خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *