ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون شیرینگ شل شیر پاکتی

زمان مطالعه: 3 دقیقه شیر از دسته محصولات لبنی هست که در سبد غذایی خانوارها جایگاه ویژه ای دارد. به همین دلیل روزانه به میزان زیاد و در انواع مختلف پاکتی، شیشه ای و پلاستیکی تولید و بسته بندی می شود. برای بسته بندی نوع پاکتی، پیشنهاد ما استفاده از نایلون شیرینگ شل شیر پاکتی هست. برای خرید و ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

شیر از دسته محصولات لبنی هست که در سبد غذایی خانوارها جایگاه ویژه ای دارد. به همین دلیل روزانه به میزان زیاد و در انواع مختلف پاکتی، شیشه ای و پلاستیکی تولید و بسته بندی می شود. برای بسته بندی نوع پاکتی، پیشنهاد ما استفاده از نایلون شیرینگ شل شیر پاکتی هست. برای خرید و استعلام قیمت بهترین نوع نایلون شیرینگ حرارتی از گروه کارخانجات هالند پلاست که با تضمین کیفیت تولید به مشتری تحویل داده می شود با ما تماس بگیرید.

معرفی نایلون شیرینگ شل شیر پاکتی

نایلون شیرینگ بهترین روش حمل و نقل راحت و مستحکم پاکت های بزرگ و کوچک شیر است که می تواند کمترین هزینه را برای تولیدکننده آن به همراه داشته باشد.

با شیرینگ کردن، عملیات نقل و انتقال و جابجایی شیر پاکتی خیلی راحت تر، از محل تولید به سوپر مارکت ها و مراکز پخش و توزیع انجام می شود.

این نایلون نوعی نایلون حرارتی است که با کیفیت تضمین شده در هالند پلاست تولید می شود.

تولید نایلون شیرینگ با ابعاد سفارشی

اگر ابعاد یا سایز متفاوت و غیر متعارفی برای بسته بندی شل های شیر پاکتی دارید (به دلیل سایز کوچک و بزرگ خود پاکت شیر و تعدادی که در هر شل قرار می دهید) اصلا نگران نباشید.

ما در هالند پلاست به دلیل اینکه از بهترین و مدرن ترین دستگاه های روز دنیا بهره مند هستیم قادر به تولید نایلون شیرینگ شل شیر پاکتی در هر سایز و ضخامت هستیم.

با تولید نایلون شیرینگ شل شیر پاکتی، می توان پک های 6 تایی تا 12 تایی از شیرهای کوچک و بزرگ را به صورت شل جمع کرد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تولیدی نایلون شیرینگ پک

از جمله خدمات ارائه شده توسط هالند پلاست که بزرگترین تولید کننده نایلون در کشور هست، تولید نایلون وکیوم حرارتی و نایلون شیرینگ است. به عنوان مثال نایلون شیرینگ شل دلستر، نایلون شیرینگ شل رب، نایلون شیرینگ شل کمپوت و …

شرکت هالند پلاست قادر به تولید انواع پلاستیک شیرینگ با کمترین قمیت است که ارائه محصولی با بهترین کیفیت و از طرفی قیمت کم باعث جلب اعتماد مشتریان شده است.

جنس نایلون شیرینگ بسته بندی شل شیر پاکتی

این نایلون نوعی پلاستیک حرارتی هست. جنس نایلون شیرینگ بسته بندی از مواد اولیه پلی اتیلنی است که وقتی اطراف محصول کشیده می شود و در معرض حرارت قرار می گیرد جمع شده و بسته را پک می کند.

برای مشاهده لیست محصولات نایلون و تولیدات شیرینگ هالند پلاست بر روی لینک ها کلیک کنید.

قیمت روز نایلون شیرینگ پک

برای خرید رول شیرینگ و استعلام قیمت نایلون شیرینگ شل شیر پاکتی و دریافت لیست قیمت روز کافی است با کارشناسان هالند پلاست در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

طراحی و چاپ نایلون شیرینگ شل شیر در هالند پلاست

در کارخانجات هالند پلاست چاپ نایلون شیرینگ با بروزترین ماشین آلات و به دو صورت فلکسو و هلیو به صورت 1 تا 8 رنگ full hd انجام می شود. 

اگر طرح خاصی ندارید ما کار طراحی لوگو و برند مشتری های عزیز را با کمک تیم خلاق و حرفه ای طراح خود انجام می دهیم.

خرید و فروش اینترنتی نایلون شیرینگ شل شیر پاکتی

در هالند پلاست امکان خرید عمده فیلم شیرینگ فراهم است که حتی می توانید به راحتی اقدام به خرید اینترنتی نایلون شیرینگ کنید.

قطعا فروش عمده رول شیرینگ کمک به خریدار خواهد کرد که نسبت به خرید جزئی از تخفیف بیشتری برخوردار شود.

سوالات متداول و پر تکرار

1-  جنس نایلون شیرینگ بسته بندی انواع شل از چیست؟ جنس این نوع شیرینگ نایلون با پایه مواد اولیه پلی اتیلنی است.

2- آیا نایلون های شیرینگ تولید هالند پلاست قابلیت چاپ دارند؟ بله، قابلیت چاپ تا ۶ رنگ بر روی نایلون ‌های شیرینگ وجود دارد.

3- نحوه سفارش خرید نایلون شیرینگ پک از هالند پلاست به چه صورت است؟ برای خرید از هالند پلاست هم می توانید از طریق سایت و تماس با کارشناسان ما و هم به صورت حضوری اقدام نمایید.

خرید اینترنتی نایلون شیرینگ، قیمت هر کیلو نایلون شیرینگ، تولید کننده نایلون شیرینگ، نایلون شیرینگ پک، پلاستیک شیرینگ مشهد، نایلون شیرینگ چیست، خرید نایلون شیرینگ، انواع نایلون شیرینگ، فروش نایلون شیرینگ حرارتی، قیمت نایلون شیرینگ حرارتی، رول شیرینگ حرارتی، قیمت رول شیرینگ حرارتی، فروش رول شیرینگ تهران، شیرینگ حرارتی بسته بندی، فروش رول شیرینگ اصفهان، قیمت نایلون شیرینگ حرارتی، شیرینگ حرارتی بسته بندی، پلاستیک شیرینگ حرارتی، قیمت نایلون شیرینگ حرارتی، طرز استفاده از پلاستیک حرارتی، پلاستیک بسته بندی شیرینگ حرارتی، خرید پلاستیک شیرینگ حرارتی، پلاستیک شیرینگ حرارتی اصفهان، پلاستیک حرارتی ضخیم، قیمت پلاستیک حرارتی، تولید کننده نایلون شیرینگ در مشهد، تولید نایلون شیرینگ، نایلون شیرینگ حرارتی، تولید کننده نایلون شیرینگ در تبریز، شرکت های تولید کننده نایلون شیرینگ، تولید کنندگان نایلون شیرینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *